חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שליטה בכעסים – דרכים לניהול ותיעול כעסים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: או אס אר תעשיית רכב ארכיטקטורת רכב נהיגה אוטונומית

נושא המאמר: תעשיות רכב
מאת: נדב אינטרשטיין   שמור מאמר למועדפים

העתיד של הרכבים שלנו כבר פה
בשנים האחרונות ישנם עשרות חברות שמכניסות פיתוחים מרחיקי לכת בעולם הרכב ומביאות רובד טכנולוגי מורכב לעולם המסורתי של תעשיית הרכב. בעולם שבו שולטים תאגידים ענקיים בני יותר ממאה שנים משמעותית קשה להכניס חידושים ולכן כל גל של חידושים נתקל בהתנגדות קשה מהכוחות הקיימים בשוק הרכב.
פורצי הדרך בשוק הרכב
בשוק הרכב קרו מספר מהפיכות שנבעו מחד מההתפתחות הטכנולוגית הכללית שגם הובילה שחקניות מסורתיות בעולם הרכב לאמץ מוצרים וטכנולוגיות ממוחשבות שכבר עובדות באופן שוטף בעולם. ובמקביל שחקנים חדשים בתחום כדוגמאת טסלה, ריביאן ושחקניות מאתגרות מסין מביאות חדשנות ומאתגרות את השחקנים הקיימים. במקביל הטכנולוגיות החדשות מרימות בעיות משמעותיות בעולם הרכב, נושא האבטחה לרכבים שלא היה בכלל על הפרק מקבל נפח ומשמעות עד כדי הרמה של רגולציה של האיחוד האירופי שמכריחה את יצרני הרכב להתייחס לנושא. פה מגיעים מגוון פתרונות החל מפתרונות תכנה שונים ומשונים ועד בסגנון ארגוס לארכיטקטורה ריכוזית לרכב שממש מיצרת "מוח" ריכוזי אחד בסגנון או אס אר שמאפשר הגנה על כל המערכות המשניות ברכב במכה אחת.
אז למה לי את כל זה
מלבד האבזור המגניב יכולות המולטימדיה וההתממשקות לטלפון, תשתיות טכנולוגיות אלו הם דלת הכניסה לטכנולוגיות הרכב האוטונומי, הטכנולוגיות האלו מביאות את הקפיצת דרך הבאה לפתחנו ועושות צעד משמעותי בכיוון הנכון לעבר רכבים חכמים וניהול כבישים נכון. כמובן זה גם יהווה תשתית טכנולוגית יותר רובסטית וברת שידרוג עבור איך שיראה עולם החיבוריות העתידי עם רכבים עם תצוגת AR (מציאות רבודה) או כל חידוש שכבר רואים את ניצניו שבוא עלינו לטובה

www.themarker.com/labels/technologies/1.10472247


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נדב אינטרשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]