חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול רזה בחברות קטנות ובינוניות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחשבון תקציב עסק מחשבון

נושא המאמר: 3 דברים על ניהול תקציב עסק
מאת: kiryatech   שמור מאמר למועדפים

למעשה כל עסק נולד בכדי לייצר כסף. אף אחד אינו פותח עסק סתם כי משעמם לו. אך משום מה עסקים רבים אשר נפתחים בתרועה רמה, מתחילים מהר מאוד לשקוע מבלי שתהיה לזה באמת סיבה נראית לעין. על פניו נראה כי העסק מצליח מאוד ועל כן הוא מתרחב, משקיע בעוד מחלקות ואולי אפילו פותח עוד סניפים, אך בניגוד להצלחה המסחררת ומעגל הלקוחות המתרחב – העסק נקלע לקשיי תזרים והוא מסתבך בחובות עד כדי כך שהוא מגיע בסופו של דבר לקריסה או למצב של פשיטת רגל. אז למה זה בעצם קורה? כאן טמונה הבעיה. אין התנהלות תקציבית נכונה! כאשר העסק אינו עובד בצורה מסודרת מהבחינה התקציבית – הרי שסיכוייו ליפול מהר מאוד הם גדולים.

ניהול תקציב של העסק – מה זה בעצם כולל?
הניהול התקציבי מפקח על מגוון של תחומי פעילות שונים. זה כולל ניהול עובדים, ניהול תקציבי המזומנים, ניהול שיווק, ניהול תמחיר והמחרה, ניהול הון חוזר ועוד.

למעשה לא ממש משנה אם זה עסק גדול או קטן, ניהול נכון של התקציב זהו בעצם ה GPS של העסק שלנו. הוא זה שמכוון אותנו, הוא זה שבודק עבורנו כי אנחנו צועדים בדרך הנכונה ושאיננו סוטים מהמסלול ומהיעדים הנכונים לנו. הוא גם בודק עבורנו כי בחרנו את הדרך הכי טובה והכי נכונה בכדי לכבוש את היעדים שלנו.

איך זה עובד בשטח?
ניהול נכון של התקציב בעסק כולל למעשה שלושה שלבים חשובים.

שלב התכנון – לפני הכול יש לבנות ולתכנן את בניית התקציב באופן הנכון. במהלך בניית התכנית אנחנו למעשה בוחנים את תכנית העבודה שלנו מהבחינה המעשית. מלבד זאת אנחנו בודקים כי מדובר ביעדי ביצוע אפשריים וקובעים את היעדים הללו על פי תקופות מוגדות מראש.
שלב המעקב – השלב השני זהו שלב המעקב. בו אנחנו למעשה בוחנים את הביצועים שלנו ועוקבים אחר התהליכים תוך כדי השוואה לתכנית המקורית שלנו כאשר אנחנו בודקים האם אכן הצלחנו לעמוד ביעדים שלנו. אם ישנן סטיות חדות מידי – ברור שנצטרך להגיב על יד שינוי מהלכים או בדיקה מחודשת של כל התכנית העסקית שלנו.
שלב ההתאמה – בשלב זה נעשה עדכון של התקציב, בהתאם לשינויים ולתובנות המתקבלות מהניהול של העסק בפועל.

loan.rid.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%95%d7%90%d7%94/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kiryatech שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]