חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זיכוי נאשמים בתיק חשבוניות פיקטיביות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תכשיט עם חריטה אישית צמיד עם חריטה טבעת בחריטה אישית שרשרת תליון עם חריטה

נושא המאמר: תכשיטים בחריטה אישית
מאת: אורית מוגרבי   שמור מאמר למועדפים

תכשיטים הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מההופעה שלנו.
כמעט אין אישה או גבר בעולם שלא עונד/ת תכשיט כלשהו במהלך השבוע ואפילו מדי יום.
לכן חשוב לגוון ולהרחיב את אוסף התכשיטים שברשותנו.
ופה אנחנו מבקשים לחשוף אתכם לליין חדש של תכשיטים הנקראים: תכשיטים בחריטה אישית אותה אתם תבחרו בעצמכם.
ניתן לחרוט כל העולה על הדעת ובלבד שזה יהיה עד 10 תווים. לדוגמא: אם תרצו לתת מתנה לאדם הקרוב ללבכם, מה יותר מקורי ומרגש משרשרת עם תליון עליו כתובות מילים היוצאות מהלב שלכם לאותו אדם. השרשראות מעוצבות ממגוון חומרים עמידים במים: ציפוי כסף- סטיינלסטיל (אל חלד), ציפוי זהב, ציפוי זהב אדום, חרוזי קריסטל.

או אם תרצו להגיד "תודה" למישהו שאתם מוקירים ומעריכים, דוגמת הגננת של הבן, אין יותר מתאים מלקנות לה מחזיק מפתחות עם חריטה אישית לדוגמא: "תודה לגננת המושלמת".

תרצה לפנק את אשתך ליום הנישואין? קנה לה צמיד יד עם חריטה אישית ממך אליה...אין אישה בעולם שלא תתאהב מחדש בבעל שהקדיש לה מתנה מסוג זה.הצמידים מגיעים במגוון עיצובים, לדוגמה: צמיד מחרוזי המטייט, או קריסטלים בשילוב לוחית שעליה נחרוט מה שתבקשו.
או צמיד קשיח שעשוי מסטיינלסטיל (פלדת אל חלד) עליו ניתן לחרוט משפט לבחירתכם. הצמידים מגיעים בשלושה ציפויים: זהב, כסף, או זהב אדום-כול הציפויים הם אל חלד ולכן ניתן להתקלח עם התכשיט.

הגיע יום ההולדת של הבעל וכבר קנית לו הכל? טבעת לגבר עליה חרוטה האות הראשונה של שמותיכם לדוגמה: O&S תעשה את העבודה ובגדול. כך תשיגי שתי ציפורים במכה: גם תפנקי את הבעל בטבעת יוקרתית וגם הוא יידע כמה את אוהבת ומעריכה אותו.

מזל טוב! הפכת לאמא או סבתא גאה? קני לך שרשרת עם תליון בצורת ילד/ילדה עליו חרוט השם של הרך הנולד וכך תבטיחי שהוא או היא יישארו תמיד קרוב ללבך.לסיכום, תכשיטים עם חריטה אישית הם הדרך המושלמת להגיע לליבותיהם של היקרים לנו מכל ולשמור אותם קרוב ללב בכל זמן ומקום.
https://www.orit-jewelry.com


www.orit-jewelry.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורית מוגרבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]