חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
‏קורס מדעים בסיסי – השרירים ומערכת התנועה - קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צלוליטיס שומן דיאטה הרזיה

נושא המאמר: צלוליטיס
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים

צלוליטיס
הצלוליטיס הוא אזורים בהם תאי שומן בשכבה תת-עורית גדלים ומתנפחים , ויוצרים שקעים ובליטות, לעיתים מחוספסים מעט, על פני העור, בעיקר באזורי הישבן והירכיים.
תופעה זאת מגיעה פעמים רבות יד ביד עם השמנת ייתר, אך עשוייה להופיע גם אצל אנשים הסובלים מנטייה גנטית, וגם אצל אנשים שהיו בעבר שמנים אך הפחיתו ממשקלם.
גם לאחר הירידה במשקל והפעילות הגופנית, עלולים להיוותר משקעי צלוליט על-פני הירכיים והישבן.
הגורם העיקרי להתפתחות הצלוליטיס הוא אכילת היתר, ההשמנה, ועל כן חשוב להתייחס בטיפול לגורמים התזונתיים ולדיאטה כללית.
הטיפול בשמנים ארומטיים יעיל כאשר הוא משולב בפעילות גופנית סדירה, ובהרגלי תזונה נכונים , במקרה של השמנת יתר או עודף משקל-דיאטה מתאימה.
השמנים האתריים המתאימים לטיפול בצלוליטיס הם: אשכולית, פטצ'ולי, פנל, ג'וניפר, אנג'ליקה, רוזמרין, קורנית, קינמון, זרעי גזר ולימון.
נעדיף לבחור שמנים המתאימים לעורו של המטופל. גם בבחירת שמני הנושא, נבחר שמן לפי התאמתו לסוג עור המטופל, או לאופי בעיותיו הכלליות.
לטיפול המתרכז בעיקר בבעיית הצלוליטיס, נעדיף שמן שקדים, לתוכו נטפטף טיפה או שניים מכל שמן לסירוגין נמרח מהתערובת המהולה בשמן נושא על האזורים בהם מצויים מוקדי הצלוליטיס, ולעסות היטב, לשפשף ולהבריש בעזרת מברשת גוף מתאימה.
המברשת מייעלת את החדרת השמנים אל הגוף, מומלץ לבצע תהליך זה בכל יום לאחר המקלחת.
השפשוף גורם לתחושה טובה של זרימת דם ותנועתיות באזורים בהם מצויים מוקדי הצלוליטיס.
טיפול בקור על ידי מכונה מצרפת המייצרת קור במינוס 5 מעלות שעוברים איתו על אזורי ומוקדי הצלוליטיס לסירוגין עם עיסוי חזק בשמנים המיוחדים שציינו לעיל מביא לתוצאות טובות בטיפול בצלוליטיס.

mkukhyhx

morclinic.com
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il/articlesearch.asp?time=083315&page=5


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]