חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים חשובים לרכישה מושכלת של מד חמצן בדם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרחקת יונים מרחיק יונים

נושא המאמר: הרחקת יונים
מאת: רוי קורנגה   שמור מאמר למועדפים

הרחקת יונים באופן הומני ולתמיד
למראית עין, אין דבר רע בהתגודדות של יונים יחדיו וזה נכון בוודאי, אך כאשר מספרן רב והן מתקבצות על גג הבית שלכם, או במסתור הכביסה והמרפסת, כאן הדבר הופך למפגע ומטרד לכל דבר ועניין, והלכלוך אותן הן משאירות יכול להוות מפגע בריאותי ולהעביר מחלות לבני האדם שבסביבתן באמצעות כיני יונים. חלקכם בוודאי ינידו בראש ויאמרו: "אין בעיה להרחיק יונים, קצת רוח עם מטאטא או מגב והן יעופו לדרכן...." זה אולי נכון בתאוריה, אך במציאות היונים נחשבות לציפורים מאד אינטליגנטיות ולוחמניות, ולא כל אמצעי הרחקה יעיל נגדן ולכן, במקרים שכאלו כדאי ומומלץ מאד להזמין צוות מקצועי מיומן, שמתמחה בהרחקת יונים מבלי לפגוע בהן ומבלי להרוג אותן.
מהן השיטות להרחקת יונים?
כשם שהיונה היא סמל לשלום, כך אנו רוצים להרחיק את היונים ולהיפרד מהן לשלום מהסביבה הקרובה שלנו. יש כמה וכמה שיטות להרחקת יונים בצורה בטוחה ויעילה וכמובן מבלי שתיפגענה:
דוקרנים - דוקרנים מונחים על משטחים קשיחים, אדני חלונות, מעקות, קורות עץ וכדומה. ישנם דוקרנים מפלסטיק, או מתכת, וחשוב לקבע אותם היטב למקום בו הם מונחים שלא יפלו/ יעופו.
מלכודות – מדובר בכלובי מתכת עם מתקנים לשתייה ואוכל וגם יונת דמי המותקנת בכלוב כפיתיון ליונים הסוררות. בכלוב ישנו פתח חד כיווני שאינו מאפשר ליונים שנכנסות פנימה- לצאת בחזרה. לאחר שכמה יונים נתפסו בכלוב, ניתן לקחת ולשחררן לטבע הרחק מהמקום מבלי לפגוע בהן.
מכשירים אלקטרונים – הרחקה נקודתית בלבד. התקנת מכשיר אלקטרוני ייעודי בסמוך למקום ההתגודדות של היונים המפיק רעש אולטרא-סוני המטריד את היונים (אינו נשמע לאוזן אנושית) וגורם להן להתרחק.
קפיץ – לא תמיד אנו יכולים להתקין דוקרנים במקום ובדיוק לשם כך נועד הקפיץ שמשתחרר כאשר היונה יושבת לצידו ומרחיק אותה מיד, אך גם כאן הפתרון הוא נקודתי ולא לטווח ארוך/ לצמיתות.
רשת בניין – בבניינים החדשים בדר"כ, ישנה התגודדות של יונים במסתורי הכביסות/ מנועי המזגנים וכדומה. פרישת הרשת לכל אורכו של הבניין היא שיטה מצוינת ויעילה מאד להרחקת היונים. החיסרון היחידי שלה הוא בכך שצריך לקבל את הסכמת כל הדיירים בבניין על מנת לתת מענה מיטבי לכולם (במקרים ולא ניתנת הסכמת כלל הדיירים, ניתן לפרוס את הרשת נקודתית, אך זהו פתרון פחות יעיל). הרשת מכסה שטח מאד רחב, אינה מפריעה לחזית הבניין וכמעט שאינה נראית.
נסכם.
חשוב לזכור כי הרחקת יונים היא לא עניין למי שאינו מקצועי ומתמחה בכך ויכול להציע לכם פתרון מתאים ומותאם בדיוק למצב הספציפי שלכם ושוב, מבלי לפגוע או להרוג את היונים, אלא פשוט להרחיקן ולצמיתות.
סובלים ממפגע של יונים? זקוקים למרחיק יונים מקצועי? ישנם ברשת אנשי מקצוע וחברות להרחקת יונים הפרוסים בכל רחבי הארץ, כל שעליכם לעשות הוא פשוט לצור קשר ולתאם הגעה של איש מקצוע אליכם. קל. פשוט ויעיל ביותר.

בהצלחה!

hadbara.com/product-category/%d7%94%d7%a8%d7%97%d7%a7%d7%aa-%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רוי קורנגה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]