חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדריך טבעות אירוסין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: #קנייתדירהבאתונה #השקעותנדלןביוון #תהליךקנייתנכסביוון

נושא המאמר: קניית נכס ביוון- השקעות נדלן ביוון
מאת: שירילי קרני צור   שמור מאמר למועדפים

 קניית נכס ביוון.

בשנת 2018 לאחר עשר שנות יזמות בארץ, החלטנו לחפש השקעות מניבות למשקיעים. לאחר בדיקת שווקים שונים באירופה. החלטנו להתמקד בחיפושנו ביוון. הסיבות שהביאו אותנו להתמקד בשוק זה הינן רבות ומגוונות ואשתף במאמר זה את היתרונות היחסיים בהשקעה במדינה זאת ואת אפשרויות ההשקעה  בקניית נכס ביוון.

בבואנו להשקיע בשוק חדש שאינו מוכר  , בקניית דירה או כל נכס אחר, יש צורך לבדוק את ההיבט המיסויי בקניה במדינה.

בין מדינת ישראל ליוון קיימת אמנת מס האומרת שכל הקונה נכס ביוון משלם מיסים רק במדינה זאת. כרגע ביוון  עד למכירת 2 נכסים במהלך שנתיים פטור מתשלום מס שבח, זה כשלעצמו מעניק יתרון לרוכשי הדירות  ביוון  שמעונינים לממש את השקעתם ללא כל תשלום מס. יש לציין שבעת השכרת הנכס יש תשלום מס של 15% מההכנסה עד סכום של 12.000 נכון לעכשיו,.הכנסה משכירות מעבר לסכום זה תצריך מדרגת מס גבוהה יותר.

בבואנו לבדוק את מחירי הנכסים ביוון , כמובן נשווה מחירים באותו איזור מוצע, נבדוק את מיקום הנכס ביחס לתחבורה ציבורית , כשבעדיפות גבוהה קירבה למטרו, אך גם קיום של טראם( חשמלית) ואוטובוסים בקרבת מקום יכולים לתת מענה הולם לצרכי רכישה ואין לפסול דירה בגלל ריחוק מהמטרו בלבד.

מעבר למיקומים ושכונות שלא ארחיב לגביהן במאמר זה ,באופן כללי  מרכז העיר מהווה מוקד משיכה לתיירים על כן נכסים שממוקמים באזורים מרכזיים על צירי תנועה מרכזיים יכולים להיות פיתרון למעונין להשכיר את דירתו באירבינבי על בסיס קצר מועד , ועל כך ארחיב במאמר אחר באתונה התיירות הינה במשך כל השנה וגם בתקופת החורף מהווה מוקד  תיירותי מכל ארצות אירופה מכיוון שמזג האויר בחורף עדיין מאפשר בילוי בעיר ללא הגבלות מיוחדות.

בקניית נכס ביוון אנחנו נעשה בירור מחירי הדירות באיזור, ועם השוואת מחיר זאת נבחן את הנכסים המוצעים למכירה באותו איזור.  ככל שקומת הנכס ממוקמת גבוה יותר בבנין מחירו יעלה. אין צורך לאמר שדירות המרתף  יהיו זולות בעשרות אחוזים מקומה ראשונה וכן הלאה.  ככל שהמרפסת גדולה יותר, נוף פתוח, הרי כל זה מעלה את ערך הדירה. מס דירות בקומה, האם הדירה חזיתית או פנימית, ואם פנימית איזה נוף נשקף מהצד האחורי בבנין? מצב הבנין מבחוץ, קיום חימום מרכזי שעובד בתקופת החורף, לובי נקי ומסודר,מעלית תקינה , כל אילו  מעידים על בנין   מסודר  ודיירים שאכפת להם מהבנין .כל אלה נקודות שנבחן בבואנו לקנות דירה באתונה .

לאחר החלטה על קניית נכס , נציע מחיר קניה, לעומת מחיר מבוקש מטעם המוכר, והיה וקיבלנו את המחיר שרצינו אותו הסכמנו לשלם , וזאת לאחר משא ומתן, יעביר מוכר הנכס, הבעלים את הניירות לבדיקה ראשונית לעורך הדין שמייצג אותנו.

על מנת לרכוש נכס ביוון שלב ראשון עלינו לפתוח TAX NO.לשם כך עלינו ליצור קשר עם רואה חשבון  שבעזרת הקוד שלו נפתח תיק ברשויות המס. אין צורך לפתוח חשבון בנק לצורך קניית נכס ביוון.

לאחר שעורך דין מטעמנו בדק את ניירות הדירה וראה שאין שעבודים, משכנתאות וחובות אחרים שחלים על הנכס ניתן לחתום על פרה קונטרקט  מסמך שמהווה זיכרון דברים בין המוכר לקונה במעמד זה ניתן דפוזיט, דמי רצינות לפי דרישת הקונה, מבחינתנו עדיף תמיד לתת כמה שפחות ולהקטין סיכון במידה והעסקה לא תצא אל הפועל בסופו של דבר.

לגבי תשלום דמי הקדימה- הדפוזיט- לפי זיכרון הדברים במידה ואחד הצדדים מתחרט ואינו רוצה להמשיך בתהליך הרי שהוא מחוייב בפיצוי לצד השני שתמורתו כפליים מהדפוזיט לדוגמא- ניתן דפוזיט על דירה בסך 1000 אירו במידה ותרצה לבטל תידרש לשלם למוכר 2000 אירו, וההיפך. מניסיוני האישי ברגע שנתת דפוזיט והתחרטת מסיבות מוצדקות למשל- המוכר לא סיפק ניירות רלוונטים לרכישה או לא הצליח להמציא את תוכניות הדירה המקוריות עדיין בפועל קשה מאד לקבל בחזרה את דמי הביטול והקנס לכן המלצתי- לשלם כדפוזיט כמה שפחות .

כחלק מהבדיקות לפני קניית הנכס יבצע מהנדס מטעמנו בדיקות  של בדיקת מטראג'  וכן בדיקת התאמת התסריט מהעיריה שמסופק עי המוכר למצב הנכס בפועל. ישנן חריגות בניה עליהן לא ניתן לקבל ליגליזציה!

לאחר שתי בדיקות אילו של הדירה שאתם עומדים לרכוש הן עי עורך הדין המלווה , והמהנדס ,שלדעתי עדיף שיהיו מהאיזור אם קניתם באתונה קחו בעלי מקצוע באתונה  אם קניתם במקום אחר קחו מהנדס ועורך דין מקומי, רצוי עם המלצות.

מקווה שהמאמר עשה לכם סדר  בתהליך עצמו, מוזמנים לעמוד הפייסבוק שלנו,

השקעות נדלן ביוון.https://www.facebook.com/111277347284844?referrer=whatsapp


השקעות נדלן ביוון.www.facebook.com/111277347284844?referrer=whatsapp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירילי קרני צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]