חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פסילת ספרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נוער פעילות גופנית מאמני כושר אישיים אימון כושר לירידה במשקל

נושא המאמר: 10 סודות למראה צעיר יותר
מאת: מלי שעיה   שמור מאמר למועדפים

לא משנה אם את קרובה לגיל 30 או אפילו מתקרבת לאזור ה-60.
כל אישה רוצה למצוא את הדרך להיראות צעירה יותר.
ישנם מספר דרכים פשוטות לעשות זאת ולהיראות צעירים הרבה יותר.
בכתבה הבאה תגלי את עשרת הסודות למראה צעיר יותר.

מאת:מלי שעיה




1. התרחקי מהשמש-


השמש לא רק גורמת לנזק לעור ולסרטן אלה גם לנו הנשים להיראות מבוגרות הרבה יותר, בלי להרגיש נוצרים כתמים וקמטים חדשים השיזוף נשאר כשבוע אבל הנזק לכל החיים וזה פשוט לא שווה את זה!. השתמשי בקרמים המכילים הגנה לעור מפני השמש על בסיס יומי ,כמובן מומלץ לחבוש כובע בכל ביקור בחוף הים.

2. השתמשי בקרם לחות-


קרם לחות לא רק גורם לעור להיראות צעיר ורענן הרבה יותר אלה גם שומר עליו לח במשך היום ומגביר את מחזור הדם. כשהפנים, הרגליים או הידיים שלנו יבשות אנו נראות מבוגרות יותר. אז תתחילי למרוח!.

3. שתי הרבה מים


לפחות 10-12 כוסות מים ביום. המים גורמים לגופך לבצע פעולות בסיסיות במשך היום ומספקים לתאים בסיס לבצע את תפקידם כראוי. בנוסף המים עוזרים לעורך להישאר רך וצעיר הרבה יותר. כשתאי העור רווים במים תפקוד העור דומה לשימוש בקרם לחות ויכול לעזור בהורדת נפיחויות סביב העיניים.

4. איפור קל תורם למראה צעיר יותר


אולי בשנות העשרים לחייך זה היה אפשרי לצאת מהבית בלי איפור אבל בגיל המתבגר הפנים צריכות עזרה קטנה לפעמים. מעט איפור הדורש מזמנך 3-4 דקות בבוקר ואת מסודרת.
לעומת זאת יותר מידי איפור יגרום לך להיראות מבוגרת יותר, איפור כבד מידי ימשוך תשומת לב בצורה בלתי רגילה ויתן דגש לעור פנייך ולקמטים ויוסיף לך עוד כמה שנים לגילך.

5. מרחי קרם עיניים


העור מסביב לעיניים הוא המקום הראשון לסימני ההזדקנות. עדיף להתחיל לטפל ולמרוח באזור הזה תרם נראו סימנים ראשונים, אך גם אם קצת איחרת לא נורא עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא... השתמשי בקרמים ובתכשירים המיועדים למריחה באזור זה גם במהלך הלילה.

6. אל תשכחי את הצוואר


יש סיבה לזה שהסבתות שלנו השתמשו בקרם פנים וצוואר. כמו העור סביב העיניים, גם עור הצוואר מאבד עם השנים את האלסטיות שלו, וחשוב מאוד לשמור עליו, אנחנו אמנם מתמקדות רק בפנים כשאנחנו עומדות מול הראי אבל כשמסתכלים עלינו רואים את כל התמונה...

7. שימי לב למראה שיערך


הקדישי זמן לשערך, שימי לב שהוא לא ניזוק, שהצבע לא בהיר או כהה מדי לעור ומחוויר את פנייך. אם השער מתחיל להיות אפור ,כדאי שתקבעי פגישה עם מעצב השיער שלך לצביעת השער ולעיצוב קל.אם החלטת לשמור על צבע השער אפור כדאי שתעשי את זה בסטייל,הימנעי מאיסוף שיער אדוק ולאחור , זה יגרום לעור פנייך להיראות מבוגר יותר. הדבר הכי פשוט לעשייה כמובן הוא התספורת ,שתמיד מרעננת את המראה ואת הנפש.

8. לשמור על שיניים לבנות


חיוך יפה וזוהר מעניק לך מראה בריא,שמח וצעיר יותר על זה אין ויכוח. עם השנים השיניים הופכות צבעם לצהוב במיוחד עם אתם מעשנים או שותים קפה וקולה. במצב שכזה כדאי לקבוע תור עם רופא השיניים שלכן בהקדם כדי לראות איך אפשר להוציא את המקסימום מהחיוך. אפשר גם להשתמש בבית בכל מיני מלביני שיניים הנמכרים בחנויות.

9.עסקי בפעילות גופנית-


פעילות גופנית יומיומית תעזור לך לשמור על גוף חטוב ,רזה ,חזק ומלא בטחון עצמי. לפעילות הגופנית יש קשר גדול למניעת מחלות רבות בינהם מחלות הלב. 30 דקות הליכה/ריצה/אופניים/שחייה/אימון התנגדות ביום או 3-4 פעמים בשבוע כ- 60 דקות יתרמו הרבה למראה גופך ויורידו לך גם כמה שנים טובות.

10. תני חיוך הכול לטובה-


אני חושבת שזה הטיפ החשוב מכולם. למרות שזה מאוד קשה את חייבת ללמוד להפסיק לקחת ללב, ולקבל את הדברים בקלות יותר. לרוב, לא ניתן לשנות את הדברים הנתונים ומרירות רק תורמת לעייפות ולפנים נפולות, ידוע שדאגות תורמות במובן השלילי לגילנו.

מאת:מלי שעיה מאמנת כושר אישי INTERBODY

www.interbody.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מלי שעיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]