חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התניית שירות בשירות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברה מדביר

נושא המאמר: הפתרון למניעת עקיצות יתוש:
מאת: בן   שמור מאמר למועדפים


עם בואו של הקיץ החם במדינת יישראל אנחנו מתחילים לראות ולהרגיש את נוכחותם של חרקים מעופפים שונים, ברחשים, פרפרים וגם ייתושים. הייתושים ושאר החרקים המעופפים הפכו להיות ללק בלתי נפרד מהנוף שלנו באביב ובקיץ ורובנו סובלים מעקיצות וגירודים בלתי פוסקים. העקיצות מטרידות אותנו, גורמות לנו לאי שקט ובד"כ עם רדת הערב הייתושים אוהבים להפריע לנו גם לישון. אם נרצה לדייק מי שעוקצת אותנו היא הייתושה ולא הייתוש. בדם שלנו קיימים חלבונים שהייתושה זקוקה להם לצורך ייצור הביצים שלה. הייתושה נוהגת להטיל את ביציה במאגרי מים וחשוב מאוד בחודשי הקיץ לא להשאיר מאגרי מים עומדים בקרבתנו.
הפתרונות המקובלים והנפוצים למניעת עקיצות הוא התקנת רשתות, שימוש במשחות ותרסיסים וכן שימוש בקוטל יתושים. קוטל יתושים חשמלי הוא מוצר מהפכני שמטרתו היא קטילת הייתוש.
איך קוטל יתושים עובד?
ייתושים ושאר חרקים מעופפים נמשכים במיוחד לאור האולטרא סגול ולכן קוטל יתושים מכיל מנורה שמפציה אור אולטרא סגול. קוטל יתושים מכיל גם שנאי חזק שמטרתו היחידה היא קטילת הייתוש או החרק המעופף. הנורה לא קוטלת את הייתוש אלא רק מושכת את החרק המעופף לתוך הרשת החשמלית.
השימוש בקוטל יתושים מתאפשר כמובן רק בזמן שאתם נמצאים בבית, במשרד, בעבודה מאחר וחייב לחבר אותו לחשמל והוא הפתרון האולטימטיבי למניעת עקיצות מאחר ותפקידו לקטול את הייתוש או החרק המעופף.
ואולם, כאשר אנחנו נמצאים נמצאים בטיול בטבע או באמצע פיקניק, לא נותרת לנו ברירה ועליו להימרח בתרסיסים ומשחות שונות כדי להרחיק את הייתושים מאיתנו.
השימוש בקוטל יתושים הוא שימוש יעיל, בטיחותי , אינו פולט חומרים רעילים והכי חשוב יסייע לכם במניעת עקיצות וגירודים.
בשוק נמכרים ומשווקים עשרות סוגים של קוטלי יתושים וחשוב לבחור קוטל יתושים שיענה על הצרכים שלכם, יפיץ את כמות האור המספיקה וכמובן החשוב מכל יהיה עם שנאי חזק ואיכותי.
קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים מיוחד שיכול לתת לכם את המענה הן לשימוש ביתי והן לשימוש בגינה היות ויכולת הקטילה שלו, הינה מגוונת ומוצר מהפכני זה מסוגל לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים כמו: ברחשים, זבובים, פרפרים ואפילו דבורים.
קוטל יתושים מוסקיטו מפיץ אור בכמות מספיקה ואולם לא חזקה מדי שכן קוטל זה מתוכנן באופן כזה שתוכלו להשתמש איתו בבית או בחדר השינה והדבר לא יפריע לכם לישון בלילה.


s-hadbara.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]