חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית אתרים בחינם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוטל יתושים קוטלי יתושים

נושא המאמר: תופעת היתושים
מאת: רון   שמור מאמר למועדפים

הקיץ הגיע ואיתו הגיעו הייתושים והגירודים? גם לכם נמאס להיעקץ בכל קיץ מחדש? מעוניינים להפסיק עם הגירודים? אז הכתבה הזו היא במיוחד בשבילכם. זה לא סוד שבמדינת ישראל ישנם סוגים רבים של חרקים מעופפים שמגיעים כבר בחודשי האביב, אבל הייתושים היא חרק מעופף מעצבן שכן הוא עוקץ אותנו והעקיצות שלו במקרה הטוב מגרדות ובמקרה הפחות טוב אף יכולות לגרום לנו לאלרגיה. אם אתם רוצים לישון בשקט ולעבור את חודשי הקיץ ללא עקיצות וגירודים התחילו להשתמש בקוטל יתושים חשמלי מומלץ, קוטל יתושים מוסקיטו. קוטל יתושים מוסקיטו הוא מוצר חשמלי שלוכד את היתוש בתוך הרשת החשמלית ומייד קוטל אותו. שימו לב שקוטל יתושים לא מבריח את החרקים המעופפים או את הייתושים אלא קוטל אותו באופן מייד כשהוא נכנס לתוך קוטל יתושים. קוטל יתושים מוסקיטו מצליח לקטול חרקים מעופפים מסוגים שונים כגון: זבובים, פרפרים, חומייני, ברחשים ואפילו דבורים.

קוטל יתושים מוסקיטו מקורי הוא הקטלן היחידי שמצליח לקטול גם דבורים אודות לפטנט הקטילה הייחודי של השנאי. השנאי של קוטל יושים הוא שנאי שמיוצר באיטליה עם פטנט קטילה ייחודי שאטום במאה אחוז לחדירה של אוויר , לחות, ותנאי מזג אוויר קיצוניים ולכן ניתן להתשמש במוצר במשך שנים רבות.
בנוסף לשנאי העוצמתי, קוטל יתושים מוסקיטו מגיע גם עם נורות פיליפס אולטרה סגולה שמטרתה לגרום לייתוש או לחרק המעופף להתקרב אל קוטל יתושים ולמשוך אותו פנימה אל המכשיר. ברגע שהחרק המעופף מתקרב אל קטלן יתושים ונכנס לתוכו, הוא נקטל באופן מיידי ולא יכול לברוח.
עליכם לזכור שהנורה היא לא זו שקוטלת את הייתוש, אלא מטרתה של הנורה היא רק לפתות את החרק המעופף או הייתוש להתקרב ולהיכנס פנימה לתוך המכשיר.
ההפעלה של קוטל יתושים מוסקיטו, היא הפעלה פשוטה ונוחה שכן על מנת שהמכשיר יתחיל לעבוד, עליכם רק לחבר אותו לחשמל. קוטל יתושים מוסקיטו מגיע עם ערכת ברגים ושרשרת תלייה שכן יש להשתמש בו בתלייה בלבד על הקיר או בתלייה מהתקרה.
לשימוש בקוטל יתושים מומלץ מגוון רב של יתרונות : קוטל יתושים אינו פולט חומרים כימיים, אין צורך למלא אותו בחומרים, קל לתפעול, נוח להפעלה,שקט, חסכוני באנרגיה, בטיחותי ועוד.
אז למה לכם להעיקץ, רכשו את קוטל יתושים מוסקיטו, קוטל יתושים מספר אחד בעולם , היחיד שיימנע ממכם עקיצות וגירודים.

www.topson.co.il/product-category/%d7%a7%d7%98%d7%9c%d7%a0%d7%99-%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%9d/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]