חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ישראלים מקימים ברומניה חברות המשווקות סחורה ישראלית ונהנים משיטת המס ברומניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ARK TRADE Orit Shifman אורית שיפמן ARK TRADE ORIT SHIFMAN

נושא המאמר: ירידה תלולה במחירי סחורות לבנייה. האם צפויה השפעה על מחירי הדירות?
מאת: אלכס   שמור מאמר למועדפים

מסקירה של חברת ARK TRADE עולה כי לאחר זינוק של עשרות אחוזים במהלך השנה, נכון להיום חלה ירידה משמעותית במחירי סחורות המשמשות לבנייה ולתשתיות. האם זה יעצור את דהירת מחירי הנדל"ן?

בחודשים האחרונים זינקו מחירי הדירות החדשות בחדות, בין היתר בשל התייקרות תשומות הבנייה. הניסיון של הממשלה, ובכלל זה משרדי השיכון והאוצר, להגביל את השפעתם על מחירי הדירות נתקל בהתנגדות של הקבלנים שעתרו בעניין לבג"ץ. אולם, מסקירה של חברת ARK TRADE עולה כי לאחר זינוק של עשרות אחוזים במהלך השנה, נכון להיום חלה ירידה משמעותית במחירי סחורות המשמשות לבנייה ולתשתיות. מחירי הברזל, האלומיניום והנחושת אפילו נמוכים כיום ממחירם בתחילת השנה. יחד עם זאת, על פי הערכת הבינה המלאכותית עליה מבוססת פלטפורמת המסחר הדיגיטלית של החברה, בטווח הקרוב מחירו של הברזל, המהווה חומר גלם מרכזי בענף הבנייה, ימשיך להיות רגיש לשינויים כתוצאה מההשלכות של המשברים העולמיים.

מוטות הברזל הינם אחד המרכיבים המרכזיים בענף הבניה. הם משמשים, בין השאר, להכנת רשתות כבסיס ליציקת רצפות ותקרות וכלונסאות לייצוב המבנה. כיום מחירו של הברזל עומד על כ-581 דולר לטון. מחיר נמוך בכ-25% ממחירי השיא ובכ-16% מהמחיר בתחילת השנה.

ב-ARK TRADE, שהוקמה ע"י היזמת הסדרתית אורית שיפמן, מעריכים כי על רקע החשש שהתעורר במהלך השנה מבעיות באספקת ברזל והצפי לעליות המחיר, יבואני ברזל ברחבי העולם, ובישראל, הזמינו כמויות גדולות מהנדרש. כיום יש לחלקם מלאים גדולים והם אינם ממהרים לבצע הזמנות חדשות. במקביל, החשש מהאטה עולמית וכניסה למיתון, הביאו אף הם לירידה בהיקפי הביקושים וההזמנות החדשות. על פי הערכת מערכת הבינה המלאכותית של החברה, לפרמטר "המשברים העולמיים" ובכלל זה התפרצות אינפלציונית עולמית, העלאות הריבית ע"י הבנקים המרכזיים, חשש ממיתון והאטה עולמית בביקוש לנדל"ן צפויה השפעה גדולה על מחירי הברזל בטווח הקרוב. כ-32% מהשינוי במחיר הברזל, בטווח הקרוב, יושפע מפרמטר זה.

מחירו של האלומיניום, המשמש בישראל לבניה, תשתיות ולעבודות גמר, עומד על כ-2,451 דולר לטון. ירידה תלולה של כ-36% מהשיא השנתי וירידה של כ-14% ממחירו בתחילת השנה.

גם הנחושת, המשמשת בעיקר בתחום התשתיות והחשמל, רשמה ירידה חדה וכיום היא נסחרת במחיר של 3.35 דולר לפאונד - ירידה של 32% ממחיר השיא וכ-24% פחות מהמחיר בתחילת השנה.

מחירם של לוחות העץ רשם דווקא ירידה חדה של 60% ממחיר השיא וכיום הוא נסחר ברמה של 585 דולר. יחד עם זאת, מחירו עדיין גבוה בכ-9% ממחירו בתחילת השנה.

מובהר בזאת, כי המידע האמור לעיל, ובכלל זאת הנתונים, הניתוחים המסקנות והפרטים, אינו מהווה ייעוץ מקצועי כלשהו, ואין במידע זה כדי לשמש, בין היתר, להסתמכות, לייעוץ להשקעות, מיסוי, היבטים פיננסיים ו/או משפטיים. המידע הכלול באמור לעיל, אינו מתיימר לכלול את כל הנתונים והפרטים הרלבנטיים ואף עשוי להשתנות.

www.mako.co.il/news-business/realestate/article-fb9ce3e0f085281027.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]