חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע ישראלים מקימים חברות זרות אך עדיין חייבים במס הכנסה, גם בישראל? כנראה ש"החיפזון הוא מהשטן"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמן אישי אימון אישי מאמן קריירה אישי קואצ'ינג אישי

נושא המאמר: מאמן קריירה אישי
מאת: Akhilesh   שמור מאמר למועדפים

האימון האישי שלנו לקריירה מאפשר לאנשים מגוונים - אנשי מקצוע באמצע הקריירה, מנהיגי שינוי ויזמים, מנהיגות נשים, לדמיין מחדש את הקריירה והעבודה שלך ולקחת אחריות על הצמיחה האישית והמקצועית שלך בביטחון. המאמנים המומחים שלנו יוצרים מרחב לחקירה, הבהרות ומלאי בתחומי תפקידי העבודה ומסע החיים. זה משפיע על אנשים מקצועית וגם אישית על ידי עזרה להם לשפר באופן יזום את האפקטיביות, לנקוט בפעולות לקראת מטרות
ולשפר את הרווחה.
מאמן חיים אישי בישראל
מדוע אימון אישי לקריירה כל כך חשוב?
ככל שרמות המורכבות והשינוי גדלות באופן אקספוננציאלי, כך גדל הצורך שלנו ביכולת לפשט את המורכבות הזו ואת המשמעות שלה עבורנו. בסביבה של ימינו, אנו מאמינים שכולם יכולים להרוויח מאוד מאימון. אפילו מנהיגים כמו ביל גייטס ואריק שמידט, לשעבר מנכ"ל גוגל, מעידים על התועלת האדירה שאימון יכול להביא ליחידים בכך שהם נותנים להם משוב אמיתי ותומך לשיפור.
אימון קריירה אישי נותן פרספקטיבה, ומאפשר לך להתמקד במה שבאמת החשוב ביותר ובסביבה עמוסה יותר, מוסחת ומאתגרת שכולנו נמצאים בה, מיקוד ופרספקטיבה זו יכולים
להעלות את היעילות שלך בכמה וכמה דרגות.

איך תוכלו להרוויח מאימון אישי בקריירה?

1 הרחב את המבט בצורה בטוחה
אימון לקריירה אישית שונה ממשוב ניהולי ומאפשר לך לגשת לנושאים קשים מבלי להרגיש מכווץ על ידי דרישות ארגוניות. גם כאשר אימון אישי לקריירה בחסות הארגון, סודיות בין המאמן ללקוח מבטיחה שתקבל מרחב בטוח שתומך ומאתגר.
המאמן האישי מרים מראה כדי שתראה מה מעכב אותך ואילו נקודות חוזק עליך להגביר. אתה יכול גם לראות דברים בצורה יותר אובייקטיבית ובבהירות רבה יותר, וליצור יותר אפשרויות ונקודות מבט.

2 קבע יעדים מריצים ומשמעותיים ונקוט בפעולה לקראתם
לעתים קרובות אתה עלול להרגיש תקוע כי אין לך מטרה שמעוררת אותך או שאתה נתפס בין מטרות סותרות. אימון עוזר לחשוף את המוטיבציות, הצרכים והערכים שלך ובכך למצוא מטרות שתואמות יותר את אלה.
במיוחד באימון אישי בקריירה, אנשים רוכשים לעיתים קרובות הרבה יותר בהירות בנוגע למטרות מקצועיות אשר ממריצות ומשמעותיות, ובכך אינן תקועות. אימון אישי לקריירה עוזר גם לעקוב אחר מטרות אלה ולהכניס למקומן, הרגלים ופרקטיקות להשגת מטרות אלה.

3 קבל תוכנית למידה מותאמת אישית ושפר מיומנויות

לכל אדם קבוצות מיומנויות שונות, חוזקות ומטרות ואימון אישי בקריירה עוזר ליצור תוכנית למידה והתפתחות מיומנויות בהתאמה אישית. באמצעות כלים והערכות פסיכומטריות, אנשים יכולים להיות מודעים לחוזקות ולדפוסים שלהם וללמוד כיצד לעבוד על אלה.
מאמנים אישיים יכולים גם להדריך אנשים בפיתוח מיומנויות ספציפיות כגון תקשורת, טענה, חלק










www.big-sister.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Akhilesh שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]