חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טלפתיה באירועים סוד ההתמרה האנרגטית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חגים תדמית ענבל גלפרב אימון אישי

נושא המאמר: מעידות ומועדים בארון הבגדים
מאת: ענבל גלפרב   שמור מאמר למועדפים

חגי תשרי כבר מתרגשים עלינו, וזאת הזדמנות נהדרת לבחון את הקשר ביניהם ובין ארון הבגדים שלנו.
אפתח דווקא מהחג האחרון ברשימה – חג סוכות, הידוע גם בשמו השני "חג האסיף".
גם לי, כמו לרבות מכן בוודאי, יש אוסף של חולצות, מכנסיים, חצאיות, שמלות ועוד מגוון שלם של בגדים, או כמאמר המשורר: "חג אסיף, חג אסיף, כן ירבה וכן יוסיף..."
בחג זה אנו מציינים את ארבעת המינים:
אתרוג – יש בו טעם ויש בו ריח, לולב – יש בו טעם ואין בו ריח, הדס – אין בו טעם ויש בו ריח, וערבה – אין בה טעם ואין בה ריח.
כך גם אותו אוסף שאספנו לנו מן ה"זארה" ומן ה"קסטרו" מתחלק לארבעה מינים:
o אתרוג – כל אותם הבגדים שהולמים אותנו, מבחינת הגזרה, הצבע והעיצוב – זה הטעם, ואנו גם לובשות אותם – זהו הריח.
o לולב – הבגדים האלה נראים עלינו נפלא, וכאשר אנו לובשות אותם אנו מקבלות מחמאות אולם, משום-מה, הם לא זוכים לראות את אור השמש לעיתים קרובות ואנו נוטות לדלג עליהם כשאנו מתלבטות מה ללבוש.
o הדס – גם לי יש כמה בגדים שהיה עדיף אם הייתי מעלימה – חולצה לא מחמיאה, מכנסיים בגזרה מהמאה הקודמת – חסרי טעם לחלוטין, אבל כנראה שהם נוחים להפליא, או שאולי יש לי אליהם קשר רגשי ואני עדיין לובשת אותם לעיתים.
o ערבה – אתן בטח כבר מנחשות – הבגדים שתופסים לנו מקום על המדף, מצטופפים בין הקולבים, מעמיסים את המגירות – עייפים, דהויים, משעממים ומן הסתם גם לא לבשנו אותם יובלות.
אני מזמינה אתכן לגשת לארון ולמיין את הבגדים לארבעת המינים שלנו.
אל תוותרנה לעצמכן! כן, גם את השמלה הזאת שאת ממש אוהבת ושפעם (כשהיית 5 קילו פחות) אמרו לך שאת נראית בה מדהימה אבל היום את כבר לא נכנסת אליה (אני רוצה לגלות לך סוד - כשתרזי ב-5 קילו תוכלי לקנות לך שמלה חדשה). את יכולה לשים בצד גם את המכנסיים האלה שקנית בחנות של המעצבת ההיא ועלו לך המון כסף אבל אף פעם לא ממש מצאת חולצה שתתאים להם.
עכשיו יש לך ארבע ערמות של בגדים. את ה"אתרוגים" (הבגדים שמתאימים לנו ואנו לובשות) אפשר לסדר מחדש בארון. את שלושת הערמות הנותרות את יכולה למיין לבגדים במצב טוב – את אלה אפשר לתרום לויצ"ו או לכל ארגון אחר שאוסף בגדים לנזקקים, להביא לחנות יד-שניה ולמכור אותם (את רואה – אפשר גם להרוויח מזה כסף) ולכאלה שאבד עליהם הכלח - קרועים, מוכתמים, חסרי צורה – את אלה כדאי לשים בפח האשפה הסמוך או להפוך אותם לסמרטוטים (חולצות טריקו ישנות מעולות לניקוי מראות וחלונות, ואנחנו הרי בעד מיחזור).

עתה, כשהארון שלנו מאוורר ומסודר, אנו מגיעות לחג השני ברשימה, שהוא בעצם החג הראשון – ראש השנה.
כשאני חושבת על ראש השנה אני חושבת על התחלות ועל התחדשות. אני חושבת גם על הקולקציות החדשות שיוצאות לחנויות ועל כך שעכשיו, אחרי ש"אספתי" את כל מה שאני לא לובשת מהארון יש לי מקום לכמה בגדים חדשים.

אבל עוד לפני שאתן יוצאות לכבוש את הקניונים ואת חנויות הבגדים בסערה אני מבקשת מכן לעצור לרגע ולזכור את יום הכיפורים.
יום זה מכפר על חטאים שבין האדם לאלוהים - אך אינו מכפר על עבירות שבין אדם לחברו ללא בקשת סליחה ופיוס. בואו נבקש סליחה מכל מי שפגענו בו, בשוגג או בכוונה, ובואו גם נבקש סליחה מהחברה הכי טובה שלנו – מעצמנו. סליחה על שפגענו בעצמנו בכך שכעסנו על עצמנו, הסתובבנו מלאות ברגשות-אשמה וטינה, שמנו את הצרכים והרצונות שלנו במקום אחרון, פגענו בגופנו על-ידי אכילה לא בריאה ושפטנו את עצמנו כלא-מספיק מוכשרות, מוצלחות, אמהות טובות, יפות, רזות.....אגב, זהו גם הזמן לסלוח לעצמנו על ששפטנו את עצמנו על כל טעויות הקנייה שלנו ששכבו עד עכשיו אצלנו בארון כי "סליחה היא בחירה באהבה. זוהי המיומנות הראשונה הדרושה בכדי לתת לעצמנו אהבה" (מהטמה גנדי).

הבה ונחזור לראש-השנה: זה הזמן לפרגן לעצמכן באהבה בגד חדש – שמלה יפה, מכנסיים חתיכיים, חולצה שתסחוט מחמאות...
שתהיה לכן שנה טובה ומועדים לשמחה.

המאמר נכתב עבור אתר "גולדה" www.golda.co.il


אודות המחברת:
ענבל גלפרב היא יועצת תדמית ומאמנת לסגנון אישי, חברה בארגון הבינלאומי ליועצות תדמית, בוגרת הקורס למאמנים ויועצי תדמית של TLL בהנחיית תמי לנצוט-לייבוביץ ובוגרת השתלמות מיוחדת לפרזנטציה והנחיית קבוצות מטעם אוניברסיטת USM בארה"ב.
לענבל יש למעלה מ-10 שנות ניסיון בעבודה לצד מנחים מובילים בסדרת סמינרי אינסייט למודעות עצמית בישראל וברחבי העולם (ארה"ב, צ'ילה, אנגליה, בולגריה, ניגריה ועוד). היא יצירתית, חובבת אסתטיקה, יוזמת ואוהבת אנשים.
ליצירת קשר 054-6392434 [email protected]

image-workshops.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענבל גלפרב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]