חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיחות יזומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות עבודה

נושא המאמר: המיגדר כגורם המעכב סיכויי קידום לנשים
מאת: דר` מירה חניק   שמור מאמר למועדפים


"רוב הנשים העובדות בתעשיית ההיי- טק סבורות עדיין, כי העובדה שהן נשים ואימהות לילדים מפריעה להן להתקדם" –
(ידיעות אחרונות, מוסף כלכלה, 12.5.2001)

סופסוף קמות נשים ומודות בעויינות של עולם ההיי-טק כלפיהן, ובצביעות של האירגונים באומרם כי הם "ידידותיים למשפחה". מדוע נשים לא מגיעות לתפקידים בכירים בתעשיית ההיי-טק? מסתבר, אומר "ידיעות אחרונות", כי בכלכלה החדשה - יותר מאשר בכלכלה הישנה - המיגדר (ג`נדר) קובע את סיכויי הקידום. הדרישות לעבודה בשעות ארוכות, המתח והלחצים של עולם הטכנולוגיה המתקדמת, מעיקים על נשים רבות העובדות בתעשייה זו, ומהווים גורם מעכב בהתפתחות הקריירה שלהן.

כך דיווחו 826 נשים שעבדו במישרות טכניות, ניהוליות ומקצועיות בעמק הסיליקון (בקליפורניה) שבארה"ב. הנשים, שנחקרו בנושא זה במחקר מיוחד שנערך בנובמבר 2000, סובלות מבעיות של מתח וחוסר יכולת לקיים חיי משפחה תקינים, בגלל החוקים חסרי ההומניות של עולם ההיי-טק.

הנשים שנבדקו הגיעו למישרות גבוהות בניהול ובטכנולוגיה, אולם למרות הדרך הארוכה שעשו, נראה בעליל כי הנגיעה בתפקיד הנחשק של מנכ"ל נשארת בגדר פנטזיה בלבד: מתוך 150 החברות הציבוריות באזור עמק הסיליקון, 4 בלבד מנוהלות בידי נשים.

הנשים שנחקרו ידעו לזהות בקלות את גורמי העיכוב בקידומן למישרות בכירות: 30% מבין הנחקרות ציינו כי העובדה שהן נשים מקשה עליהן את הקידום. זאת בהשוואה ל- 17% בלבד מנשים שאינן עובדות בתעשייה זו. מצד שני, כמחצית מהנשים אמרו כי ההזדמנויות לקידום הן רבות יותר בעמק הסיליקון, מאשר באזורים אחרים.

המחקר מצא כי ההתחייבויות למשפחה, והצורך להקדיש יותר זמן לגידול הילדים הם בין הגורמים החוסמים את קידומן של נשים. למרות שבעמק הסיליקון מועסקות נשים רבות שהן אימהות לילדים, 63% מהן סבורות כי האזור אינו מקום אידאלי לגידול ילדים.
מעניין למה...




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` מירה חניק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]