חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מעבר לסטרס, חלק ב` הגשמה עצמית כאנטיתיזה לסטרס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיאצו הכנה ללידה הריון עיסוי

נושא המאמר: שיאצו לנשים בהריון
מאת: שרי קרוכמל - מיילדת מוסמכת   שמור מאמר למועדפים

משחר ההיסטוריה ידוע כי נשים נתמכו ו"תוחזקו" בשיטות שונות, במהלך הריונן ובעת הלידה. שיאצו בתקופת ההריון, היא אחת מדרכי הטיפול הותיקות אך הנחשבות למועילות ביותר גם בימינו, לתמיכה באישה ההרה.
בנושא זה מוסיפה רחל חמרה, מטפלת השיאצו בנשים בכלל ובהריון בפרט במרכז "אמא אדמה", נטורופתית בעלת A.B במדעי החיים ומורה לשיאצו במכללת "רידמן":

שיאצו הינה שיטת טיפול ומגע המשתמשת בנקודות לחיצה ("אקופרסורה") בשילוב עם מתיחות עדינות ומסג', לאורך מסלולי האנרגיה בגוף ("המרידיאנים"). לחיצות אלה מסייעות לגוף ומאזנות חסרים אנרגטיים שלו, כשהן משפיעות על המטופל ברבדים שונים: פיזיים, רגשיים ומנטאליים.
לא מדובר בטיפול "רק בשביל הכיף", למרות שגם ההנאה ממנו רבה ומפנקת. השיאצו מסייע בשחרור כאבים ושרירים מכווצים, בהפחתת מתח והפגת עייפות, בשיפור הגמישות ויכולת התנועה, בסיוע בבעיות עיכול, נשימה, נדודי שינה ועוד.

הטיפולים בשיאצו, פרט לשיפור באיכות החיים ובהרגשה של האשה ההרה, נחשבים כמשפיעים לטובה גם על מצב העובר והרגשתו ברחם וגם על תחילתו וחיזוקו של הקשר הנרקם בין האם לתינוק שבבטנה.
מומלץ ורצוי לבצע טיפולי שיאצו החל מסוף השליש הראשון של הריון תקין (במידת הצורך ובמקרה של ספק, מוטב להתייעץ קודם לכן עם רופא). בכל מקרה יש לודא כי המטפל או המטפלת שאליהם את פונה, יהיו מוסמכים ובקיאים באופן הטיפול בנשים הרות, ידעו היכן ניתן ומותר ללחוץ על מנת שלא לגרום נזק לך ולתינוקך. הטיפול מומלץ גם לנשים המנסות להיכנס להריון, עד ממש לפני התחלת טיפוליי פוריות, גם זאת תוך היוועצות ברופא.

ולמי שעדיין אינה יודעת, רק אסביר בקצרה עוד כמה פרטים "טכניים": הטיפול נעשה בלבוש קל ונוח אך מלא (שלא כמו בעיסוי, הנעשה ישירות על העור החשוף), נמשך בדרך כלל כשעה ולעיתים אף יותר ומתבצע על מזרון בגובה הרצפה או על מיטת טיפולים.
במהלך הטיפולים ניתן גם לשלב יעוץ נטורופתי ותזונתי, יעוץ לפעילות גופנית ולאורח חיים בכלל, שגם הם עשויים להוביל להתפתחות בטחון עצמי ורגיעה.

גם אם לא התנסית עד כה בטיפולי שיאצו, כדאי לנצל את ההריון כ"תירוץ" נפלא להכיר ולהיפתח לטיפול מועיל ומרגיע זה, ואם מי שצריך היה להזמין אותך להתפנק בטיפול כזה טרם עשה זאת... אולי כדאי שתזמיני את עצמך?
הרבה בריאות והנאה.


שרי קרוכמל, מיילדת מוסמכת, BA בסיעוד,
מנהלת אמא אדמה - המרכז להריון, לידה והורות בהוד השרון

www.emadama.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרי קרוכמל - מיילדת מוסמכת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]