חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היכן לטפל ברכב שלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים

נושא המאמר: חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים
מאת: קרנינה   שמור מאמר למועדפים

חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים מחייב ברישוי כל אדם העוסק במתן שירות בנכס פיננסי או במתן אשראי.העוסק במתן שירות פיננסי בהיקף נרחב מחויב ברישיון מורחב, אלא אם מתקיימים 2 תנאים יחדיו:

1. הוגשה על ידו בקשה לקבלת רישיון מורחב וזאת במהלך 30 הימים ממועד התרחבות היקף פעילותו, ובתנאי שטרם ניתנה החלטה בבקשה.

2. היקף הפעילות של אותו אדם אינו למעלה מפי שניים מהיקף הפעילות הנרחב המינימלי שנדרש בתנאי קבלת רישיון מורחב.

תנאים לקבלת רישיון בסיסי

יודגש כי מרבית התנאים המפורטים לעיל היו קיימים עד היום לפי הוראות חוק איסור הלבנת הון בעניין רישום נותני שירותי מטבע. התנאים הנדרשים מטרתם היא להבטיח כי הגורם העוסק במתן שירותים פיננסיים הינו גורם נורמטיבי שלא לקח חלק בכל סוג של פעילות פלילית חמורה, אשר מונעת ממנו לעסוק במתן שירותים פיננסיים.


על פי הוראות חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים –

רישיון בסיסי, כלומר רישיון למתן אשראי או רישיון למתן שירות בנכס פיננסי שהוא רישיון בסיסי, ייתקיים כאשר 5 תנאים מצטברים יתקיימו:

1. מבקש רישיון שהוא יחיד צריך להיות מעל גיל 18 בגיר, אזרח/תושב ישראל, לא הוכרז פסול דין ולא ניתן כנגדו צו כינוס נכסים במסגרת הליכי פשיטת רגל.

2. מבקש הרישיון הבסיסי, למתן שירות בנכס פיננסי, בעל הון עצמי מזערי בסך 300,000 ₪ ולמתן שירות אשראי הון עצמי מזערי בסך חצי מיליון ₪, והוא חופשי מכל שעבוד או עיקול.


לגבי כל נושאי המשרה של מבקש הרישיון מתקיימים תנאי מינוי וכהונה של נושא משרה בנותן שירותים פיננסיים, אשר כוללים בין היתר את תנאי היושר והיושרה של מבקש הרישיון והעדר הרשעה.
מבקש רישיון שהוא תאגיד– בעל שליטה ובעל עניין בו זכאים לקבלת היתרי שליטה או החזקה באמצעי שליטה בנותן שירותים פיננסיים (מפורט להלן- " היתר להחזקת אמצעי שליטה בידי נותן שירותים פיננסיים).





www.audit-fa.co.il/post/%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%97-%d7%a2%d7%9c-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%9d-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%a0%d7%a1%d7%99%d7%99%d7%9d


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרנינה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]