חיפוש מאמרים

12390 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דמיון מודרך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים פרסום אתרים בניית אתרים

נושא המאמר: טיפים לשיפור יחסי ההמרה באתר אינטרנט - קידום אתרים - פרסום אתרים - בניית אתרים
מאת: אילן הרץ   שמור מאמר למועדפים

מהו יחס המרה?
יחס המרה הוא מדד של לקוחות פוטנציאלים המבצעים קנייה בפועל בסופו של דבר. בהקשר של אתרי אינטרנט יחס המרה הוא בדרך כלל אחוז המבקרים המבצעים קנייה (או מבצעים פעולה אחרת שהוגדרה מראש על ידי בעל האתר). אתרים רבים מתרכזים בהבאת תנועה לאתר אולם לרוב האתרים יש בעיות פשוטות שכאשר ייפתרו ישפרו באופן משמעותי את יחסי ההמרה של האתר.
להלן 10 דרכים לשיפור יחסי ההמרה באתר:
10 - היפכו את חיי הגולש לקלים ונוחים יותר

ככל שהאתר מסובך יותר לשימוש, פחות אנשים יבצעו רכישה. זה נשמע ממש טריוויאלי אולם רוב בעלי האתרים לא מצליחים ליישם עקרון פשוט זה.
על אתר מתוכנן היטב לאפשר לכל מי שחפץ לבצע קנייה לעשות זאת. אז היכן רוב בעלי האתרים טועים בהקשר זה?
נגישות אתר : כאשר אתר אינו נגיש וידידותי לגולשים הוא יבריח אותם לכיוון המתחרים. כל קושי שהאתר מערים בפני הגולש לבצע רכישה יוריד את הסיכוי שאותו גולש יבצע קנייה. כמובן שעל אתר להיות נגיש גם למנועי חיפוש.
תאימות לדפדפנים : רוב מעצבי האתרים מתייחסים בעיקר לדפדפן אינטרנט אקספלורר, אולם 15% מהגולשים משתמשים בדפדפנים אחרים כגון פיירפוקס, אופרה ועוד. כאשר בוחנים את יחס משתמשי הדפדפנים באתר בתחומים ספציפיים – רואים שככל שהתחום טכנולוגי יותר וקשור יותר לאינטרנט, משתמשי הדפדפנים האלטרנטיביים עולה.
להדגיש פרטים חשובים : מה קורה כשהגולש רוצה לקנות את המוצר? הוא מוסיף את המוצר לעגלת הקניות. כיצד הוא עושה זאת? הוא לוחץ על כפתור או על קישור (בדרך כלל כפתור). מה קורה כשהוא אינו יכול לזהות את הכפתור? הוא הולך למקום אחר. יש גולשים רבים שלא גוללים את עמוד הדפדפן למטה, לכן חשוב מאד להציג את האלמנטים החשובים בראש העמוד. יש אתרים רבים בהם הכפתור עדין מידי, או מוחבא בתחתית העמוד. גם לטקסט המופיע על הכפתור משמעות חשובה. "להוספה" זה בזבוז של המקום, "לקנייה" זה כבר טקסט יותר מוצלח. "הוספת XXXX לעגלת הקניות" זה טקסט טוב מאד, "הוספת XXXX לעגלת הקניות" בטקסט גדול ובולט על כפתור מודגש ובראש העמוד – זה מצוין! קריאות לפעולה כגון אלה, אינן צריכות להיות חסרות טעם, אבל עליהן להיות בולטות וברורות. שינוי מבנה הכפתור יכול לשפר את יחסי ההמרה ב30%.
כאשר משלבים את כל הבעיות שצוינו לעיל אז די ברורה הקלות בה אתר לא מתפקד באופן תקין. על אתר טוב להיות נגיש, שימושי, עליו לעבוד עם עיקר הדפדפנים הפופולאריים, על הקריאות לפעולה להיות ברורות וחד משמעיות ואז האתר מוכן להמיר אנשים המעוניינים לבצע רכישה.
9 – תהיו פתוחים, ברורים, כנים ואמינים.
אם יש לכם מוצר שאינו במלאי – תציינו זאת. אחד הדברים המעצבנים ביותר הוא שגולש עובר את כל תהליך הקנייה (קריאה אודות המוצר, הוספת לעגלת הקניות, הכנסת פרטים וכו') ובסופו של דבר מגלה שהמוצר אינו במלאי.
אותו הדבר לגבי מחירים. גולש יכול להוציא 100$ על מוצר אולם ברגע שיידע שעליו להוסיף סכום משמעותי עבור המשלוח הוא לא ימשיך בתהליך הקנייה. הצגת מחירי משלוח זה לא עניין פשוט אבל אפשרי. אם המשלוח הוא זהה לכל הארץ יש להציג אותו יחד עם המוצר. אם האתר משלח מוצרים גם לחו"ל אז ניתן להציג מחיר משלוח על פי IP או להציג מחירי משלוח למדינות הכי פופולאריות של האתר.

8 – לא לבזבז לגולש את הזמן:
אחת מהטעויות הגדולות ביותר של בעלי האתרים היא לבקש יותר מידי מידע. תהליך ההמרה יכול להיות קנייה או מילוי פרטים. בכל אחד מתהליכים אלה אין לבזבז את זמן הגולש בבקשת מידע מיותר. הדבר רלוונטי מאד אם מבקשים מהגולש פרטים אישיים.
אין צורך לבקש כתובת מייל של גולש להורדת קובץ , אין צורך לבקש מספר טלפון בטופס מילוי פרטים. פעמים רבות גולש לא יהיה מעוניין לבצע רכישה נוספת אז אין טעם לבקש ממנו להיות משתמש רשום לשם ביצוע תהליך הרכישה. ניתן לתת את האופציה לגולשים למלא פרטים אלה – אבל לא להפוך אותם לתנאי מחייב.
פעמים רבות מומלץ לפצל את מילוי הפרטים לשני חלקים. בעיקר בתהליכי קנייה. חלק ראשון – מילוי פרטים אישיים הכי בסיסיים, חלק שני – מילוי פרטי אשראי.
7 – עזרו לגולש לסמוך עליכם:
רוב האנשים עדיין נזהרים מלבצע רכישות ברשת ובצדק. יש די והותר אנשים שאסור לתת להם את פרטי האשראי שלכם (גם לא בטלפון). חשוב מאד לתת לגולש כל סיבה לסמוך עליכם.
כתובת אמיתית ולא תא דואר זאת התחלה טובה. מספר טלפון עם מענה אנושי גם יעזור. שמות ותמונות של בעלי האתר יוסיפו לאמינותכם. הצגת מדיניות האתר ,במיקום ברור, לגבי שמירה על הפרטיות ותהליכי המשלוח יכולה לעזור לגולש לסמוך עליכם. אם יש לכם תעודת SSL הציגו את הלוגו של התעודה לגולש.
גם לעיצוב ולתוכן יש השפעה על מידת האמינות ובעיקר על מידת המקצועיות של האתר. עיצוב עלוב יקנה לגולש רושם לא מקצועי. אותו הרושם מתקבל כאשר התוכן אינו מדויק או מנוסח בצורה גרועה.
6 – הציגו מדיניות החזרה ברורה:
מדיניות החזרה זהו שיקול חשוב מאד בעיני הגולש. בחנות אמיתית הלקוח יודע היכן נמצאת החנות ובמקרה של בעיה הוא יכול לגשת לחנות ולהסביר אותה. ברמה של האינטרנט זה מסובך יותר, וכשזה מגיע למוצרים כגון פריטי לבוש או מוצרים אחרים אותם יש למדוד או לנסות לפני הקנייה, מדיניות ההחזרה הופכת לעניין משמעותי במיוחד.
גולשים מתרשמים לטובה מחנויות בעלי מדיניות החזרה טובה ונוטים לבצע מהם יותר רכישות. אפשרו לאנשים להתקשר כדי להציג בעיות ולהתלונן בפני אדם אמיתי, היו אדיבים כלפיהם. אופצייה טובה היא מתן אפשרות של משלוח חוזר בחינם – אם אפשרי. אנשים לא אוהבים לשלם עבור החזרת מוצרים, בייחוד אם זה נבע מטעות של הספק. לבסוף תנו ללקוח מספיק זמן כדי להשיב את המוצר. 28 ימים זה זמן סביר בשוק, אבל 28 ימים ממתי? רצוי שזה יהיה 28 ימים מתאריך משלוח המוצר, ולא מתאריך הזמנת המוצר.
5 – השאירו את הגולש מעודכן:
כאשר גולש מבצע רכישה אונליין הוא מעוניין לדעת מתי המוצר יגיע אליו. בסופו של דבר אנשים הם חסרי סבלנות. התחלה טובה היא מתן תאריך יעד לקבלת המוצר כבר לאחר ביצוע הצ'קאאוט. עוד יותר טוב לשלוח מייל ברגע שהמוצר נשלח. הכי טוב לתת להם מספר קוד כדי שיוכלו להתחבר לאתר בזמנם הפנוי ולבדוק את מצב המשלוח. תעדכנו את הגולש במקסימום מידע, על כל שלב של תהליך המשלוח, לפני המכירה ואחריה.
אמנם זה לא ישפר את יחס ההמרה באופן ראשוני ומיידי, אולם לקוח שבע רצון עשוי להיות לקוח חוזר. כמו כן הוא גם לקוח ממליץ שיכול להמליץ לחבריו ולקהילות האינטרנטיות אליהן הוא משתייך.
חברה המראה שאיכפת לה מהלקוחות שלה לא רק בשלב הקנייה אלא גם אחרי שלב זה, תהפוך את הגולש ללקוח שבע רצון ומרוצה יותר, ורוב הסיכויים שברכישה הבאה שלו הוא יחזור לאותו אתר.
4 – הציעו אפשרויות תשלום שונות:
זה יכול להשמע כמובן מאליו, אבל על אתר להציג בפני הגולשים אופציות תשלום שונות. לא לכל אחד יש כרטיס אשראי, ובעלי כרטיס אשראי לא תמיד ירצו להשתמש בהם. תמיד יש לשקול אלטרנטיבות לשימוש בכרטיסי אשראי. תהפכו את חיי הגולש לקלים ותנו להם מה שהם רוצים.
3 – הגדילו את ערך הגולשים:
גולשים המבצעים רכישה בדרך כלל אוהבים מה שהם רואים. אם גולש מוסיף מוצר לעגלת הקניות, הציגו לו מוצרים נוספים שיעניינו אותו. אותו הדבר כאשר הם צופים במוצר – הציגו להם מוצרים דומים. בעוד שהם לא תמיד יקנו את המוצר הראשון שהם ראו, מוצרים אחרים כן יוכלו לעניין אותם יותר. "מכירה מוצלבת" היא שיטת מכירות בדוקה ואין שום סיבה לא להשתמש בה אונליין.
2 – השאירו רושם ארוך טווח:
אתר טוב יכיל מידע. אתר פחות טוב הוא פשוט קטלוג אונליין. מידע (מאמרים, ייעוץ, ביקורות, פורום, בלוג ועוד) יעזור לכל גולש בשלב התחלתי של תהליך הקנייה. צרכנים מתחילים את תהליך הקנייה שלהם בשלב המחקר, גם אונליין וגם אופליין. כאשר נוצר קשר עם הגולש כבר בשלב זה של התהליך, והרושם שנוצר הוא רושם טוב, יש סיכוי גבוה שכאשר אותו גולש יחליט לבצע את הרכישה בסופו של דבר הוא יחזור לאותו אתר שהצליח להטמיע את הרושם הטוב.
השארת הרושם תלויה בגורמים רבים. חשוב שיהיה לכם יתרון מכירה ייחודי (הסבר לגבי יתרון זה בסעיף הבא), חשוב למתג את האתר ובעיקר חשובה איכות האתר והמידע המוצע באתר.
1 – דעו מהו יתרון המכירה הייחודי שלכם והציגו אותו לגולש:
הסעיף האחרון ומהחשובים ביותר הוא יתרון המכירה הייחודי. USP – Unique Selling Point. יתרון המכירה הייחודי הוא בעצם מה שמייחד אתכם מהמתחרים שלכם. כאשר גולש מבקר במספר אתרים מקבילים מדוע הוא יבחר לקנות אצלכם ולא אצל אחד המתחרים?
חברות רבות אינן יודעות מהו יתרון המכירה הייחודי שלהם. כמעט לכל החברות יש יתרון כזה. אבל לא כל החברות מודעות ליתרון זה. אם אתם עסק משפחתי המנוהל מהבית זה יתרון פוטנציאלי. יתרונות נוספים יכולים להיות מחירים זולים, מוצרים ייחודיים, משלוח חינם, תמיכה מצוינת, שרות לקוחות מעולה ועוד. הצביעו לגולש על היתרון שלכם באופן הכי ברור ובולט שניתן.
באתר אקטיביטק ניתן למצוא טיפים נוספים על קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, בניית קישורים, פרסום אתרים

ehsuo t,rho
prxuo t,rho
thki vr.
hjxh vnrv
thbyrby
prxuo thbyrby
vdskv nfhrv thbyrby

www.actv-tec.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אילן הרץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]