חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה העיקר שצריך לשים אליו לב כאשר חוקרים ולומדים משהו ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מטבחים מטבח

נושא המאמר: בוחרים צבע למטבח
מאת: רון   שמור מאמר למועדפים

כאשר בוחרים ומעצבים מטבח יש חשיבות רבה לצבעים. יש שילובי צבעים מנצחים, וכמובן שגם יש לקחת בחשבון אילוצים, חומרים מועדפים ואת הטעם האישי שלכם.
צבוע
אחת האפשריות כאשר מדובר על דלתות ארונות של מטבחים היא דלתות צבועות. מקובלת מאוד היא שיטת הצביעה בתנור כאשר ניתן לבחור במגוון רחב של צבעים – כהה, בהיר, פסטל ושילובים נוספים. מטבחים צבועים נוטים להיות בעלי צבע אחיד כאשר חשוב מאוד להקפיד של כמה שכבות של צבע – שתורמות גם לאיכות ועמידות, כמו גם למראה שלם יותר ויציב.
שחור ומונוכרומטי
אפשרות נוספת היא מטבח שהצבע השולט בו הוא שחור או פחם. מטבחים מונוכרומטיים הם מטבחים מבוקשים מאוד בשנים האחרונות משום שהם משדרים עוצמה וכוח, וגם אלמנט מסוים של קידמה וחדשנות המעלה אסוציאציה של עולם ההייטק. מטבחים כאלו הם בעלי מראה מודרני ואלגנטי, ופעמים רבות ניתן למצוא מטבחים בעיצוב כזה במשרדים של עורכי דין למשל או אדריכלים.
ססגוני
האפשרות של מטבחים ססגוניים וצבעוניים היא אפשרות נועז למדי, אך יש גם כאן שילובים יותר שמרנים שבהחלט תוכלו לשלב בבית שהוא לא נועז מדי. כך למשל ניתן לשלב במטבח עץ או במטבח שחור נגיעות של ירוק, סגול או צבעי פסטל – במקומות הנכונים. ניתן למשל לשלב ידיות בצבע ניגודי ופינת ישיבה או כסאות בר עם שולחן צר בצבע בולט המהווה השלמה וגם ניגודיות לארונות מטבח שהם לבנים או שחורים.
וגם כאשר מדובר על דלתות פנים לבית שלכם יש קשת של אפשרויות בכל הקשור לגוון ולצבע. תוכלו לשלב דלתות פנים צבועות, או דלתות פנים חצי שקופות משולבות זכוכית חלבית למשל, ותוכלו גם למשל דלת פנים ססגונית וצבעונית המשלבת כמה צבעים בדלת אחת. תוכלו גם כאן ללכת על הסגנון המונוכרומטי ולשלב בדלת שחור מט עם מסגרת מבריקה למשל או עם דקורציה. יש המון אפשרויות וחשוב לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם.

kitchenpt.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]