חיפוש מאמרים

12303 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איזה צעצועים לקנות לילדים ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דף נחיתה בניית דפי נחיתה עיצוב דף נחיתה

נושא המאמר: דף נחיתה לעומת דף הבית: מה ההבדל?
מאת: kiryatech   שמור מאמר למועדפים

מה ההבדל בין דף נחיתה לדף בית?

זה הנושא של מדריך זה - נדון בכמה הבדלים מרכזיים, מתי להשתמש בכל אחד מהם וכיצד להפוך את נכסי השיווק הללו ליעילים ככל האפשר.

נתחיל בכמה הגדרות.

אז מה ההבדל בין דף נחיתה לדף בית?

להלן 4 מההבדלים הנפוצים ביותר בין דף בית לדף נחיתה:

לדפי נחיתה אין ניווט - לדפי הבית יש.
תנועת דף הנחיתה מגיעה ממודעות - תנועה בדף הבית מגיעה ממקורות רבים.
דפי נחיתה נפרדים מאתר של עסק — דפי בית הם העמוד הראשי של אתר האינטרנט של העסק.
לדפי נחיתה יש מטרה אחת - דפי בית מקדמים גלישה באתר.

ההבדל הכולל בין דפי נחיתה לדפי בית הוא שדף נחיתה מכוון לפעולה, ודף בית ידידותי לדפדפן .

נאמר בצורה אחרת, דפי נחיתה מנסים להשיג מטרה אחת - השגת כתובת האימייל של המבקר, מכירת מוצר או שירות, השגת נרשמים לאירוע מקוון וכו' - ללא כל השאר. מצד שני, דפי הבית מתמקדים ביצירת חוויה ידידותית לדפדפן (ניווט קל באתר, הרבה תוכן, מוצרים, אפשרויות שירותים וכו').

במבט ראשון, ההבדלים האלה אולי לא נראים כאילו הם צריכים להיות סותרים זה את זה.

אז בואו נקדיש רגע כדי לצלול קצת יותר לפרטים על הבדלי היעד, התנועה והניווט בין דפי נחיתה לדפי בית.

3 הבדלים מרכזיים בין דפי נחיתה לדפי בית
כאשר הגומי יוצא לדרך, ישנם שלושה הבדלים עיקריים בין דפי נחיתה לדפי בית.

ההבדלים האלה קשורים ליעד של הדפים, לתנועה המופנה אליהם ולאפשרויות הניווט בדף הזמינות למבקרים.

1. מטרה
דפי נחיתה ודפי בית (צריכים) תמיד להתחיל עם יעד - אבל יעדים אלה שונים מאוד זה מזה.

המטרות העיקריות של דף הבית - כמו חוברת - צריכות להיות א) להסביר את המותג, ב) לבנות אמון עם המותג ו-ג) לקדם מעורבות עם המותג.

2. תנועה
אם נחפש בגוגל "CRM", נראה לא מעט מודעות בראש התוצאות.

SERPs עבור השאילתה CRM
מכיוון שכל אחד מאותם עסקים משלם עבור שטח פרסום זה, חכם יותר להביא קליקים לדף נחיתה, במקום לדף הבית
הנקודה היא שכמעט תמיד כדאי להוביל תנועת פרסומות לדף נחיתה חד-ראשי עם יעד המרה ברור - שמביא להחזר על הוצאות פרסום (ROAS) טוב יותר.

זה נכון לגבי מודעות פייסבוק, מודעות גוגל וכל תנועה בתשלום אחרת שאתה עשוי להוביל לאתר שלך.

לעומת זאת, סביר להניח שלעולם לא תוביל תנועה בתשלום לדף הבית שלך. התנועה של דף הבית שלך תגיע ממקורות אחרים ללא תשלום - תנועה ישירה תוך כדי בניית מודעות למותג, חיפושים אורגניים בגוגל, שיתופי תוכן במדיה חברתית וכו'.

ההבדל העיקרי האחרון בין דפי נחיתה לדפי בית הוא הכל על ניווט בדף.

3. ניווט
האם שמת לב למשהו שונה בכל צילומי המסך של דף הנחיתה בהשוואה לצילומי המסך של דף הבית?

אין להם בר בראש המאפשר למבקרים לנווט למקום אחר!

כאשר דף הבית הוא ידידותי לדפדפן ומאפשר לאנשים לבקר בדפים רבים ושונים באתר שלך, ההתמקדות הקשה של דף נחיתה במטרה אחת פירושה שאין ניווט בסרגל העליון .

אז כשאתה יוצר את דף הנחיתה הבא שלך, עזוב את הניווט (או בדוק את זה בעצמך). עם זאת, בדף הבית שלך, הניווט הכרחי ליצירת חוויה ידידותית לדפדפן.

מתי להשתמש בדף נחיתה ומתי להשתמש בדף הבית
אל תעשה טעויות; דפי נחיתה ודפי בית הם שניהם נכסי שיווק דיגיטליים חשובים.

מכיוון שלדפי נחיתה יש שיעור המרה גבוה יותר מדפי בית, אולי אתה תוהה מדוע אתה צריך דף בית בכלל.

אבל לדפי הבית יש מטרה חשובה: הם מאפשרים למבקרים לחוות את המותג שלך בצורה שדפי נחיתה לא.

אנשים יכולים לקבל הבנה של העסק שלך בדף הבית. לדוגמה, הם יכולים לנווט לדפים אחרים - הבלוג שלך, דף "אודות", מוצרים ושירותים וכו'. לסיכום, דפי בית מאפשרים למשתמשים להכיר את המותג שלך בצורה חופשית.

למודעות למותג (שלעתים זוכה להערכת יתר על ידי בעלי עסקים), דף הבית הוא קריטי.

למעשה, אם יש לך אתר אינטרנט, כדאי שיהיה לך גם דף בית שישמש כחלון הראווה של העסק שלך.

אתה צריך דף נחיתה (או דפי נחיתה), מצד שני, אם אתה מנסה להשיג מטרה ממוקדת יותר... ובמיוחד אם אתה מפעיל פרסומות. דפי נחיתה הם כמעט תמיד טובים יותר ביצירת לידים וביצוע מכירות מאשר דפי בית (זו אחת הסיבות ש-Linear יוצר מודעות תאומים ודפי נחיתה עבור הלקוחות שלנו).

kiryatech.com/services/web-development/build-a-landing-page/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kiryatech שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]