חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חייה חיים בעלי משמעות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקני לנחשולי מתח מגן נחשולי מתח מגן ברקים מגן ברקים

נושא המאמר: מגן ומתקני נחשולי מתח
מאת: איציק פתרונות טכנולוגים   שמור מאמר למועדפים

התקני הגנה מפני נחשולי מתח בקר הגנה דורג לשמור על המכשירים ולהגן עליהם. כשם שיש מכשירים כמו פלזמה, מסכים מזגנים נורות לד, מקרר, מכונת כביסה, מוצרי חשמל , גם מכשירים ללא שנאי זקוקים להגנה דומה, כמו הגנתו של התקני הגנה מפני נחשולי מתח תלת פאזי או התקני הגנה מפני נחשולי מתח חד פאזי לנחשולי מתח BROYCE CONTROL תוצרת בריטניה. נחשולי מתח מגיע מארון חשמל והכי קרוב לנו הוא לוח החשמל והראשי קיימים פתרונות טכנולוגיים ניתן לקבל יעוץ וכלים ותמיכה טכנית חינם ניתן לקבל על התקני הגנה בלוח מפני נחשולי מתח לכל הבית ומעריך את אורך חיים של המודלים

במבנים בהם יש חד פאזי או תלת פאזי ניתן לצרוך הגנות להתקני הגנה מפני נחשולי מתח

רוצה להגן על המודלים, הציוד בבית, רכיבי התאורה? מעוניין להאריך אורך חיים של מוצר במקום לקצרו עקב השבתת הפסקות חשמל? רק זה יינתן פתרון יעיל וטוב

מהן הסכנות אליהן אנו חושפים את מכשירינו כאשר אין לנו בקר?

מכשירים ציוד קצה ותאורה המוגנים מפני נחשולי מתח

נחשול מתח קורה בסבירות גבוהה ככל שמתקרבים לחברת חשמל, והכי קרוב שיש בבית/במפעל הוא בלוח החשמל. בשל כך, יש להתקין בקר הגנה תלת פאזי או חד פאזי בלוח החשמל. בכך, יתארך אורך חייהם של מוצריכם המקבלים חשמל מלוח זה.

בקר מתח תלת פאזי הוא התקן הגנה לנחשול מתח פתרונות טכנולוגיים מסייע גם להארכת חייהם של מוצרי המפעל וגם למניעת עומסי יתר בו ובבית המגורים. בקר חכם יכול גם לזהות חוסר אפס במכשיר מסוים וכן לזהות שינוי דרסטי במתח: עליות וירידות תלולות. טיימר סדר וחוסר פאזה מתאים לכל מבנה בנוי: מפעל, בית, אולם אירועים, מבנים תעשייתיים וכד'. התקני הגנה מפני נחשולי מתח הגנה המוצר מותאם לעבודה עם רשת חברת החשמל בישראל.

מערכת הגנת ברקים מונעת נזקי כוח עליון

בבתים ישנים, שלא נבנו על פי תקנים מודרניים עדכניים, ייתכן ורמת האיפוס לא טובה, לעומת בתים שנבנו לפי התקן – בהם הארקת היסוד מתקיימת כנדרש. כיצד, אם כן, מחוברים מכשירי החשמל לרשת ה- A.C של חברת החשמל? עם שנאי המבצע טרנספורמציה. מכשירים כמו מחשבים ניידים הם D.C במהותם, ובזכות השנאי שמבצע טרנספורמציה הם בכלל יכולים להיות מחוברים לרשת החשמל. גם במצב אוטופי, בו המחשב יכול היה להתחבר ללא שנאי – הוא לא היה שורד מכת ברק. הנתון המדאיג הוא שמכת ברק ישירה במבנה יכולה גם יכולה להשבית מכשירים מוגנים, אבל עם בקר קולע ברק חד פאזי/תלת פאזי Broyce Control המכשירים שלכם יהיו בידיים טובות. הבקר בנוי להגן בשל נתוני המרשימים: זרם נחשול מקסימלי 5kA , זמן תגובה 25ns , בהחלט נתונים המעידים על יכולתו לספק הגנת ברקים.

מה עושים אם מדובר במבנה נייד, צריף, קרוילה או וקרוון? בודקים קו אפס

בשונה ממבנה קבוע, שבדרך כלל יש בו הארקה, במבנה נייד יש לנקוט במשנה זהירות: מבנים על עמודים וכלונסאות ללא חיבור ישיר לאדמה בדרך כלל יהיו חשודים כלא מוארקים. חשמלאי נכבד, אם זיהית חוסר קו אפס במבנה כזה, חשוב מאד להתקין בקר סדר וחוסר פאזה Broyce Control .

חנות חשמל איכותית דואגת לאפיין למהנדס או קניין או יועץ מהו הבקר המתאים לתנאים בארץ בסביבת הלקוח שלו: בקר הגנה למתח חד פאזי / בקר הגנה למתח תלת פאזי 17/5mm DIN , עם זרם 8A בעת גילוי חוסר אפס/חוסר פאזה, זיהוי חוסר סדר, אובדן פאזה או אובדן אפס. נורת החיווי: LED . אפשרי גם לחיבור למעגנים וסלילי עבודה.


www.pitronott.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק פתרונות טכנולוגים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]