חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סלנג צבאי לפעור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביובית שאיבות ביוב

נושא המאמר: אינסטלטור לתיקון אינסטלציה
מאת: בן   שמור מאמר למועדפים

בבניית בית חדש או בשיפוץ תמיד ישנו צורך להתקין את צנרת המים הטובה ביותר אבל בעולם האינסטלציה אין דבר כזה צנרת מים הכי טובה כי אם הייתה כזאת כל שאר החברות לא היו ממשיכות לייצר את המוצר שלהם ולמעשה אף אחד לא היה גם קונה מוצר אחר.
לכן באינסטלציה יש מספר צנרות איכותיות לפעמים הלקוח דורש סוג מסויים ולפעמים הוא מבקש את ייעוץ קבלן האינסטלציה בנוגע לבחירה.

1) צנרת "פקס"
זהו צינורמצולב מוגן מפני השמש הצינור מותקן עם "מחלק" אשר מאפשר שליטה על כל נקודת מים בבית, בסגירת המים שלה ובתיקון תקלה.
הצינור מייושם באמצעות שרוול הגנה ושליפה אשר מאפשרים במקרה של תקלה לשלוף את הצינור ולהחזיר במקומו צינור תקין במידה והשרוול לא נפגע גם הוא, החלפת הצינור מחייבת בפתיחה של מקומות הקצה של הצינור ב"מחלק" ובנקודת הקצה שלו,ברז וכו'.

יתרונות הצנרת הזו היא שיש אפשרות לשליפה ותיקון ללא הרס מיותר אבל כל זאת אמור להתאפשר רק אם בעל המקצוע אשר התקין את המערכת הוא מקצועי ואיכותי,קבלן אינסטלציה וותיק ואיכותי אשר מקפיד על "קשתות" והתקנת הצנרת כראוי וגם התקנת המחלק בצורה מקצועית.
לפני מספר שנים יצאו מחברי לחיצה לצנרת מסוג זה שמציבה את הצנרות הזו במעמד גבוהה ביותר אלו נקראים מחברי "פקס ליין".


החסרון הוא שכאשר לא עושים כראוי את המערכת הצנרת לא תוכל להשלף וכך איבדנו למעשה את כל היתרון המרכזי של הצנרת ולפעמים יש נפילות של "ספיקה",כלומר לחץ המים יירד בשימוש משולב משום שמערכת זו היא מערכת בצורה "מקבילית".
ושוב אם עושים את המערכת הזו בצורה מקצועית ואיכותית נפילות בלחץ המים ואי אפשרות לשליפה לא קיימות,כך שהצנרת הזו היא מצויינת.

2)צנרת SP "סופר-פייפ"
זהו צינור רב שכבתי שבתוכו נמצא צינור אלומיניום אשר מעניק חוזק ואיכות חיים לצנרת עצמה, הצינור מיושם בשיטה טורית.

יתרונות
צינור חזק ועמיד מיושם באמצעות מחברי לחיצה שהם איכותיים ואמינים, יש אפשרות לשים "מחלק" על מנת לשלוט בסגירות המים במקרה של תקלה או תחזוקה.

חסרונות
אין אפשרות שליפה לצנרת בגלל שהצינור הוא חזק ומחוזק באמצעות צינור אלומיניום בתוכו אין לו הגמישות אשר נמצאת בצנרת הפקס.
במקרה של פגיעה במהלך התקנה הצנרת, שריטה רצינית או מכה חזקה איכות הצינור יורד משמעותית.
יש צורך בהתקנה מקצועית ביותר על מנת להבטיח את איכות הצינור המקסימלית,אחריות של החברה (10 שנים) מתקבלת רק אם בעל המקצוע שהתקין את הצנרת הוא מוסמך מטעמם.

3) צנרת MG "מולטיגול"
זהו אותו צינור כמו SP עם אותו פרמטרים של צנרת הSP צינור רב שכבתי אשר מיושם באמצעות שיטה טורית אך גם כן ניתן לשים "מחלק" אבל אין אפשרות לשליפה.
אחת היתרונות של צנרת "מולטיגול" היא שלא כמו SP הצינור במהלך ההתקנה שלו הוא אינו נפגע כתוצאה מהליך הכנסת מחברי הלחיצה אל הצנרת.

4) צנרת "פולירול"
צנרת איכותית ואמינה מיושמת באמצעות מחברי "הלחמה" הצינור הוא פלסטיק קשיח ועמיד ניתן ליישם אותו בקרקע מחוץ לבית ובצנרת הביתית גם היא.

יתרונות
צנרת עמידה וחזקה מחברים באמצעות הלחמה אפס תקלות בצנרת הזו.

חסרונות
צנרת יקרה קצת אבל לפעמים שווה את ההשקעה זהו צינור לכל החיים.


לסיכום יש עוד כמה סוגי צנרות אבל כל אלו שהוצגו כאן הן העיקריות שהאינסטלטורים והלקוחות עצמם מכירים,כל הצנרות האלו חייבות להיות מבוצעות ע"י קבלן אינסטלציה או קבלן שיפוצים אמין עם תעודות הסמכה והתשלמויות על מנת שתוכלו אתם כלקוחות לקבל את אחריות היצרן,כי במקרה של תקלה בפס הייצור אתם תהיו מבוטחים גם כל עוד בעל המקצוע מצוייד ומגובה בתעודה מן החברה עצמה.

אם אתם מעוניינים לדעת יותר תוכלו לשאול את בעל המקצוע עם איזו צנרת הוא עובד ומה הוא מעדיף וחושב שכדאי להתקין בביתכם.
כל הצנרות הללו איכותיות ואמינות אבל בסופו של דבר מה שקובע הוא השקט שתקבלו מהן.




www.ביובית.net/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]