חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זיכוי נאשמים בתיק חשבוניות פיקטיביות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לשווק במדיה מסרים שיווקיים

נושא המאמר: שימוש בהומור בהעברת מסרים שיווקיים
מאת: kiryatech   שמור מאמר למועדפים

שימוש בהומור ב סרטי תדמית ו/או סרטי מוצר מהווה דרך יעילה להעברת מסרים שיווקיים. שנים השתמשו אנשי הפרסום בהומור בפרסומות טלוויזיוניות, ההומור יכול לשמש דרך חכמה ויעילה להעברת מסרים שיווקיים, למיתוג ולקידום מכירות גם באמצעות מדיות נוספות.

שימוש בהומור מושך תשומת לב, מעניין ומרתק לצפייה וגורם לסרט להיות זכיר יותר לאורך זמן. שימוש בהומור יוצר אווירה חיובית המביאה גם לתפיסה חיובית של המותג.

כאשר מחליטים לבחור בקריאייטיב הומוריסטי כדאי לבחון את אופיו של קהל היעד, האם יבין את ההומור ואיך ייתפס בעיניו. הומור יכול להיות על נושא קולקטיבי של קהל היעד, צחוק עצמי או המצאה של נושא להומור שניתן להתחבר אליו. אחת הדרכים לגרום לעניין ולצפייה בערוצי הוידאו באינטרנט או בסלולר הוא דרך שימוש בהומור.

בראש השנה שעבר בחרה רפאל הפקות להפיק סרטון שנה טובה ללקוחותיה תוך שימוש בהומור על המצב הכלכלי במשק והקפאת תקציבי שיווק. הסרטון "התבדח" על המצב תוך ניסיון להכניס אווירה הומוריסטית למצב המתוח שהיה שרוי בו השוק ולמצב הרוח הכללי.

הסרטון יועד לקהל מאוד נישתי לעוסקים בשיווק ופרסום, בהתאמה הייתה הציפייה לכ- 1,000 עד 1,500 חשיפות . הסרט הועלה ל ,You tube לMeta cafe ול- Flix וגרף כ 5,000 חשיפות סה"כ ומתוכם ב-You tube היו 3,800 צפיות.

השנה קרה דבר מעניין, הסרט הופץ ברשת ללא שום מהלך שיווקי כאשר רב הבדיחות כבר (למזלנו) לא אקטואליות. סך כל החשיפות: כ- 12,000 חשיפות ומתוכם רק ב-You tube מעל 9,500 חשיפות !!

You tube מאפשר ניתוח של החשיפות וניתן לראות שהיו לא מעט חשיפות דרך הסלולר, נתון מעניין בפני עצמו...

חשוב לעשות שימוש בהומור בשיווק דיגיטלי תוך התייחסות לערכי המותג ובהתאם למטרות שהוגדרו.

שתהיה שנה מלאה בחיוכים!

יצירת סרטי שיווק מבדרים ומלמדים

הרבה מאמרים דנים כיצד וידאו נהפך להיות חשוב בשיווק תוכן. אבל הכתבות האלה בדרך כלל לא דנות כיצד ליצור תוכן דינמי וראוי לתרגום לוידאו.
אז , הנה מספר טיפים כיצד לעשות בדיוק את זה. טיפים אלו יכולים לעזור לך להפוך את קטעי הוידאו לתוכן שיווקי משכנע אשר יתפוס את תשומת הלב של הקהל שלך.

הכר את הקהל שלך
התוכן שאתה יוצר תלוי במה שברצונך להציג ומה מתאים ללקוחותיך. לדוגמא , האם הקהל שלך מעדיף הומור, או סטטיסטיקות ומספרים. אז נכון זיהוי אופי הלקוחות שלכם יקח זמן ויעכב את תהליך יצירת התוכן השיווקי בוידאו, מחקר זה יגדיל את הצלחת הוידאו ואחוזי הצפייה בו.

עזור ללקוחות להצליח
שיווק תוכן הוא סיוע ללקוחות שלך, כדי לוודא שהתוכן שלך עושה בדיוק את זה. הכרת קהל היעד שלך הוא 90% מהמשימה, דרך טובה לדחון את התוכן השיווקי שיצרת הוא לבקש משוב מאנשים אחרים בחברה מחוץ לצוות השיווק ובכך גם לקבל נקודות מבט חדשות.

הקדש מחשבה לכותרת שלך
טווח הקשב הממוצע של מבוגרים הוא רק 2.8 שניות, מכאן שכותרת קליטה היא חשובה מאוד. שוב , לדעת קהל היעד שלך הוא קריטי. להבין מתי להשתמש בהומור , מתי להיות חמקמק , ומתי לגשת ישר לעניין.

הפוך תוכן שיווקי לוידאו
עכשיו, הגיע זמן לתרגם את התוכן השיווקי לסרט הוידאו. להלן שלושה טיפים שיעשו את זה:

1. כתיבת תסריט
לאחר שהחלטת על התוכן והמסרים השיווקיים שאתה רוצה להעביר, הגיע הזמן לכתוב תסריט. התסריט צריך לכול את כל המסרים השיווקיים והנקודות החשובות שתרצה להדגיש אל מול לקוחותיך. תסריט גם ממקד אותך במסלול להעברת המסרים הנכונים.
2. מחק חלקים מיותרים מהתסריט
עבור שוב על התסריט וראה מה באמת חשוב ומה פחות ומחק את החלקים הפחות חיוניים לוידאו הנל. לרוב, סרט וידאו קצר יותר הינו יעיל יותר.

3. כלול הנעה לפעולה ברורה
לקראת סוף הוידאו שלך, אתה צריך לספק הנעה לפעולה ברורה לצופים שלך. אתה רוצה לוודא שהם לא מפסיקים עם הוידאו, אלא ימשיכו באתר שלך ...וסופו של הדבר יפנו אליכם במייל ויהפכו ללקוח.

מחקרים באינטרנט מראים כי 46% מצופים חוזרים בוידאו ממשיכים לאתר החברה ונוקטים בפעולה שהייתם רוצים מכאן שחשוב מאוד לעצור תוכן מותאם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם ועם הנעה לפעולה כמובן.


kiryatech.com/services/smm/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kiryatech שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]