חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Web Designing Development





    קישורי טקסט (לפרטים)




סנטוריני | איי יוון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: העיר סרס קירקיטיס סלוניקי צפון יוון

נושא המאמר: מפגש מיוחד באגם קירקיני- מקדונייה צפון יוון
מאת: יצחק וגלית זמיר - טיולים אחרים באירופה   שמור מאמר למועדפים

מפגש ב אגם קירקיני אלפי קורמורנים, מעולם לא ראינו בריכוז שכזה כל כך הרבה קורמורנים. אנחנו מסתובבים בצפון יוון ורק לפני יומיים עברנו מסיבוב של שבועיים בתראקייה ומקדוניה והערב הגענו לקצהו הדרום מזרחי של אגם קירקיטיס. כבר הצצנו באגם זה לפי מספר שנים ואפילו ישנו באוהל בליל ירח מלא בקצהו המערבי, עכשיו אנו נמצאים בצידו האחר של האגם, ציפורי מים רבים, עפות, מכל הסוגים גם לבניות, גם אנפות אפורות גם אנפות לילה ופה ושם אפשר גם לראות כמה אנפות גמדיות, צפור שלא קל להבחין בה ושכבר לא ראינו שנים רבות אבל בעיקר קורמורנים אלפים אולי אפילו עשרות אלפים קשה לדעת שכן כל הזמן הם ממריאים ונוחתים צוללים, ומפריעים לדייגים העומדים בהמוניהם עם "חכות מקל" על המזח, במקום שבו בחרנו לחנות עם "אוטו הבית" שלנו, כך אנו קוראים למרצדס 2007 D הישנה שלנו, שהפכנו אותה לבית ואיתו אנחנו מטיילים כבר 5 שנים בעיקר בבלקן. ערב גם אני מצטרף לחבורת הדייגים ובלא משים ובהפתעה גמורה ומבין שבכדי לתפוס דגים כאן [ וכל הדייגים מעלים בחכתם מדי פעם דגים נאים למדי ] צריך להשקיע מאמץ לא בכדי לפתות את הדגים.. אלו מתפתים בקלות לכל פיתיון חיי, אלה כדי להיאבק בקורמורנים הצוללים מתחת למים וכל עת שהם מתקרבים לדגים באזור הדייג שלנו הדגים מפסיקים להתפתות לפיתיון ונסים בבהלה בכדי להינצל מהקורמורן המסוכן והמדויק. ע"פ סימן מוסכם עוזבים כמחצית מהדייגים את מקומם ואת החכות שלהם מקבצים במקום אחד, כ 10 אנשים ומכים במגפיהם במים וצועקים קריאות רמות הגורמות לעשרות קורמורנים בבת אחת להפסיק את צלילתם ולנתר בבהלה לחלל האוויר, הדגים נרגעים, הדייג נמשך אבל הקורמורנים זוממים שוב התנגבות יחידים וכעבור דקות מעטות אנו מבחינים בתנועות בהלה של הדגים במים וחוזר חלילה.. הערב הולך ויורד האוויר מצטלל, אור שמש אחרון מאיר עכשיו בעוצמה את הרכס הגבוה של הרי קירקיני המפריד בין צפון יוון לרפובליקה של מקדוניה, ראו ען מידע והמלצות על האיזור ובכלל על צפון יוון

lake-kerkini.earthlife.net
קישור לאתר המקור: www.israel-greece.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יצחק וגלית זמיר - טיולים אחרים באירופה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]