חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אסטרטגיות מסחר - מסחר בשוק ההון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דביר ארגמן מומחה נדל"ן נדל"ן

נושא המאמר: נדל"ן
מאת: אמירה אדמון   שמור מאמר למועדפים

חיפה, היא העיר השלישית בגודלה בישראל. יש בה פוטנציאל עסקי מהגדולים בעולם, היות וקיימת תנופת פיתוח בממדים גדולים, אשר אותה מקדמת עיריית חיפה. זו הסיבה, כי משקיעים רבים מחפשים קרקעות לבנייה וכל השקעת נדל"ן מניבה אחרת. דביר ארגמן ביבר היה מומחה נדל"ן שיווק קרקעות,מסביר על העלייה בביקוש מצד משקיעים. בגלל שחיפה, התברכה ברצועת חוף של 17 ק"מ, כאשר 5 ק"מ מהם, הם חופי רחצה מוכרזים. הטיילת בחיפה מטופחת וקיימים מגרשי חניה ללא תשלום. האטרקציות התיירותיות כגון הגנים הבהאיים, המושבה הגרמנית, פארק הכרמל מהווים את הרשימה החלקית לשיקולים רבים בהשקעה בקרקעות לבניה ומסחר בחיפה.

קרקעות בחיפה עברו שינוי ייעוד – הזדמנות פז להשקעה
בזמנו, לפני מספר שנים, היא בחיפה קרקעות אשר עברו שינוי ייעוד וכעת, ישנה וודאות, כי פרויקטים שמתוכננים על קרקעות אלה, כבר יוצאים לפועל. קרקעות אלה, מוצעות למשקיעים והם מיועדות למגורים בבניה רוויה. רבים פנו אז אל דביר ארגמן ביבר היה מומחה נדל"ן שיווק קרקעות והצליחו לשים את ידם על קרקעות אלה, כך שהיום הם נהנים מתשואה מרשימה. רבים מהמשקיעים, מעידים היום, כי זו אחת מההזדמנויות של השקעה מבטיחה ביותר שנראו בשנים האחרונות. קיים שילוב מנצח של קרקע ברמת וודאות גבוהה במחיר שבהחלט שווה לכל כיס ופוטנציאל של מאות אלפי שקלים רווח בפרק זמן קצר. השקעות מסוג זה, כבר קשה למצוא היום בחיפה או בישראל בכלל.

טיפים לרכישת קרקע לנדל"ן בחיפה מהמומחה בתחום
לפני שרוכשים קרקע להשקעה בחיפה, יש לציין, כי היזמים ומשווקי הקרקעות, חייבים לציין ללקוחותיהם, מהי זמינות הקרקע, האם ניתן בה אישור למגורים? זו הסיבה כי יזם אמין ימסור את הפרטים הללו ויעדכן אותם לגבי לוחות הזמנים, העלויות הצפויות וכדומה. למשל דביר ארגמן ביבר היה מומחה נדל"ן שיווק קרקעות, ממליץ לבדוק את התב"ע (תכנית בניית עיר) שהיא בבעלות פרטית ואכן מאושרת למגורים, את הסביבה של הפרויקט, אם היא בתנופה ואם קיים ביקוש גבוה לנכסים באזור זה. כמו כן, יש לשים לב להליך התכנוני לשכונות מגורים חדשות שתאושר באמצעות הגורמים המתאימים בעיריית חיפה.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמירה אדמון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]