חיפוש מאמרים

12315 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החלקת קראטין על בסיס טבעי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק שותפים אפילייט תוכנית שותפים אפיליאט מרקטינג

נושא המאמר: מה זה שיווק שותפים?
מאת: דניאל   שמור מאמר למועדפים

כל מי שעוסק בפרסום ושיווק באינטרנט יודע ששיווק שותפים זו אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לקדם ולשווק עסקים באינטרנט.
לשיווק שותפים יש שמות רבים שבטח כבר נתקלתם בהם כמו תוכנית שותפים, Affiliate Marketing, תוכנית אפילייט וכדומה... אך הרעיון הבסיסי שעומד מאחורי כולם הוא מאוד פשוט:
מצד אחד, בעל עסק מקבל פרסום וחשיפה עבור המוצרים או השירותים שלו ובתמורה הוא משלם עמלה קבועה עבור פעולות שונות שמניבות לו ערך כמו הרשמה לאתר, הורדת אפליקציה, מכירה וכדומה.בעל העסק הוא זה שמחליט עבור איזה פעולות הוא משלם עמלה ומה סכום העמלה.
מצד שני, בעלי מדיה או משווקים שונים שיש להם כוח חשיפה ותנועת גולשים, מקדמים את אותם מפרסמים בפלטפורמות שלהם, בתמורה לתגמול כספי עבור הלקוחות שהם מפנים. שיטה זו יוצרת מצב של win-win עבור שני הצדדים וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שהיא כל כך נפוצה בעולם הפרסום הדיגיטאלי.

איך זה עובד?
המפרסם יוצר קמפיין שותפים (או "תוכנית שותפים") שבו הוא מציע את ההצעה שלו, לדוגמא: 30% מכל רכישה או 10 ש"ח עבור הורדת אפליקציה. לאחר שהמפרסם מסיים להגדיר את שאר ההעדפות שלו, הוא מצרף מודעות ודפי נחיתה (הדף אליו מועבר הגולש לאחר שבוא לוחץ על המודעה) והקמפיין עולה לאוויר.
לאחר שהקמפיין באוויר, משווקים (או "אפילייטורים", "שותפים") שונים צופים בהצעה של המפרסם ואם היא מספיק אטרקטיבית הם מצטרפים לתוכנית השותפים שלו ומתחילים לקדם את הקמפיין שלו בפלטפורמות שלהם כמו אתרים, בלוגים, דפים ברשתות החברתיות ועוד....בכל פעם שלקוח שהגיע דרך משווק מסוים מבצע פעולת "המרה" אצל המפרסם, כמו לדוגמא מכירה, אז המשווק מתוגמל בסכום העמלה שמגיעה לו.
המפרסם יכול לדעת אם הלקוח שלו הגיע דרך משווק מסוים ע"י מזהה ייחודי שמוטמע בקישור של כל מודעה.לכל משווק יש מזהה ייחודי אחר במודעות שלו אשר משייך אליו את אותו לקוח. באמצעות המזהה הייחודי הזה המפרסם יכול לדעתמשלו שמוטמע בקישור שלו. משלו שמשייך אליו את הלקוח.
לרוב גם למשווק וגם למפרסם יש ממשק דוחות שבאמצעותו ניתן לראות נתונים מדויקיםשל הקלקות, המרות ועמלות . אחת לחודש, או אחת לתקופה אחרת השותך מבצע משיכה של הכספים לאמצעי התשלום שלו כמו חשבון בנק, פייפאל וכדומה.

מהם סוגי התגמול?
שיווק שותפים הוא פועל על מודל של פרסום מבוסס תוצאות, כלומר התגמול מותנה בתוצאה מסוימת של הפרסום. להלן המודלים הקיימים בתוכניות שותפים באינטרנט:
PPC - תשלום לפי הקלקה. המפרסם משלם על כל הקלקה על המודעה שלו בלי קשר למה יקרה לאחר מכן.
CPA - תשלום עבור פעולה. המפרסם משלם על פעולה מסוימת כלשהי שמתבצעת אצלו כמו לדוגמא: הרשמה, מילוי טופס יצירת קשר, וכדומה. בקטגוריה זו ניתן למצוא גם סוגים נוספים של תגמולים כמו CPL (ליד), PPI (התקנה)
CPS - תשלום עבור מכירה. המפרסם משלם עמלה עבור רכישה בפועל שמתבצעת אצלו. העמלה יכולה להיות סכום קבוע או אחוז מסכום הרכישה.
REVENUE SHARE - חלוקת רווחים. המפרסם משלם אחוז קבוע מכל רכישה עתידית מאותו לקוח. לדוגמא אם הלקוח רוכש מנוי חודשי לאתר אז המשווק יתוגמל בכל חודש באחוז מסוים מסכום הרכישה.

סוגי תוכניות שותפים
קיימות 2 סוגים של תוכניות שותפים:
עצמאית - המפרסם מנהל את תוכנית השותפים בעצמו, כולל אספקת ממשק מעקב ודוחות לשותפים, הפקדות חודשיות וכלל הניהול השוטף. ראוי לציין שניהול תוכנית שותפים מצריך עבודה רבה ולכן בעיקר עסקים בינוניים-גדולים מפעילים תוכניות שותפים מהסוג הזה.
רשת שותפים - חברה חיצונית שמתווכת בין מפרסמים ואפילייטורים. היתרון ברשת שותפים הוא שהיא מספקת את כל התשתית הקיימת לניהול הקמפיין ולמעשה חוסכת את כל ההתעסקות השוטפת והיומיומית.

כמה כסף אפשר להרוויח מאפילייט?
בכל מה שקשור לסכומים שאפשר להרוויח אין פה באמת הגבלה. בעיקרון, השמים הם הגבול, הכל תלוי בכוח השיווקי שיש לשותף. כלומר, שותף שיש אתר עם הרבה תנועת גולשים וחשיפה גבוהה, ירוויח סכומים גבוהים יותר משותף שיש לו אתר קטן עם 20 גולשים ביום. הרעיון הכללי הוא שככל , יותר גולשים ילחצו על הלינקים שלנו ויבצעו רכישות, ככה אנחנו נרוויח יותר כסף.שיווק שותפים בעזרת רשת שותפים או בכלל, מזמן כבר הפך למקור ההכנסה העיקרי של אלפי אנשים בארץ ומאות אלפים בעולם.

מה היתרונות?
* מפרסמים משלמים רק כאשר הם מקבלים ערך כלשהו מהפרסום. בשיטה זו תקציב הפרסום שלהם מנוצל בצורה חכמה ויעילה יותר.
* מפרסמים יכולים להגדיל את החשיפה שלהם במדיות חדשות כמו אתרים פרטיים, רשתות חברתיות, משפיעני רשת, בלוגרים ועוד...
* שיטה אפקטיבית להגדלת ההכנסות במהירות ובמינימום השקעה
* משווקים יכולים להמיר את תנועת הגולשים שלהם לכסף קל
* כלי נהדר להכנסה פסיבית קבועה ויציבה
* כל אחד יכול לעשות את זהכמה באמת אפשר להרוויח מזה?
הרווח שניתן לעשות משיווק תוכניות אפילייט תלויה באופן ישיר במשווק. משווק עם ניסיון שיש לו מקורות תנועה איכותיים וגדולים ירוויח מן הסתם יותר כסף ממשווק חסר ניסיון בלוג שיש לו מעט קוראים. יש אנשים שמרוויחים עשרות ומאות אלפי דולרים בחודש מקידום קמפיינים שונים וזו למעשה ההכנסה העיקרית שלהם. ראוי לציין שאף על פי שהכל נשמע ורוד ויפה, רוב המשווקים לא מגיעים לסכומים הגבוהים האלה ומסתפקים בסכומים צנועים יותר של מאות ועד אלפי שקלים בחודש בממוצע.

לסיכום,
בין אם אתה מפרסם או שותף, תוכנית שותפים הוא כלי שימושי להגדלת ההכנסות שלך. כמפרסם, באופשרותך ליצור לעצמך צינור שיווקי חדש שיישמש אותך למשיכת לקוחות חדשים לטווח ארוך, כל זאת בעלות כדאית מול תועלת.
כשותף, תוכל להפוך את תנועת הגולשים או העוקבים שלך לכסף ולהגדיל את ההכנסות שלך במינימום מאמץ.
למי שמחפש מקום טוב להתחיל מומלץ להשתמש ב"איירון קליק" שהיא מערכת שותפים פתוחה שמחברת בין מפרסמים לאפילייטורים.


www.ironclick.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]