חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תפקידי פיקוד העורף בזמן מלחמה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: PPC מה זה PPC

נושא המאמר: איך למשוך לקוחות עם שיווק נכנס
מאת: kiryatech   שמור מאמר למועדפים

רובנו מכירים את השיווק היוצא - זה מה שאנחנו רואים לרוב. הוא משדר כלפי חוץ תוך שימוש בטקטיקות כמו פרסום מסורתי בתשלום, תערוכות, פיצוצי אימייל ושיחות קרות. שיווק נכנס, מונח שטבעו בכירי HubSpot בתחילת שנות ה-2000, הופך את התסריט, ויוצר סיבות ללקוחות להגיע אליכם. יש המון יתרונות לשימוש באסטרטגיית שיווק נכנס, אבל זה לא הכלי המתאים לכל המותגים.

למשוך לקוחות לעסק

מתודולוגיית השיווק הנכנס של HubSpot - משהו שאנו עוקבים אחריהם בסוכנות שלי - מיושמת בשלוש דרכים: למשוך, לעסוק ולשמח. כדי למשוך לקוחות, מותגים חייבים לפגוש אותם במקום בו הם נמצאים במסע המכירות ולתפוס את תשומת הלב שלהם עם תוכן בעל ערך שממצב את המותג כמקור מידע מהימן. האפשרויות נעות מפוסטים בבלוג ובמדיה חברתית ועד סמינרים מקוונים וסרטונים שמודיעים ומעורבים. ברגע שהם מעורבים, אתה יכול להשתמש בשיווק מחדש ובטקטיקות אחרות כדי לקדם את הלקוחות במסע המכירות שלהם.

אחת הדרכים להעמיק את המעורבות ולעודד לקוחות פוטנציאליים לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם המותג שלך היא להציע פתרונות לבעיות שלהם. תיאורי מקרה, בצורת מודפס או וידאו, יכולים להיות דרך מצוינת לעשות זאת. מותגים הממוקמים כספקי פתרונות, ולא כמוכרים של מוצרים, הרבה יותר אטרקטיביים לקונים.

אין דרך אחת לפתח דיאלוג מתמשך עם לקוחות פוטנציאליים - האפשרויות נעות מקמפיינים לחיפוש בתשלום ועד הצעות תוכן סגורות, שבהן לקוחות פוטנציאליים צריכים לספק את פרטי הקשר שלהם כדי לקבל גישה למידע מועיל ומעמיק יותר כמו מסמכים לבנים. , מקרי מקרה, סרטונים, אינפוגרפיקה או חומרים אחרים.

האם שיווק נכנס מתאים לעסק שלך?

שיווק נכנס דורש השקעה של זמן וכסף כאחד, לכן יש כמה נקודות עיקריות שכדאי לקחת בחשבון:

• שיווק נכנס הוא לא רק להשיג לקוחות חדשים; מדובר בשיפור כל החוויה שלהם. זה מצריך בדרך כלל שינוי תרבותי משמעותי ממודל המכירות המסורתי ודורש רכישה מכל הארגון.

• זוהי אסטרטגיה ארוכת טווח, כך שהמכירות לא יתרחשו בן לילה. שיווק נכנס הוא לא פתרון מהיר או משהו שצריך לנסות במשך כמה חודשים כדי לראות איך זה הולך. זה דורש זמן לעובדים להסתגל וללקוחות להתקרב.

• Inbound עובד הכי טוב כשהיא מטופלת על ידי סוכנות שמכירה את העסק, התעשייה והמתחרים שלך (לפעמים יותר טוב ממך). זה מבטיח שתקבל את החזר ה-ROI הטוב ביותר על ידי שימוש בשיווק נכנס כמיטב יכולתו, שלעתים קרובות הוא מעבר לרוב מחלקות השיווק הפנימיות.

• שיווק נכנס הוא לא כלי אחד שמתאים לכולם. יש להקים זרימות עבודה בהתבסס על מסע המכירות של כל מותג.

עסקים שמרוויחים הכי הרבה משיווק נכנס יכולים לנוע; עם זאת, זה הכי טוב עבור אלה שמוציאים הרבה על יצירת לידים ו/או שיש להם מחזור מכירות ארוך. זה כולל מוצרים ושירותים ש"נחשבים מאוד", בין אם משום שהם כרוכים בנקודת מחיר גבוהה יותר (למשל, טבעות אירוסין, נשק חם, הזדמנויות נסיעה) או משום שהם כרוכים בהתחייבות מורחבת (למשל, חלקים מיוצרים, ציוד, התקנות). עם הגידול של חברות כמו CarMax והגישה המקוונת ל-Kelly Blue Book, אנחנו אפילו מתחילים לראות זמן אספקה ??ארוך יותר לרכישת רכבים, מה שיוצר תקדים חדש.

למה לשקול שיווק נכנס?

יישום מסלולי טיפוח וקמפיינים שיווקיים קונטקסטואליים מותאמים אישית יכולים בסופו של דבר להוזיל עלויות תקורה מכיוון שהם מספקים גישה ממוקדת יותר הדורשת פחות אינטראקציה מאנשי מכירות ואף יכולה להיות אוטומטית במקרים מסוימים.

כאשר מיושם ביעילות, היתרונות של שיווק נכנס כוללים:

• מחזור מכירות מקוצר ושיפור זרימת העבודה במכירות.

• אנליטיקה ותובנות שמובילות להחזר ROI גבוה יותר.

• עלות נמוכה יותר לכל ליד.

• הצעות ממוקדות שמניבות המרות גדולות יותר של לידים.

• התמקדות ברורה בערוצים הנכונים לפילוח קהל.

• תובנות של קהל יעד ופרסונות קונים טובות יותר.

שיווק נכנס בפעולה

אין דרך אחת להקים קמפיין שיווק נכנס אפקטיבי, שכן כל אחד מהם חייב להיות מותאם אישית למסע המכירות, היעדים והיכולות הספציפיים שלך.

עבור לקוח אחד במגזר האנרגיה, השתמשנו ב- HubSpot, יחד עם שילוב Salesforce, כדי להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים, הפניות וההמרות שלהם. הקמפיין התחיל ב-Google Ads בתשלום לפי קליק (PPC) שעודדה את המשיבים למלא טופס "למידע נוסף". לקוחות פוטנציאליים שהקליקו על המודעות והשלימו את הטופס פוצלו לקבוצות על סמך העדפותיהם ומיקומם במחזור החיים. לאחר מכן נשלחו לקבוצות אלו מיילים מותאמים אישית, כולל בלוגים והצעות מיוחדות, פעמיים בחודש במשך תשעה חודשים.

הלקוחות הפוטנציאליים שעסקו במותג היו בעלי הסיכוי הגבוה ביותר להמשיך במשפך המכירות ולהמיר ללידים חמים. באמצעות ה-CRM של HubSpot, הצלחנו לעקוב אחר מסע המכירות ולראות היכן לקוחות פוטנציאליים המרו ללידים ולאחר מכן ללקוחות. מתוך כ-50 לקוחות פוטנציאליים שהקמפיין משך ועורר, שמונה (16%) הוסבו בסופו של דבר ללקוחות עם עסקאות של מיליוני דולרים.

הורדת אנשים במשפך המכירות היא אמנות ומדע. חקירת אסטרטגיית שיווק נכנסת עשויה להיות כלי רב ערך בארסנל שלך. שיתוף פעולה עם סוכנות המתמחה בכניסה עשוי להיות ההימור הטוב ביותר שלך.

kiryatech.com/blog/what-is-ppc/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kiryatech שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]