חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול מסמכים – ארכיב ממוחשב באמצעות סריקת מסמכים לארגון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דלתות פנים מטבחים

נושא המאמר: בן
מאת: היתרונות דלת פנים כיס   שמור מאמר למועדפים


דלתות פנים לרוב הן נסגרות ונפתחות, כאשר מנגנו הפתיחה הצירי המחובר למשקוף הוא הפופולרי. אפשרות נוספת היא התקנת דלת פנים עם מנגנון הזזה הנכנס אל תוך הקיר או אשר נע על המסילה במקביל לקיר. אפשרות דלתות הכיס אשר "נבלעות" בתוך כיס הקיר היא אפשרות מאוד מומלצת וכדאית ומלאה באסתטיקה.
המנגנון
כאמור דלתות פנים כיס הן דלתות אשר בפתיחת הדלת, הדלת עצמה נכנסת לתוך כיס היושב בתוך הקיר הסמוך. הדלת למעשה יושבת בתוך הקיר, בתוך חלל מיוחד אשר נבנה לצורך כך. חשוב לדעת שאין צורך לעבות את הקיר, או להרחיב אותו אלא שיש כיום פתרונות המאפשרים בתוך הקיר לקיים לשלב מנגנון כיס לדלתות פנים. כמובן שאם מבנה הבית הוא כזה שבקיר עוברים כבלים או כל אלמנט אחר שהוא חיוני ולא ניתן להזזה – הרי שיש לבדוק זאת. ככל שמדובר בשלב התכנון ובניית השלד כך קל יותר תהליך השילוב של דלתות פנים מסוג זה.
היתרון
מדובר בפתרון נפלא עבור חללים קטנים – תוכלו לפתוח את הדלת מבלי שהדלת עצמה תתפוס מקום ונוכחות במרחב שלפני הכניסה לחדר. בנוסף, גם בתוך החדר עצמו תוכלו להנות ממיקום של ריהוט וחפצים בצורה יעילה יותר, משום שפתיחת הדלת לא דורשת חלל ריק אלא ולא מנוצל בחדר, אלא רק כיס בתוך הקיר. ואם נחשוב על זה הרי שבתוך קירות הבתים יש שטח שאיננו מנוצל, בדיוק כמו שטח לא מנוצל מעל ארונות.
יתרון נוסף הוא שנחסכת כאן טריקה של דלתות בשל משבי רוח למשל כמו גם העובדה שהמשקוף לא מתבלה כמעט.
חשוב לדעת
כיום יש פתרונות נהדרים עבור דלתות פנים הזזה ללא מסילה, כך חוסכים חומר והרכבה. גם עבור מטבחים סגורים תוכלו לשלב דלת פנים כיס, כאשר היתרון כאן הוא משמעותי ביותר – תוכלו להנות ממטבח מאוגף לחלוטין או ממטבח פתוח ומאורר, בהתאם לסגירת או פתיחת דלת הכיס.





kitchenpt.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י היתרונות דלת פנים כיס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]