חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זה כבר ממש לא סוד שאתה לא אוהב את עצמך!!!!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות מודעות

נושא המאמר: איך לחנך את בתך להצלחה בחיים
מאת: דר` מירה חניק   שמור מאמר למועדפים

"בתי, אל תהיי כמוני"...

"מה לא הייתי נותנת כדי שהבת שלי לא תצא דומה לי!" הפתיעה אותי פעם חברה ב"יציאה" מוזרה. לתגובתי המופתעת והלא-מבינה, הסבירה: "אני הייתי בנעורי לא אסרטיבית, לא מודעת לעצמי, וויתרתי על רבות מהשאיפות שלי. הלוואי שהיו לי הכלים לחלץ את ביתי מגורל כמו שלי"...

זמן מה לאחר שניהלתי שיחה זו, ואחרי מעט עיסוק וחיבוט פנימי בבעיה זו, הגעתי להכרה, שכאימהות יש עלינו החובה להקנות לבנותינו גם כלים כדי לא להיות כמונו! מחשבות אלו הביאו אותי לפנות אליך בכתבה זו, ולשאול אותך את אותן השאלות:

האם את מחנכת את בתך להצלחה בחיים, לשאפתנות ולהישגיות? האם את מקנה לה כלים מתאימים להגדיל את סיכוייה להיות מרוצה מחייה?

כאימהות, אנו כולנו לא מושלמות: כולנו תוצר של אופי, אישיות, תורשה, וגם חינוך וסוציאליזציה מן הסביבה. אבל עם מעט מודעות ומחשבה, אפשר להקדיש מאמצים לגדל את בנותינו כך שהן לא תחזורנה על הטעויות שלנו.
הנה מספר הצעות ורעיונות מאת ד"ר סילביה רים, המבוססות על מחקר שבדק 1,236 נשים לגבי הצלחה בקריירה, ביחסים הבינאישיים והזוגיים, ולגבי האושר האישי. המסקנות ממחקר זה מופיעות כאן כעצות לגידול בנות מאושרות, הישגיות ומצליחות:

תחרותיות: עודדי את בתך להצטרף למגוון של פעילויות תחרותיות המתבססות על כוח פיזי - משחקי כדור, קבוצה וכד`. הרשי לה ליהנות מן ההתעלות של הנצחון וללמוד על העמידות הנחוצה כדי לחוות תבוסה. תני לה תמיכה, אבל אל תגני עליה יותר מדי מהפסדים. נצחון בונה ביטחון; מפלות בונות את האופי.

חברתיות: במחקר של רים, 40 אחוזים מהנשים המצליחות ראו את עצמן כלא-חברותיות. נשים רבות שיש להן תכונות ייחודיות, נתפסות כשונות מאחרים. זוהי מיוחדות שיש לעודד אותה. אל תכריחי את בתך להיות "נחמדה" ו"חברותית". עזרי לה לשמור על האינדיבידואליות שלה. כבדי את הדרכים המיוחדות שלה, ותני לה תמיכה אם היא בודדה.

פעלתנות: נשים מצליחות במחקרה של רים היו בודדות בתקופת ההתבגרות שלהן. חלק היו "שונות" או "מוזרות". הן התמודדו עם "מוזרותן" ע"י פעילויות שעוררו בהן עניין ומעורבות: קריאה, מוסיקה, כתיבה, דרמה, ספורט, חברות בתנועות נוער ובפעילויות דתיות. עודדי את בתך להיות מעורבת בפעילויות המענינות אותה לשם עצמה בלבד - ולא כחובה חברתית. בנות בונות ביטחון עצמי ע"י מעורבות ופעילות ייחודית היוצאת מתוך התעניינות אמיתית.

הצטיינות בלימודים: הנשים במחקרה של רים הצטיינו בלימודים, השקיעו ועבדו קשה. עודדי את בתך להשקיע בלימודים ולדחות סיפוקים כדי להצליח בהם. בתקופת חטיבת הביניים והתיכון ייתכנו קשיים שיחייבו אותך לתת תמיכה נוספת. לעיתים שיעורי עזר ועזרה נפשית וריגשית מסייעים לעבור תקופה קשה זו.

אימהות אקטיביות: הורים פעילים, מצליחים והישגיים מהווים דוגמה אישית טובה לבנות. לא נדרש ממך להקריב את עתידך כדי להיות דוגמה טובה לילדייך או הורה טוב. הציבי ציפיות גבוהות לבתך, ושמשי לה כמורת-דרך, מדריכה ותומכת - לא כשופטת !




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` מירה חניק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]