חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המסע אחר שמלת הכלה המשתלמת:





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רעיונות למסיבת רווקות משחקים לרווקות משחק למסיבת רווקות משחקי מסיבת רווקות

נושא המאמר: 10 רעיונות למסיבת הרווקות
מאת: meantobe   שמור מאמר למועדפים

1.מחפשות מקום לחגוג את המסיבת הרווקות? מצאו מקום למסיבה שיתאים לכולן ובייחוד לאופי של הכלה לעתיד. שאלו את עצמכן, האם זה יקרה בתנאי טבע? אולם אירועים? צימר? וילה? אחרי זה מאוד חשוב לבחור קונספט.

2.עד כמה את מכירה את הכלה? משחק חברה שבו כל אחת מהחברות מקבלת פתק עם שאלה על הכלה. עליכן לענות נכון על השאלה מבלי להיעזר בבנות האחרות. מי שטועה צריכה לספר פאדיחה מהעבר או לקבל משימה מביכה.

3.משחק הלייקים:
על כל אחת מהמשתתפות להעלות תמונה של עצמה לפייסבוק או לאינסטוש לבחירתכן, ולהשיג כמה שיותר לייקים. כמובן, חשוב שהתמונות יהיו מעט נועזות ושיהיו ממסיבת הרווקות. הבחורה שתשיג הכי הרבה לייקים עד סוף הערב, תזכה במתנה סמלית שתקנו מבעוד המועד.

4.מזכרות לכלה: אפשר להתחיל את הערב עם מתנות שכל אחת מביאה לכלה המיועדת.כל חברה מביאה איתה מתנה או חפץ המסמל את הקשר שלה עם הכלה. הכלה צריכה לנחש מי הביאה לה או איזה מתנה.

5.עד כמה את מכירה את החברות שלך? מדובר במשחק מצחיק ומאתגר ויחד עם זאת,מיועד לבנות עם רמת פתיחות גבוהה. כאשר היא צריכה לזהות על ידי נגיעות מי זאת מי. אם היא טועה מוטלת עליה משימה שתוחלט על ידי מי שהיא לו זיהתה.

6.החתן נגד הכלה: שאלו את הכלה המיועדת שאלות מול כל הבנות, על בן זוגה. אם היא טועה, עליה להרים צייסר ואם היא צודקת עברתן את המשימה בשלום. שאלות לדוגמא:מה הדבר שאתה הכי אוהב בה, מה הכי מעצבן בה, איפה שכבתם לראשונה? ועוד. עליכן לדאוג שיהיו לכן את כל התשובות של החתן לפני המסיבה

7.נייר טואלט קוטור: מתחלקים לשתי קבוצות כל אחד בתורה צריכה לעצב וליצור את שמלת הכלה המושלמת מנייר טואלט

נעצי את השפתיים: את המשחק הזה מומלץ לשחק אחרי כמה דרינקים טובים. הדפיסו תמונה של שחקן קולנוע הורס כלבבכן, מינוס השפתיים,ותלו אותו על הקיר. הכינו העתקים של השפתיים כמספר הבנות האורחות.על אחת מהבנות תנעץ בתורה את השפתיים במקום הנכון בעיניה מכוסות.הבחורה שקולעת בול-זוכה.
לדאוג לכל מה שמסביב .תכנון מסיבת רווקות מוצלחת דורש השקעה ואביזרים למסיבת רווקות בהתאם לאופי המסיבה והחוגגות מומלץ להיכנס לאתר Meantobe כדי לדאוג למסיבה מושלמת מהסרטים.
10.והכי חשוב אלכוהול ואוכל, אז ניתן להזמין סדנת קוקטיילים פרטית, ולהוסיף שף פרטי כדי שאירוע שלכן יהיה מהסרטים!!




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י meantobe שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]