חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבלן שיפוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: panasonic sensor israel גשש קריבה סנסורים PANASONIC/SUNX

נושא המאמר: אודות PANASONIC/SUNXסנסורים גששי קריבה אטומציה פיקוד ובקרה
מאת: איציק פתרונות טכנולוגים   שמור מאמר למועדפים

מותג האלקטרוניקה הענק Panasonic מכיל סדרת מוצרי חשמל המיועדת לחשמלאים ולמהנדסים להתקנה עבור לקוחותיהם במפעלים ובבניינים הגבוהים. מותג זה, אשר נקרא Sunx, זכה למיטב התשבחות הן בשל המגוון הרחב של המוצרים שהוא מחזיק: מכרטיסים אלקטרוניים ועד בקרים, מגששי קרבה ועד עיניים אלקטרוניות, מקוצבי זמן פשוטים ועד טיימרים למערכות חשמל ענקיות וכד'. פתרונות טכנולוגיים יבוא מקביל של סאנקס פנסוניק יעילים מאד הן עבור החשמלאי שלא צריך לעסוק בהתקנת מערכות גדולות אלא בהחלפת הרכיב הספציפי שיפתור את הבעיה ללקוח, והן ללקוח הסופי שלא צריך לרכוש מערכת חדשה ולשלם על התקנה ארוכה ומסובכת.
גששי קרבה PANASONIC
גשש קרבה נדרש להגנה על מפעלים ומבני תעשייה. הגשש יכול להיות אינדוקטיבי או קיבולי. דגמי הגששים המובילים של Sunx הם EX 14, FX 301, CX 421, אשר נבדלים זה מזה במרחק החישה וברמת ההגנה. תכונתו הבסיסית של כל גשש קרבה כמעט היא להגן מפני תופעות כמו אבק באוויר, אולם גששים מתקדמים מכך יכולים לעבוד בסביבה עוד יותר מדורדרת בה יש, למשל, סכנה של הצפה. על מנת לרכוש Sunx proximity switches מתאימים עם מרחקי חישה שנועדו לצרכים של הלקוח ועם רמת ההגנה המספקת חשוב מאד להיוועץ במומחים עבור פתרונות טכנולוגיים שיוכלו לסייע לך, חשמלאי/מהנדס יקר, לאפיין ללקוחך הסופי את סביבתו התעשייתית.
PANASONIC / SUNX סנסורים וחישנים ביבוא מקביל ושירות אישי עולם הסנסורים חישנים והסיבים והבקרים המתכונתים בהשיג ידך לחברה קימים סנסורים חישנים במגוון רב ביבוא מקביל צריכה נכונה ויעוץ מקצועי וכלים חינם. יבוא סנסורים אצלנו ציוד מיובאן לצרכן במחיר הזול הוגן המקוצעי השירותי עם אחריות של שנה יבוא מקביל צריכה נכונה ויעול. SUNX / Panasonic מכיל סדרת מוצרי חשמל המיועדת לחשמלאים ולמהנדסים להתקבל על לקוחותיהם במפעלים מכונות ותעשייה בחקלאות ובבניינים הגבוהים אנחנו כאן בשבילכם לכל יעוץ מקצועי בחינם. מותג זה, אשר נקרא Sunx / PANASONIC פסנסוניק סנסורים קנתה את סנסקס, SENSOR והכל בהתאמה אישית ללקוח שלך וזמני אספקה מהירים. זכה למיטב התשבחות הן בשל המגוון הרחב של המוצרים שהוא מחזיק : ועד בקרים, מגששי קרבה אנדקטבי AC / DC קיבולי ועד עיניים אלקטרוניות עין החזרה עצמית panasonic/sunx ,עין משדר מקלט pansonic/sunx,עין מול רפלקטור panasonic HG-C 1400 ,HG-SC101-P,HG-S1010,FX-501, FX-301, FX-305, EX23 ,Na2,,NA1NX5 ", EX-14 ,EX10,EX14,EX11P , ,PML54P, PM-45', PM-25, PM-65'מקמקבי זמן פשוטים ועד טיימרים למערכות חשמל ענקיות וכד '. פתרונות טכנולוגיים הסנסורים של פנסוניק סאנקס יעילים מאד הם מעל החשמלאי שלא צריך לעסוק בהתקנת מערכות גדולות אלא בהחלפת הרכיב הספציפי שיפתור את הבעיה ללקוח, צריך ללקוח הסופי שלא צריך לרכוש מערכת חדשה ולשלם על ההתקנה ארוכה ומסובכת. מאמר על SUNX לחץ על לינק וקבל הסבר נוסף

עיניים אלקטרוניות
אמצעי חיווי המתבייתים על תנועה חיה. כך, למשל, בשערים חשמליים מתבצעת בקרת כניסה של כלי תחבורה והולכי רגל באמצעות עיניים אלקטרוניות. לעין יש גם זיכרון בו הגילויים מתועדים, אשר ניתן לדלות ממנו מידע וידאו מן העבר.
את העין האלקטרונית Sunx/PANASONIC מומלץ להתקין ללקוח הן בחלק הפנימי, בשטח עליו מגן השער, והן בשטח החיצוני. אם יש באפשרותכם, הציבו עין אלקטרונית נוספת במקום גבוה כך שלא יושמט שום פרט בדיווח. הכל יהיה מדווח מכל זווית ומכל מקום.
עניין נוסף לעיניים האלקטרוניות הוא בתוך מפעלים ופסי ייצור, שעה שיש לזהות התחממות של מכשירים. את הזיהוי, בנוסף לגששי הקרבה השונים, עושות גם עיניים חשמליות המהוות פתרונות טכנולוגיים לאותו פס ייצור ספציפי: עיניים חשמליות עם משדר מול מקלט, עין החזרה עצמית ועין מול רפלקטור.
דוגמאות למוצרים שונים מטכנולוגיית המחר של PANASONIC SENSOR
FX501 – מגבר אלקטרוני לסיב עין קימים סדרות FX-500 וFX-300 מומלצים עובדים PNP/NPN. מגבר אופטי הנותן את אותותיו עם נורת חיווי אדומה LED. מקבל את כל סוגי הכבלים של PANASONIC בגודל 2.2 מ"מ מסוג Fiber terminated fiber. 12-24 וולט די.סי, עם מוצא NPN ו- DIN. המגבר מחייב שימוש בכבל SUNX CN73 hook-up. בהשוואה למודלים קודמים של מגברי SUNX הוא מכיל טווח חישה פי 5.7 גדול יותר. בהשתמשו בהחזרת ערכים אבסולוטיים ולא רק אות דיגיטלי ניתן ליישם זיהוי הרבה יותר מפורט שלא היה במגברים מסדרות קודמות.
GX-M12A-P-Z - גשש קרבה אינדוקטיבי עם חיישן מסוג M12. מרחק חישה מקסימלי: 2 מ"מ. 12-24VDC עם NPN NO-OUTPUT. כבל באורך 2 מטרים. הגשש מצויד ברמות ההגנה IP67 נגד צבירת אבק.
GX-M12A – גשש קרבה אינדוקטיבי המכיל את אותם אביזרים ואותם נתוני חישה, כמו גם מתח זהה לגשש GX-M12-P-Z אך רמת ההגנה שלו היא IP68 נגד אבק ומים עומדים וכן IP69K נגד הצפות, ועל כן גשש SUNX שכזה מתאים לסביבה יותר בעייתית מבחינת תנאי סביבה – בה צריך ליצור בתחום מסוים תנאים סטריליים יש מאין באמצעות פתרונות טכנולוגיים ייעודיים שכאלה.
HG-C1030 – סנסור לייזר מרחק המספק חישה עד 30 מ"מ ממיקומו. סוג החיישן: CMOS. תצוגה: דיגיטלית. גילוי אמין עם טעות של 10 מיקרון. מוצא NPN 0-5VDC, כבל אנלוגי אינטגרלי 2 מ' כלול קימים סדרות נספות HG-C1400 ו EX-L200 ES-500 HG-C.
EX-10 - קימים סוגים רבים בגדלים שונים בצורות שונות של סינסורים במגוון עין החזרה עצמית עין מול רפלקטור ועין משדר מקלט
ביציאות שונות ניתן לראות מבנה שונה בין הסדרות ודיוק מרחק וזיהוי צבעיןם ואפלקציות במכונות דוגמאות לסדרות
EX-10,EX-14,EX-20,CX-400,EQ30'NX-5,EQ500 זה חלק מהסדרות שניתן לראות הכל בהתאמה אישית ויעוץ טכני חינם
PM-25/PM45- חישנים מסדרות פרסה זהיר מעין משדר מקלט סדרות דוגמא PM24/PM65/PM45/ PM2
NA2/NA1- קימים מסכי בטיחות מסך משדר מקלט וילון שהוא קרן מול קרן קימים סדרות SF4D/NA2-N,NA1
PANASONIC וחלקיהם קונים רק בייבוא מקביל
הייבוא המקביל יותר נגיש ויותר זול. רמת הנגישות בחנות יבוא מקביל היא שמים וארץ לעומת ניסיון לחפש את החלק אצל היצרן המקורי. סביר שברוב נקודות המכירה שלו בין אם באינטרנט ובין אם בחנות הוא כלל לא יציג את החלק הבודד למכירה, ואם יציג – יציג זאת במחיר מופקע. רק בייבוא מקביל ניתן לקנות מגבר לסיב עין, סנסור קרבה, בקר חשמלי וכרטיס אלקטרוני בודד במחיר שווה לכל כיס של כל חשמלאי, מהנדס, קניין ויועץ. פתרונות טכנולוגיים אמתיים הם פתרונות המיושמים במערכות קיימות מבלי להזדקק לתחלופה מלאה, ובמחירים ידידותיים!
בהינתן שאלה או השגה לגבי סנסורים ה- SUNX/PANASONIC או גשש הקרבה – צרו קשר למציאת פתרונות טכנולוגיים מתאימים!

אנחנו כאן בשבילכם WWW.PITRONOTT.COM
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
שלח לחבר הדפסת המאמר קישור ישיר למאמר דווח על מאמר בעייתי פניה לכותב המאמר פרסום המאמר

www.pitronott.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק פתרונות טכנולוגים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]