חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יצירת חומר ויראלי ברשת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סליקה אבטחת מידע חברות האשראי מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: מה צריך כדי להפוך פעילות באינטרנט לעסק רווחי?
מאת: ליאור גרמן   שמור מאמר למועדפים

והרי המציאות, אין סודות כמוסים ושיטות נסתרות לפעילות e-business מצליחה. ישנם פשוט מספר של כללים ששילובם יחד ינפיקו לך עסק און ליין משגשג ומניב פרי. חסרון של אחד מכללי הצלחה אלו יגרמו לכישלון ולאתר רפאים.



טכנולוגייה מתקדמת
אף אחד מהכללים שהוזכרו אינם ברי קיימא ללא ידע ויכולת טכנית מקצועית. הקמה של אתר רציני עם יכולות רחבות מחייבת טיפול צמוד של אנשים טכניים מהרמות הגבוהות שאליהם הגיעו הקדמה ויכולות התכנות. אסור להישאר מאחור. אם מחר תהיה אפשרות להריח את המוצר באמצעות המחשב על האתר לאפשר זאת. אם קיימת האופציה לרכישת מוצר באמצעות התחברות ממכשירי כף יד – על האתר לאפשר זאת.

קידום מכירות
"הפרסום עוזר" , זו לא קלישאה, פרסם את אתרך בצורה אגריסיבית ועניינית. השתמש בכל צינורות השיווק הקיימים, תראה לעולם שאתה "מדבר Business". פרסם במנועי החיפוש, השתמש בדיוור ישיר, היעזר בערוצי הרדיו והטלוויזיה, תדאג שיכתבו עליך בעיתון. השתמש בכל אמצעי שיווק האון ליין!

הייה סובלני
"אין קיצורי דרך". אתה חייב להיות סובלני ולחשוב קדימה, אתר e-Business מצליח דורש עבודה וזמן, ההצלחה לא תבוא בין לילה, תמיד תתכנן 2 צעדים קדימה ,אמץ לעצמך אסטרטגייה ויעד. בצע מהלכים בזמן המתאים, אל תקדים את המאוחר אבל גם אל תפספס את הרגע הנכון. פעל נכון עם אתרך ובבוא הזמן יזרום הכסף.

כיצד לבנות אתר מסחר אלקטקטרוני מנצח ?

והרי המציאות, אין סודות כמוסים ושיטות נסתרות לפעילות e-business מצליחה. ישנם פשוט מספר של כללים ששילובם יחד ינפיקו לך עסק און ליין משגשג ומניב פרי. חסרון של אחד מכללי הצלחה אלו יגרמו לכישלון ולאתר רפאים.

כתיבת תוכנית עסקית
תחילת כל פעילות עסקית רצינית באינטרנט כמו במסחר מסורתי מחייבת מחשבת תחילה וכתיבת תוכנית עסקית, אשר כוללת:
- בחירת תחום הפעילות
- קהל היעד אליו תפנו, על מנת למכור את מוצריכם ושירותכם.
- הגדרת העסק
- הסביבה התחרותית, מתחרים, הזדמנויות, סיכונים וכמובן את מגמות השוק.
- הבנה של הכוחות הסביבתיים, כגון: הסביבה הכלכלית, המשפטית, והתרבותית של השוק.
- יצירת יתרון תחרותי מתמשך.


רישום דומיין + רישום סימן מסחרי
תחילת הפעילות המעשית לחדירה לשוק ולהצגת האתר לקהל הלקוחות, היא רישום שם דומיין (Domain) או בעברית שם מתחם www.144.co.il. שם הדומיין הנו הכתובת, השם ותעודת הזהות העסקית באינטרנט. שם הדומיין הנו צירוף של אותיות ומספרים המושכרים לשימושה של החברה, הארגון או אנשים פרטים. בנוסף שם הדומיין משמש לזהות שרתי דואר אלקטרוני. גם ללא אתר באינטרנט ניתן להתחיל להשתמש בזהות הדומיין שלכם, לצורך קבלה ושליחת דואר אלקטרוני וזאת על ידי חניית או הפניית הדומיין בשרתי דואר אלקטרוני. עליכם לחשוב, להסיק ולהגות מתוך הניתוחים המקדימים שבצעתם, שם המתאים לעסק שלכם. שם אשר ישדר לקהל היעד, את המסר אותו אתם רוצים להעביר, ליצור גירוי ומשיכה לקהל היעד המתאים ובאותו זמן להרחיק קהלים אחרים אשר יגרמו לבזבוז משאבים. לדוגמא אתר חדשות יכלול את השם news וכדומה.
לאחר שבדקתם ומצאתם כי שם הדומיין שבו אתם מעונינים פנוי, עליכם לוודא שאין על השם המסויים, זכויות יוצרים, פטנט או זכות קניין. לרשותכם מנוע חיפוש המסייע בבדיקה זו, הנמצא באתר משרד המשפטים הישראלי. במקרים מסוימים בהם עלולה להיווצר בעיה משפטית, על רקע שימוש או פגיעה במוניטין של חברה אחרת, רצוי להתיעץ עם עו"ד המתמחה בנושא.


פיתוח אתר
עכשיו שכבר יש לכם שם לאתר, יש צורך לבנות את הפלטפורמה, החנות אשר תשמש אתכם ככרטיס ביקור של העסק ותשמש למכירת המוצרים והשירותים, החל מהצגתם הויזואלית ועד לשלב בחירת המוצרים והתשלום בקופה. בשלב ה Design יהיה עליכם להגדיר, כי האתר יכלול רכיבים כגון:
- יכולת ניהול מכרזים
- מכירות פומביות
- מועדוני לקוחות
- דירוג וביקורת מוצרים
- שליטה ובקרה על ההזמנות וכדומה
- לדאוג שהאתר יהיה קל לניווט והתמצאות
- שיופיעו בו תוכנים רלוונטים שיועדכנו מעת לעת ויעבירו לגולשים את המסרים הרלוונטים בעינכם
וכמובן לספק לגולשים ייחודיות וערך מוסף אמיתי, אשר יסיעו ללקוח לבחור בכם ולא במתחרים.



אכסון אתר
בשלב פיתוח האתר יהיה עליכם להתחיל לאסוף הצעות מחיר מספקי אכסון אתרים (Hosting). מכיוון שאתר החברה הנו זירת מפגש וחלון ראווה עסקי, הוא חייב להיות נגיש וזמין במהירות לקהל הגולשים מרחבי העולם. הדגשים אשר יובילו אתכם להחלטה, באיזה ספק לבחור, הם: היבטים טכנים וערך מוסף, אשר מספק ספק האכסון. המאפיינים הטכנים שעליכם לבחון הם:
- פריסת השרתים בעולם, אשר יכולה לסייע לגולשים שלכם לגלוש בצורה מהירה יותר לאתרים.
- עפ"י שפת פיתוח האתר להחליט על הפלטפורמה השרתים: Windows או Linux.
- נפח האכסון
- תעבורה החודשית
- כמות תיבות הדוא"ל
- רמת תמיכה טכנית, שעות פעילות החברה, זמינות וכדומה.

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי
כל סוחר המחליט לחייב כרטיסי אשראי, מחוייב לממש מספר משימות:
א. התקשרות מול חברות: מה הם מספרי ספק, תאור סוגי ההסכמים (מסמך מלא וחסר) וכדומה.
ב. משימה טכנולוגית: התממשקות למערכת סליקה.




חברות האשראי ומספרי ספק:
כל סוחר המבקש לחייב לקוחות באשראי, צריך לקבל את אישור חברות האשראי (מספרי ספק)
מספר ספק הנו האישור של חברות האשראי לסוחר המאשר לו לחייב את הגולשים.
קיימות שלוש חברות:
א. ישראכרט: אשר סולקת את הכרטיסים: ישראכרט, מסטרכארד ואמריקן אקספרס
ב. ויזה כאל: אשר סולקת את הכרטיסים: ויזה מקומי ובינלאומי ודיינרס
ג. לאומי קארד: אשר סולקת את הכרטיסים: ויזה מקומי ובינלאומי.

מול החברות יש לסכם:
1. גובה האחוזים שישולמו כל חודש מתוך מחזור העסקות.
2. גובה ערבויות.
3. מועד התשלום.

- ההבדל בין מספרי ספק לעסקות במסמך מלא / מסמך חסר:
א. בעסקה שבמהלכה מגוהץ כרטיס האשראי נחשבת למסמך מלא (גם כאשר אין חתימה)
בעת גיהוץ הכרטיס בקורא כרטיסים, נשלפים נתונים מהפס המגנטי ומועברים לחברת האשראי
כחלק מנתוני העסקה ומציינים את תהליך גיהוץ הכרטיס (עסקה במסמך מלא).
ב. עסקה שבמהלכה הכרטיס לא גוהץ (עסקה במסמך חסר).



אבטחת מידע
אבטחת המידע באתר, מקדמת מספר מטרות: האחת משמשת את בעלי העסק עבור שמירה על האתר ממזיקים שונים, כגון האקרים המנסים לפרוץ או להזיק לאתר ולגנוב מבסיסי הנתונים מידע רגיש על לקוחותיהם. האמצעים להגנתו כוללים מפתחות הצפנה SSL ברמת הצפנה Bit 128 המיועדים להצפנת מידע המועבר בין נקודות שונות www.hotssl.com/he. בנוסף קיימות מערכות הדוגמות על בסיס יומי את האתר והאפליקציה ומדמות פריצות לאתר ואיתור נקודות תורפה שונות, החל מסריקת פורטים (PORT), SQL injection וכדומה ובסיום כל בדיקה ממליצות על השיפורים הדרושים. www.tranzila.com/hackersafe-tech.html כמובן שככול שהתקציב הארגון עבור אבטחת מידע גבוה יותר, ניתן לרכוש סקרי אבטחת מידע מחברות המתמחות בתחום ולממש תהליכי הקשחה הדרושים להגנה על המערכת. המטרה השניה וחשובה באותה מידה היא עבור תדמית חיובית מול הלקוחות.


מהלכים שיווקים
על מנת לדאוג שלקוחות יגלשו ויגעו לאתר שלכם, עליכם לבצע מהלכים שיווקים רבים, אשר יהפכו את האתר שלכם לשם דבר ומותג חזק באינטרנט. בין המהלכים ניתן למנות:
קידום אתרים: SEO (search engine optimization) בעולם האינטרנט, כל גולש יודע, כי בכדי לאתר מידע רלוונטי ברשת, הלקוח הפוטנציאלי צריך לחפש אותו במנועי חיפוש ופורומים שונים, לכן עליכם להרשם ולפעול בדרכים שונות, על מנת לקדם את האתר לראש הרשימה וכמובן לדאוג שישאר בראשה!
Affiliate program: "תן לאחרים לעבוד בשבילך" בכדי למשוך לקוחות פוטנציאלים לאתר, לא חייבים לעבוד קשה, אחת הדרכים המקובלות ביותר, היא הפניית לקוחות לקניה מאתרים אחרים בעלי רייטינג גבוה, כאשר בפועל כל הפניה שתסתיים במכירה, תזכה את האתר אשר הפנה את הלקוח באחוז מהמכירה.
פרסום וקידום מכירות: עפ"י ההבנה ואיתור קהל היעד המתאים לסוג המוצרים שלכם, עליכם לפרסם את האתר בכל צינור שיווק ומדיה מקובלת על מנת למשוך את הקהל המתאים לאתר. זכרו: חובה להציג ולהדגיש בכל פעילות שיווקית, את הערך המוסף אמיתי שלכם, אשר ייסיע לגולשים להחליט נכון ולקנות אצלכם באתר !
הקרנת איכות
סיפוק של תכנים חדשים, ניהול של קהל גולשים קבוע וייחודיות זוהי רק תחילת הדרך, האתר חייב לשדר חדשניות ומעל הכל איכות. כשמדברים על איכות אין הכוונה לאיכות התוכן שכן זהו עניין של דעה והתעסקות, אלא לאתר מהיר, חד ובעל מסר ברור. עיצוב האתר חייב להיראות טוב וקל לניווט, צבעי אתר חזקים יצרמו לעין הגולש וחוסר הנוחות בסופו של דבר תביא לעזיבתו. שביעות רצונו של הגולש תביא לביקור נוסף באתרך, ואף למבקרים נוספים שהופנו על ידיו.
ערך מוסף
תשאלו את עצמכם לרגע , מדוע אתרים כמו Amazon.com ו- Yahoo.com כל כך מצליחים? , הסיבה טמונה בכך שהם מספקים ערך מוסף, אפשר אף לומר ייחודי.
כל השואף להקמת עסק אינטרנטי חייב לחשוב במה אתרו יכול להיבדל מעשרות אתרים אחרים הדומים לו? מה הוא יכול להציע שלאחרים אין? כלל זה חייב להילקח בחשבון לפני הכל!! ללא תוכן אמיתי שקיים בו צורך, האתר יהפוך לעוד אחד מיני רבים.


www.tranzila.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור גרמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]