חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסבר על הסעפים השונים ברשיון הרכב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חריגות בניה צו הריסה קנס מנהלי משפט בניה

נושא המאמר: חריגות בניה והדרך להכשרתם
מאת: בנימין קלינגר   שמור מאמר למועדפים

חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר

מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית
חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס.

ברוב המקרים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה, כמו חריגות מקווי הבניין , בניה על שטח צבורי ולעיתים מגבולות המגרש, חריגות אשר נחשבות לחמורות ביותר ולגבם קימים אמצעי אכיפה נוקשים.

רבים שוגים וחושבים כי במידה ויסגרו חלל בבית על ידי הוספת גלריה בכדי לזכות בחדר נוסף,יסגרו פרגול ו/או מרפסת, יבנו סוכה שתשאר כל ימות השנה,מחסן, יחפרו מתחת לבית או לתוך צלע הר , "כי זה לא מפריע לאף אחד או אף אחד לא רואה" הם לא צריכים ללכת את הדרך המתישה והיקרה להוצאת היתר בניה.

רבים מבצעים לצורך חסכון בדירה לדור ההמשך/הילדים או לצורך הכנסה נוספת.



חריגות בנייה נאכפות על ידי הרשויות בצורה יסודית ביותר וממש לא מומלץ לעבור על חוקי התכנון והבניה מבלשון המעטה.

חריגת בניה של שינוי ייעוד הנכס ממה שאושר בהיתר הבניה
חריגת בניה זו מתייחסת לכל שימוש חורג בנכס שבבעלותכם. הכוונה היא כאשר השימוש בנכס נעשה לא על פי המאושר בהיתר הבניה. לדוגמא – אם הפכתם דירת מגורים לעסק (גן ילדים/ צימר וכדומה). דוגמא נוספת היא כאשר בונים בית המיועד למגורים על שטח חקלאי שלא הופשר. עוד אפשרות היא כאשר מפצלים דירה אחת למספר דירות לשם השכרה. כל אלה מפרים את היתר הבניה שניתן למבנה הקיים ומשנים את ייעודו.


עברתי עבירת בנייה-מהו עונשי?
התקנות החדשות, קובעות שגובה הקנסות שתצטרכו לשלם על חריגות בניה מתחיל בשמונת אלפים שקלים ויכול להגיע לשלוש מאות אלף שקלים, תלוי בגודל החריגה, בחומרת העבירה ובנסיבות לביצוע העבירה. התקנות החדשות מחולקות למספר קטגוריות של סוגי העבירות בכל הנוגע לחריגות בניה.
בדרך כלל עבירות שקשורות לנכסים מסחריים ועסקים שמרוויחים כסף, יקבלו קנס גבוה יותר פי 2 מעבירות שקשורות לבתי מגורים.

במידה וביצעתם חריגת בנייה, ניתן לפעול לקבלת היתר בנייה בדיעבד. יש לקחת בחשבון שאם הרשות מודעת לחריגת בנייה, תצטרכו לבחור בין הריסת המבנה לבין הוצאת היתר בנייה. הבקשה להיתר בנייה בדיעבד תכלול את זכויות בעלי הנכס, את שטח המבנה המותר והקיים בנכס, שרטוט ומפה של חריגת הבנייה, הוכחה שחריגת הבנייה לא מפריעה לשכנים ועוד. את הבקשה להיתר הבנייה תגישו לועדה המקומית לתכנון ובניה שתחליט אם לאשר את הבקשה או לא.

במסגרת תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, שאושר בתאריך 25/10/2017 ואשר נועד להגביר את האכיפה כנגד עבירות הבנייה, נתחולל שינוי משמעותי בתחום עבירות הבנייה. מדובר בתקנות חדשות שנכנסו לתוקף וכוללים קנסות מינהליים כבדים בגין עבירות בנייה ושמוש שלא על פי היתר הבנייה.

עבירות אלה הנן עבירות פליליות, אשר להליך אכיפתו נדרשו מהמדינה, לנהל הליך משפטי ארוך וממושך בבית משפט לעניינים מקומיים, במטרה להרשיע ולקנוס את עברייני הבנייה. הליכים אילו הם ארוכים ומתישים את בתי המשפט והרשות המקומית ועולים למדינה כסף רב. משמעותם של התקנות החדשות היא ,כי מפקחי הבנייה ברשויות המקומיות יוכלים לתת מיידית קנסות כבדים כנגד עבריינים ללא ניהול משפט.

התקנות החדשות פרצו דרך חדשה וקבעו כי הקנס המנהלי על:
חריגת בנייה בהיקף של יותר מ-100 מ"ר הקנס – 300,000 ₪

חריגה בהיקף של 100-75 מ"ר הקנס – 200,000 ₪

חריגה בהיקף של 75-50 מ"ר הקנס- 100,000 ₪

חריגה בהיקף 25-50 מ"ר הקנס-50,000 ₪

חריגה בהיקף של 10-25 מ"ר הקנס- 25,000 ₪


בנימין קלינגר היתרי בניה
מחפשים מומחה בתחום ביטול צווי הריסה והיתרי בניה?
זקוקים לייעוץ מותאם אישית מיועץ רישוי מנוסה?
משרד קלינגר היתרי בניה, רישוי עסקים וייעוץ מוניציפאלי מתמחה בייעוץ ייצוג ועבודה מול גורמים מוניציפאלים הקשורים בהוצאת היתרי בניה, תכנון ערים וסביבה, מיסוי, רישוי עסקים, בקשות לשימוש חורג, שינוי יעוד, הכשרת חריגות בניה, ביטול צווי סגירה, הפסקת עבודה, צווי הריסה.
בקשות לשינוי תב"ע ,היתרי בניה, אדריכלות, קידום בקשות ,זירוז הליכים בירוקרטים ,יעוץ סטטוטורי, הסדרים והסכמים עם הרשויות, שרותי הנדסה ופקוח על הבניה.

המשרד מספק מענה ייעוצי ללקוחות פרטיים, עסקיים, משרדי עו"ד, אדריכלים, גורמים ומוסדות, בהם חברות בניה, ניהול נכסים ואחזקה, רשתות קמעוניות, יבואנים, מושבים, קיבוצים, מתקני צבא ובסיסים.

רישיונות עסק לאולמות וגני אירועים, בתי ספר, גני ילדים, פעוטונים, מכללות וישיבות, מפעלי תעשייה, חברות היי טק ומחשבים, מרכזי קניות וקניונים, בנקים וחברות ביטוח, מכוני יופי ובריאות, בתי מרקחת, חדרי כושר, קאנטרי קלאב, בריכות שחייה, מתקני ספורט, מספרות, מוזאונים, בתי קולנוע, בתי אבות, יבואני רכב, תחנות דלק, חניונים ואולמות תצוגה, בתי מלון, מלוניות, אכסניות, מחסנים, רישיונות לאירועים חד פעמים בכל הארץ.



www.klinger.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בנימין קלינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]