חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע הדברת יונים אינה יעילה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סירה מפרסית

נושא המאמר: בצע הזמנות לסירת מפרשך
מאת: בן   שמור מאמר למועדפים


בדיוק כמו בבית מלון, תצטרך להבטיח מקום לנחיתה ללילה. אם תצאו לשייט למרינה או למקום פופולרי עם מקומות עגינה, התקשרו או עברו לאינטרנט כדי לבצע הזמנות מבעוד מועד. אם תעגון, אולי תרצה לבדוק את הפופולריות של היעד ובאיזו שעה תצטרך להגיע כדי להבטיח מקום טוב להטיל בו עוגן. יש תוכנית גיבוי למקרה שהמרינה או המעגן היעד שלך מלאים. (יש להזמין מקום גם לרמפות סירה אם תצטרכו להשיק.)
הכנת סירת המפרש לשייט
הכן את הסירה לא תצא לטיול ארוך במכונית עם צמיגים נמוכים או ללא דלק במיכל, אז שקול את מצב הסירה שלך וערוך רשימת בדיקה לפני היציאה . בדוק את המנוע/ים, הגנרטור אם ישים, האלקטרוניקה, ציוד העיגון, הראשים ומתקני הבישול.
הכנת סירת קטמרן לשייט
טען מים ומיכלי דלק (ומפה לעצירות דלק / מים אם הנסיעה שלך תהיה ארוכה). בדוק משאבות בילג ומים מתוקים, בדוק את רמות הסוללה ואת תהליכי הטעינה, נפח את הדינגי ובדוק את הסיפון החיצוני
ארוז את הדברים החיוניים בעבורך
רשימת האריזה שלך תהיה נרחבת וצריכה לכלול יותר מהדברים המובנים מאליהם כמו שפע של מזון, מים וביגוד עבור התנאים שתתקל בהם. ארזו חטיפי הפתעה מהנים גם אם אתם מתכננים לאכול בחוף רוב הזמן. הוסף דברים כמו קרם הגנה, תרופות למחלת ים, צעצועי מים ובידור או ספרים על הסיפון למקרה שתצטרך לשבת בחוץ אחר צהריים גשום.
הביאו תרופות אישיות ותוספת עיניים ומשקפי שמש למקרה שהם יגזימו. יש דרך להישאר יבש, קריר/חם ומנוח.
שימו לב לפריטים שאפשר להתעלם מהם בקלות כמו סוללות נוספות לפנסים, מטענים למכשירים אלקטרוניים, תיק יבש לאריזת הטלפון הסלולרי או הארנק שלכם כשאתם הולכים לחוף, מגבות, שקי שינה, ספריי חרקים, מוצרי היגיינה אישית, שקיות אשפה ונייר טואלט.
רישיונות ותעודות של סירת קטמרן ושלך
הביאו את תעודות האחריות, הרישיונות של הסירה שלכם, תעודת זהות, רישיון שייט או תעודת מפעיל שנדרשת על ידי המדינה שלכם, ורישיון דיג אם אתם מתכננים לדוג. דאג לעדכן את שירות הגרירה שלך ודאג לביטוח הסירה שלך במקרה של תקלה.

bignews.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]