חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צרידות שווה כסף





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב פנים בית

נושא המאמר: אריה גולדין - מעצב פנים
מאת: אריה גולדין - מעצב פנים   שמור מאמר למועדפים

אריה גולדין מעצב פנים – עיצוב פנים מפואר לבית
מחפשים מעצב פנים עם ניסיון עשיר שיתחבר לחזון שלכם ויצליח לתרגם את החלום שלכם לעיצוב הבית הלכה למעשה? אריה גולדין מעצב פנים רב ניסיון המתמחה בעיצוב חללים מכל סוג בדירות קטנות, וילות, דירות גג ועוד. באפשרותכם ליהנות עוד היום מייעוץ ועיצוב פנים ברמה הגבוהה ביותר לכל נכס שברשותכם בעלות לא גבוהה. מעצב פנים יכול להפוך את הדירה שלכם לדירת החלומות באמצעים פשוטים ובתקציב לא גבוה. מוזמנים לראות דוגמאות באתר וליצור קשר לקביעת פגישת היכרות לא מחייבת לבחינת אפשרות עבודה על הנכס שלכם עד להשגת התוצאה הרצויה.
3 טיפים לעיצוב הבית בתקציב לא גבוה:
אם בעבר עלות של מעצב פנים הייתה גבוהה, עלות השיפוץ הייתה גבוהה וריהוט חדש עלה הרבה, הריי שהיום יש הרבה יותר אפשרויות לעצב בית בתקציב נמוך יותר ובתוצאות לא פחות טובות ואפילו טובות יותר מאי פעם. עיצוב פנים יוקרתי שהיה שמור בעבר רק לבתי מלון ולדירות פאר, מגיע היום לציבור הרחב תודות לטכנולוגיה מתקדמת בייצור פרטי ריהוט מעוצבים, חיפויי קיר וכדומה וגם חושפת את סודות העיצוב לקהל הרחב, כמו כן יכולות שינוע סחורות מכל העולם מאפשרות הבאת ריהוט מכל העולם ולקוחות יכולים ליהנות מהשפע הרב והפריחה בתחום וליישם את כל היכולות החדשות הללו גם בדירה שלהם, גם אם מדובר בדירה ישנה או קטנה אך כזו שעדיין יכולה להיראות נהדר בעזרת עיצוב מקצועי.
הנה שלושה טיפים בסיסיים לעיצוב הבית בשיטת DIY – עשה זאת בעצמך:
חיפוי קיר – אלמנט חדש יחסית בנגישותו לקהל הרחב שלמד להכיר את האפשרות הנהדרת הזאת להפוך כל קיר פשוט לקיר מעוצב באמצעות חיפוי קיר קל לנשיאה והתקנה, זול יחסית ועם מגוון רחב של טקסטורות, צבעים ודוגמאות ההופכים את הקיר שלכם לקיר מדהים ביופיו העוזר לתחושת העיצוב הכללית בחלל.

פוליש וליטוש מקצועי – סוד שמור של בתי מלון הוא להבריק את הרצפה על בסיס קבוע וכך בכל פעם שאנחנו נכנסים לבית מלון או לובי של בניין, אנו לא מבינים מדוע הכל נראה חדש ונוצץ כל כך, דבר שיוצר רושם רב על האורחים. הסוד הוא פוליש וליטוש מקצועי.
תאורה – גופי תאורה מעוצבים ותאורה חכמה עושים הבדל גדול בבית. בעזרת הצבת גופי התאורה הנכונים במקומות הנכונים בחלל, ניתן להאיר חללים ופריטים בצורה ממוקדת וליצור מתחמים שונים בבית, להגדיל את החלל וליצור אווירה מיוחדת בבית. יש היום מגוון אפשרויות כמו שקועי תאורה, תאורה צפה, שנדלירים, מנורות עמידה ועוד.
רוצים לעצב את הבית מחדש, לעשות מייק אובר, להזמין תוכנית עיצוב לבית חדש או בית יד שניה למטרת שיפוץ לפני מכירה? מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם למתן ייעוץ מקצועי והצעת מחיר עבור תוכנית עיצוב כוללת לבית או עיצוב חדר אחד.
האם כדאי לבחור מעצב פנים או לעצב לבד את הבית
היום יש לבעלי בתים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב עצמיות. אפשר למצוא בקלות באינטרנט היום כל מה שקשור לתחום העיצוב, החל ממידע על שיטות עיצוב, סגנונות עיצוב וכדומה ועד קטלוגים מלאים של מותגי על בתחום, סרטונים של מעצבי פנים ומשפיענים בתחום המציגים ביוטיוב דוגמאות כיצד לעצב לבד וכדומה. בעולם החדש הזה המשימה של מעצב הפנים קשה ומאתגרת יותר ללא ספק אך היתרון של מעצב פנים מקצועי גדול יותר מכיוון שיש לו את הידע, את הניסיון ואת הכישרון להוציא לפועל רעיונות טובים יותר והגעה לתוצאה טובה יותר מחובבן הרואה סרטון ברשת.
נכנסים לדירה חדשה? רוצים לשדרג דירה שניה למטרת מכירה? השקיעו מעט בשכירת שירותיו של מעצב פנים מקצועי ותהנו מכל היתרונות של מעצב פנים ואפשרות שדרוג הנכס על ידי תוכנית עיצוב מקצועית, שתוציא לפועל את רעיונותיו של המעצב ושלכם, בצורה הטובה ביותר ולא בהכרח בתקציב גבוה. כך תעלו את ערך הנכס לפני מכירה ואם אתם גרים בבית תוכלו ליהנות ממנו בעצמכם ולחיות בבית מעוצב ונוח כפי שתמיד חלמתם.
פנו עכשיו לאריה גולדין – מעצב פנים לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות לעיצוב הבית שלכם. השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם. להתראות ובהצלחה!

ag-design.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריה גולדין - מעצב פנים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]