חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שרצית לדעת על רכישת מגהץ קיטור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סופח לחות סופחי לחות

נושא המאמר: סופחי הלחות
מאת: דוד   שמור מאמר למועדפים

חשיבותם של סופחי הלחות בתחום הגידולים ההידרופוניים

חשיבות סופח הלחות בגידולים הידרופוניים הוא משמעותי ביותר מכיוון שבשונה מחללים שונים כמו למשל סלון, חדש שינה או משרד- החדרי גידול מכילים עשרות צמחים הפולטים אדי מים אל האוויר ובנוסף מצוידים במפוחים המכניסים ומוצאים אוויר מחדר הגידול באופן קבוע. ובעקבות כך כמות הלחות בחדר יחד עם תנועת אוויר העוצמתית מקשה על העבודה של סופחי לחות סטנדרטיים, מכוון שהאוויר שבחדר מתחלף באופן תדיר יותר מחדרי מגורים רגילים. ולכן, כדי להתגבר על הבעיה ולהועיל לצמחים בתקופות בהן רמת הלחות שבאוויר גבוהה, ישנם מספר מוצרים הכוללים סופחי לחות המסייעים להעלות את יכולת תנועת האוויר. כמו כן, השימוש הנפוץ ביותר בסופחי לחות נעשה בחדרים תת קרקעיים כמו מקלט או מרתף לטיפול ברטיבות בקירות. ואולם, בנוסף לשימוש בסופח לחות בו האקלים לח ביותר כמו במישור החוף, השימוש בסופח לחות פופולארי בגידולי צמחים ליצירת סביבת עבודה נוחה יותר בעבור הצמח ובכך הצמח יגדיל את תפוקתו ויספק באופן מקסימלי את יבולו.

כאמור, סופח לחות בתחום הפרטי מסייע בהתמודדות של בעיות שונות של טחב, עובש ונזקים שונים הנגרמים כתוצאה מרטיבות בקירות- אך מלבד להיותו פועל באופן עצמאי, לשם קבלת תוצאה מהירה ואופטימלית יש להפעיל גם מכשיר שייצר סירקולציה של אוויר וישמור על טמפרטורה מסוימת בכדי לווסת את הלחות. חשוב לציין, כי לא כל הדגמים של סופחי הלחות יכולים לעבוד בטמפרטורות נמוכות. ואילו בתחום הגידולים ההידרופוניים של צמחים, ההצלחה תלויה באקלים שבו הוא גדל, וכן בלחות ובמשקעים בו הוא צומח, כמו כן בזרימת האוויר ובתאורה שהוא זקוק לה שלרוב נעשית באמצעות נורות לד מותאמים למחזוריות של תאורת הצמח. ולכן מידת הלחות בחדר גידול הוא פרמטר חשוב מאוד לאורך כל שלבי הגידול. כפי שהזכרנו, לרמת הלחות יש השפעה ישירה על הצמח וכן על בריאותו. ישנם כמה סוגים של שלבי גידול, בחלקם יש צורך בעודף לחות ויש כאלה המשתמשים במחוללי לחות וישנם צמחים שעודף לחות מזיק להם ולכן יש צורך להשתמש בסופח לחות שאחראי על קליטת הלחות שבאוויר וכן על הוצאת אוויר יבש יותר.

ידוע כי ייבוש באמצעות סופחי לחות הם הפתרון היחידי המתאים ביותר לשמירה על מידת הלחות הנדרשים בתחום החקלאות וכן לאלו המגדלים באופן עצמאי גידולים הידרופוניים שונים. משום שיבשני אוויר סופחי לחות יודעים לשמור על התנהלות כל תהליך הייבוש כפי שנגדיר את תוכנית השליטה מראש, ובכך נוכל לשמור על איכות הזרעים של הצמח וכן על תוצרת מקסימלית של היבול. כמו כן, לשמירה על שיעורי לחות הנדרשים בחדרי קירור לגידולים שונים, אצל חקלאים ומגדלים רבים ברחבי הארץ משתמשים בסופחי לחות שכולם מעידים על שביעות רצון ותפוקה מיטבית.


hydro-lamps.com/product-category/humidity-and-temperature/dehumidifiers/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]