חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוכן המכס שגילה את אמריקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודות סמינריון בתשלום עבודות סמינריוניות עבודות אקדמיות עבודה סמינריונית

נושא המאמר: עבודות אקדמיות
מאת: דניאל   שמור מאמר למועדפים

בחינת תופעת כתיבת עבודות סמינריוניות בתשלום

סביבת הכתיבה האקדמית מהווה תחום רחב ומורכב אשר בחסותו נחבאות נידחות פחות מוכרות, כדוגמת כתיבה בהשאלה של עבודות סמינריוניות. על רקע דיונים עקרוניים על שמירה על אתיקה אקדמית, עולה לשיחה השאלה לגבי כותבים אשר יוצרים מסמכים אקדמיים תמורת תשלום, בהכחשה שמישהו אחר ישתמש בכתביהם כמו שהוא כתב אותם במו ידיו. המאמר הזה יעסוק במהות הניגודים בתוך תחום זה, כולל המוטיבציה של כותבי עבודות סמינריוניות, השאלות האתיות הקשורות וההשלכות המתקבלות על האקדמיה.

### שוק עבודות סמינריוניות

הלחץ האקדמי המתמיד להביא לידי ביטוי רעיונות חדשים ומחקרים פורצי דרך גרם לגידול בביקוש לעבודות סמינריוניות איכותיות. עם כך, נוצר שוק המנצל את הצורך הזה ומציע פתרונות נוחות למי שהזמן או הידע לבצע כאלו עבודות אינו עומד לרשותו (ניוטון, 2018).

שירותים לכתיבת "עבודות סמינריוניות" מציעים עבודות סמינריוניות מותאמת אישית במגוון נושאים, הגלויים לציבור דרך מנועי חיפוש ודברי פרסומת כמו "לרכישת עבודות סמינריוניות איכותיות באינטרנט". עם הבטחות לכותבים מנוסים עם השכלה גבוהה ויצירה אקדמית ללא עותק חוקרים זקוקים מוצאים בהם מענה, אף על פי שהם מדרבנים את עלות השירותים (לנקסטר ו-קלארק, 2016).

### מניעים כלכליים לכתיבת עבודות סמינריוניות

עובדים באופן כללי בתחום האקדמיה, בתחום זה במיוחד נרתמים סטודנטים לתואר שני, מרצים בזמן חלקי וחוקרים בודדים שמחפשים מקור הכנסה נוסף כדי להסתדר כלכלית כאשר האוניברסיטאות לא תמיד מספקות להם מענה (אליס, 2016). האפשרות להרוויח כסף עבור כתיבת עבודות סמינריוניות מספקת הזדמנות להם להוסיף הכנסה כשהמשרות האקדמאיות לא מתגמלות דיין (אליס, 2016).

### הפרשנות המוסרית של כתיבת עבודות סמינריוניות

בעיות האתיקה הכרוכות בכתיבת עבודות סמינריוניות הן רבות ומתבטאות. תופעה זו נתפסת כפגיעה ביושר האקדמי ומשפילה את העקרונות הבסיסיים של אמינות במערכת החינוך (ברטג ומחמוד, 2016). הכותבים "הרוחניים" מוצאים עצמם במאבק פנימי, כאשר מצד אחד הם מספקים שירות למי שרוצה ומצד שני עשויים להיות גורמים להעלמת אמת בעולם האקדמי (מק'גוואן, 2019).

### מסקנה

העיסוק בכתיבת עבודות סמינריוניות בתמורה לתשלום כספי מביא אותנו להתבונן בבעיות מערכתיות יסודיות בהשכלה הגבוהה. הנושא עורר דיון אתי בקרב הקהילה האקדמית וגם מעלה שאלות כלכליות בנוגע למנגנוני שכר בתחום. רק על ידי טיפול במקורות הבעיה ניתן יהיה לשמור על יושרה אקדמית ולהבטיח את בר-קיימא של עבודת המדע.

### מקורות

ברטג, ט., ומחמוד, ס. (2016). מסגרת מושגית ליישום מדיניות יושרה אקדמית מופתית בהשכלה הגבוהה באוסטרליה. בתוך: ט. ברטג (עורך), *המדריך ליושרה אקדמית* (עמ' 463-480). ספרינגר.

אליס, ק. (2016). גיוס צללים בעולם האקדמיה ותופעת הסטודנטים הבינלאומיים. *מחקר ופיתוח בהשכלה גבוהה, 35*(2), 373-386.

לנגסטר, ט., וקלארק, ר. (2016). רמאות לפי חוזה: ההשכרה של עבודות סטודנטים שנבדקו. בתוך: ט. ברטג (עורך), *המדריך ליושרה אקדמית* (עמ' 639-654). ספרינגר.

מק'גוואן, ס. (2019). להבין את הפרוולנציה של רמאות לפי חוזה ועיצוב בחינות: יסודות של המיליו התרבותי באוניברסיטה אוסטרלית. *מחקר ופיתוח בהשכלה גבוהה, 38*(5), 1034-1048.

ניוטון, פ. מ. (2018). כמה נפוצה היא רמאות לפי חוזה במוסדות להשכלה גבוהה והאם המגמה עולה? סקירה סיסטמטית. *חזיתות בחינוך, 3*, 67.

www.mokedacademy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]