חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
FORMULA 1™ Grand Prix de Monaco פורמולה 1 מירוץ מסלול מונקו צרפת - ספורט מוטורי - פורמולה אחד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מלונות בתי מלון

נושא המאמר: מתכננים חופשת קיץ?
מאת: בן   שמור מאמר למועדפים

רוצים ליהנות מחוויה מושלמת של פינוק ויוקרה? הזמינו חופשה במלון בוטיק!
כיום ניתן ליהנות מחופשה מושלמת במלון יוקרתי ומפואר הנקרא – מלון בוטיק. כאמור, בשנים האחרונות מגמת האירוח במלונות בוטיק הולכת ופורחת לה בתאוצה רבה. שלא כמו במלונות רגילים גדולים השייכים לרוב לרשת גדולה, מלון בוטיק מציע חוויה אינטימית אקסקלוסיבית שקשה למצוא במלונות טיפוסיים. מלונות הבוטיק צצו לראשונה אי שם בשנות השמונים של המאה העשרים. פירוש המילה בוטיק הוא חנות אופנה קטנה והמילה מקורה בשפה הצרפתית. משום שהצרפתים ידועים בטעם הטוב שלהם כאשר מדובר על אופנה, עיצוב או קינוחים והנה הגיעו גם על אותו עקרון לתחום המלונאות והנופש. כאשר נכנסים להתארח במלון בוטיק, רשימת המאפיינים היא לא קצרה וכוללת התייחסות לגודל, לסוג הקהל, למיקום, לעיצוב, למחיר ולשירות שניתן על ידי צוות המלון. בנוסף, גודלו של מלון בוטיק הוא קטן יחסית כאשר ממוצע החדרים נע בין כמה חדרים בודדים עד לכמה עשרות חדרים בלבד. מבחינת סוג הקהל שיכול להתארח במלון בוטיק הרי שמרבית המלונות מגבילים את כניסת האורחים לפי גיל ושהייה של ילדים קטנים לא אפשרית, זאת כדי לאפשר סביבה שקטה ורגועה נטולת רעשים. מה גם שילדים במלון בוטיק עשויים להשתעמם מאוד משום שאין פעילויות, משחקייה או חוויות אחרות הנוגעות לעולמות התוכן של הילדים.
מלון בוטיק יכול להיות ממוקם בסביבה אורבנית-עירונית כמו למשל מלונות בתל אביב או בסביבה ירוקה טבעית כמו מלונות בצפון. אין חוקים וניתן כיום בהחלט למצוא מלונות בוטיק שונים במגוון נרחב של אזורים. כמו כן, במלון בוטיק ניתן דגש מיוחד בכל מה שקשור לעיצוב הפנימי והחיצוני. חלק ממלונות הבוטיק הם למעשה מבנים היסטוריים שעברו שימור או בניינים להם היסטוריה ייחודית. מעבר לכך הרי שמבחינת עיצוב הפנים של המלון יש הקפדה יתרה ולכל מלון בוטיק סגנון עיצובי משלו שלא ניתן לפספס כאשר נכנסים אל תוך המלון. בנוסף, ניתן דגש מיוחד על יחס ושירות אישי עבור האורחים.
מלון בוטיק הוא משהו אחר, לכן דאגו להזמין מקום מספיק זמן מראש משום שהרבה זוגות מתכננים כמה חודשים טובים מראש את סוף השבוע הרומנטי שיעבירו בחופשה תוך ארגון ולוגיסטיקה של סידור לילדים, לקחת לעתים יום חופש מהעבודה לסוף שבוע ארוך ועוד סידורים ולכן חשוב לא להיזכר ברגע האחרון. נכון שתוכלו למצוא גם דילים שווים ברגע האחרון אבל במקרה זה תצטרכו להיות מאוד ספונטניים ולמצוא סידור לילדים באופן מידי, מה שכמובן לא אפשרי בכל המשפחות.


jacobhotels.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]