חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התמנון האיראני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קרטוקונוס אופטיקה עיניים

נושא המאמר: קרטוקונוס: פירוש והשפעות בעולם האופטיקה
מאת: אוהד בר   שמור מאמר למועדפים

בתור איש מקצוע בעל ניסיון של כ-38 שנים, מספר יהודה דרשן כי הוא יכול להעיד שלקוחות רבים שואלים אותו 'מה זה קרטוקונוס?'. לכולם עונה יהודה, כי לאור ניסיונו הוא יכול לספר שמדובר במונח אופטומיטריסטי הנקרא בשמו המלא "קרטוקונוסוקופיה" יהודה מסביר ללקוחות מרכז המולטיפוקל שלו בפתח תקווה, כי המונח קרטוקונוס המתייחס למצב בו נוצר מבנה של קונוס בקרנית העין. כן כן, קרנית העין, צורתה דומה לכיפה שממוקמת בחלק הפרונטלי של העיניים שלנו. שם למעשה נקלט האור מן החוץ אל הפנים. קרטוקונוס הוא מצב במסגרתו הופכת דקה יותר ומקומרת יותר. מדובר בתסמונת רפרודוקטיבית בעין המשפיעה על הראיה והנוחות של האדם. המצב נוצר על ידי חוליה בעין הנמצאת בשטח הקרני, ובתהליכים מתקדמים זה יכול להביא לשינויים גרפיים ומבניים בעין.

איך אופטימיטריסטים מתמודדים עם מקרים של קרטוקונוס?
אז איך המילה "קרטוקונוס" משפיעה על עבודתם של אופטימטריסטים ביומיום? במרכזים לאופטיקה ולמולטיפוקל, אופטימטריסטים מוקצים לתפקיד חשוב של אבחון וטיפול בבעיות בראייה. בהתעסקות עם מקרים של קרטוקונוס, הם יכולים לספק אבחון מדויק, להמליץ על טיפולים מתאימים ולהשפיע על חייהם היומיומיים של המטופלים. המילה "קרטוקונוס" הופכת לכלי חשוב בידייהם, מסייעת להם להבין ולהתמודד עם מציאות רפורמוטופולוגית זו, ומבטיחה טיפול מותאם אישית ויעיל. בסיום, המילה "קרטוקונוס" מאוד חשובה במיוחד לקהל המקצוענים בתחום האופטיקה והעיניים, כאמור, בהקשר של אבחון וטיפול בתסמונת זו.

אם אתם גרים בפתח תקווה, רמת השרון, הוד השרון, ראש העין והאזור, ואתם זקוקים לבדיקת ראייה מקיפה – כזו אשר ביכולתה לעלות על ליקויים מורכבים בראייה שלא כל בדיקת ראייה תעלה עליהם, חשוב שתכירו את אופטיקה עיניים בפתח תקווה
אופטיקה עיניים – המרכז הארצי למולטיפוקל ולאופטיקה מתקדמת, והגורמים המקצועיים שמתפעלים את חנות האופטיקה הזו, יידעו כיצד לאבחן קרטוקונוס ואף במידת הצורך להעניק הפניה להתייעצות או טיפול (הנובעים מתוך מומחיות אישית וניסיון מקצועי) מול רופא עיניים.
אל תהססו לפנות ליהודה דרשן – מנהל חנות האופטיקה בכל שאלה הנוגעת לבדיקות ראייה, תיקון משקפיים או נושא התאמת משקפי מולטיפוקל

www.optica-enaim.co.il/keratoconus/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוהד בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]