חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיני הירושה על פי הדין הרומני - עו"ד רומניה - דין רומני - ירושה - דיני הירושה ברומניה - הדין הרומני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדבקות קיר מדבקות קיר בהתאמה אישית שירותי הדפסה עיצוב קירות

נושא המאמר: מדבקות קיר מותאמות אישית.
מאת: תומר טייבי   שמור מאמר למועדפים

תן מראה חדש לבית או למשרד שלך עם מדבקות קיר מותאמות אישית!
מדבקות קיר מותאמות אישית בגודל מלא עבור הילד שלך או עמית לעבודה? זו יכולה להיות אופציה נהדרת אם אתה רוצה לתת אותה למישהו כמתנה. אתה יכול פשוט לספק לנו את התמונה שלך ואנו נתאים את גודל הצילום בהתאם להעדפתך. אנו יכולים לבצע חיתוך סביב הדמויות שבתמונה כדי להסיר את הרקע של הצילום. מדבקות הקיר המותאמות אישית הסטנדרטיות שלנו לא ישפיעו על צבע הקיר שלך כך שלא יתקלף. בנוסף לכך, הן כל כך איכותיות שניתן להסירן בקלות מבלי להשאיר שאריות של דבק.
מדבקות קיר מותאמות אישית אלו זמינות במגוון חומרים. ההדפסה של מדבקות קיר מותאמות אישית אלו נעשית עם דיו באיכות גבוהה שתדגיש את החיוניות של הלוגו או התמונה. עצבו את ביתכם על מנת להעניק אישיות אינדיבידואלית לכל חדר. אתה יכול אפילו להשתמש בסוגים שונים של מוטיבים ולוגואים על מנת להעניק מראה מקצועי למקום שלך.
מדבקות קיר שקופות:
אם אתה רוצה להעניק מראה יוקרתי למשרד שלך למטרות עסקיות, עצב את החלל שלך עם מדבקות קיר בהתאמה אישית . זוהי דרך קלה לגרום לחלל שלך להיראות יוקרתי. הן זמינות בהדבקה אחורית או קדמית לבחירתך. אתה יכול להשתמש בהן כדי לייפות כל משטח, מראה או זכוכית. מדבקות קיר אלו ניתנות למיקום מחדש, מה שאומר שסיסמאות, לוגו וקידום מכירות יכולים להידבק בכל מקום שתרצו להדביק אותם. לפיכך שנה את מראה החלל שלך עם Pixelim.
מדבקות קיר בהתאמה אישית ללוגו:
ספק לנו את תמונת הלוגו שלך שתרצה להדפיס על מדבקות הקיר המותאמות אישית שלנו . אנו נסיר את הרקע ונדפיס את הלוגו על מדבקות הקיר המותאמות אישית . לאחר מכן תוכל להשתמש בהן על הקיר או החלון שלך. מכיוון שאין לה רקע, אתה יכול לראות את פני השטח דרך מדבקות קיר.

מדבקות קיר מותאמות אישית לטקסט:
שמור את המקום המיוחד בחדר שלך עבור מדבקות קיר מותאמות אישית. אנחנו יכולים להדפיס כל טקסט שתרצו. החברה יכולה להדפיס את הטקסטים שלך במספר צבעים. ניתן גם לבחור את סגנון הכתיבה של הטקסט. סוגים אלה של מדבקות קיר מותאמות אישית הן בחירה מושלמת לחדר הילדים, לחדר השינה ואפילו למטבח.
מדבקות קיר בסטייל פוסטר:
התמונה המשפחתית המושלמת שלך ראויה להיות מוצגת על קיר הסלון שלך. סוגים אלו של מדבקות קיר בהתאמה אישית מאפשרים לך להוסיף הדפסה של התמונה המשפחתית על הקיר. עם מדבקות קיר כאלה לא צריך להתעסק במסגרות. רוב הלקוחות שלנו משתמשים בהן עבור חדרי הבית , הסלון, המסדרונות והמטבח שלהם.
מדבקות קיר מותאמות אישית:
ראשי התיבות של השם נראים נהדר כשהם מוצגים על קיר החדר. Pixelim מספקים מדבקות קיר בהתאמה אישית בכל צבע וגודל שתרצו. אתה יכול אפילו לבחור את גופן הכתיבה שבו אתה רוצה את ראשי התיבות של שמך. הם יכולים לשמש על דלת החדר שלך. אתה יכול גם להדפיס על מדבקה את ראשי התיבות של השמות של כל בני המשפחה שלך.

www.pixelim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תומר טייבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]