חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משטחי עכבר עם הדפס לפרסום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכשירי שמיעה ילדים גיל ילד

נושא המאמר: מכשירי שמיעה לילדים
מאת: אדם משיח   שמור מאמר למועדפים

מכשירי שמיעה לילדים -כיצד בוחרים את המכשיר הרלוונטי עבורם

לא מעט ילדים מתמודדים עם לקויות שמיעה, אשר מחייבים אותם להרכיב מכשיר שמיעה. בלעדיו הם לא יכולים לשמוע צלילים וקולות, ולא יכולים להשתלב בסביבה.

עבור ילדים, מכשיר שמיעה הוא הרבה יותר מכלי שעוזר להם לשמוע קולות, צלילים ורעשים מסביבם, אלה הוא מכשיר שנועד לעזור ליהנות מתהליך התפתחות רגיל. שכן אם הילד מתקשה לשמוע דברים, יהיה לו מאוד קשה להשתלב מבחינה חברתית, יהיה לו מאוד קשה לבצע פעולות שונות, יהיה לו גם קשה מאוד לבטא את עצמו. כך הוא יצטרך להתמודד לא רק עם פגיעה באיכות השמיעה, אלא הרבה מעבר לכך.

על מנת לאתר האם הילד מתמודד עם בעיות שמיעה, נערכות בדיקות תקופתיות, אשר בוחנות את איכות השמיעה שלו. הבדיקות נערכות בבית חולים ובמרפאות מתאימות, במידה והילד צריך להרכיב מכשיר שמיעה, אז תבצע גם בדיקה במכון שמיעה עצמו, לפני שייקבע איזה מכשיר עליו להרכיב.

צריך לציין, הבדיקות משתנות בהתאם לגיל, זאת מתוך הבנה שתינוקות וילדים בגיל מספר חודשים, לא יכולים להגיב כמו ילדים גדולים יותר. לכן משתמשים באמצעים וכלים שונים, בשביל לבדוק את התגובות שלהם.
מעבר לבדיקות עצמן, הרי שעל ההורים להיות ערים להתנהגות של הילד ולתגובות שלו, בין אם זה לרעשים, קולות, צלילים או חוסר תגובה במצבים מסוימים. כך הם יוכלו לדעת האם הוא מתמודד עם בעיה שדורשת ממנו להרכיב מכשיר שמיעה.


כיצד בוחרים מכשיר שמיעה לילדים

ישנם כמה דברים שיכולים להשפיע על בחירת מכשיר שמיעה לילד. הדבר הראשון הוא כמובן העניין הטכנולוגי. כלומר, סוג ואיכות המכשיר, עד כמה הם הוא מתאים לצרכים של הילד. בדרך כלל ילדים ירכיבו מכשירי שמיעה מחוץ לאוזן, כאלה שיונחו מאחוריה, מאחר והם נמצאים עדיין בתהליך התפתחותי, ועל כן, מכשיר זעיר שמכניסים אל תוך האוזן, לא יכול לשרת אותם, כפי שהוא משרת מבוגרים.

מכשירי שמיעה לילדים אמורים לספק אפשרות לשמוע היטב קולות וצלילים, לשלוט על רמת הדציבלים ולהרגיש נוח איתו בכל עת, בין אם זה כשמדברים ובין אם כשמקשיבים למוזיקה, סרטים או להורים.מעבר לעניין הטכנולוגי והמבני, יש עוד כמה מאפיינים שצריך לשים לב אליהם. למשל, עד כמה המכשיר מותאם למבנה של האוזן ועד כמה הילד מרגיש איתו נוח ובטוח. חשוב שהילד לא יוכל לשחק עם המכשיר, להוציא אותו ממקומו או לעשות דברים אחרים שעלולים להרוס את המכשיר.

כמו כן, חשוב שהילד ירגיש איתו נוח מבחינה חברתית, מבחינת הדימוי העצמי שלו. אומנם בגיל מאוד קטן זה פחות משפיע, אך כשהילד יהיה בגן או בבית ספר, זה יכול להיות משמעותי יותר. נקודה אחרונה, יש לבחון כיצד ניתן לתחזק ולטפל במכשיר, בין אם זה אומר לנקות אותו או להחליף בו בטריות ורכיבים אחרים, במידת הצורך.

www.hearing.org.il/%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d-2/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אדם משיח שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]