חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הוצאה לפועל - זוכה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גיברלטר מס ג'יברלטר מיסוי גיברלטר מיסוי ג'יברלטר

נושא המאמר: נשים מבטחנו בצוק - עקרונות המיסוי בגיברלטר - מקלט מס ושיטת המיסוי המיוחדת בגיברלטר תוך התייחסות ליזם הישראלי
מאת: אלי דורון, עו"ד - ניר קרן - בן חמו, עו"ד    שמור מאמר למועדפים

[email protected]
גיברלטר, השוכנת בדרום ספרד על פיתחו של האוקיינוס האטלנטי ובקצהו המערבי של הים התיכון, אינה רק יעד מועדף לתיירים.

מזה תקופה ארוכה שגיברלטר מהווה גם יעד מועדף על אנשי עסקים המעדיפים לנהל עסקים בינלאומיים באמצעות חברות שיוסדו בגיברלטר, ועל פי דיני המס והחברות הנוהגים בחצי האי.

מה יש בגיברלטר שהפך אותה לאטרקטיבית? ברשימה קצרה זו ננסה לתאר את היתרונות המרכזיים הגלומים בהתאגדות בגיברלטר:
ראשית נציין כי גיברלטר הייתה בעבר קולוניה בריטית, ואף כיום היא תחת הכס הבריטי תוך שהשפה והמטבע בגיברלטר הנם האנגלית והלירה שטרלינג, בהתאמה.

חוק החברות בגיברלטר הינו "צאצא" של החוק האנגלי ומשכך הוא מבוסס על דיני החברות האנגליים. לאחרונה שונה החוק במידת מה, כך שיתאים להנחיות האיחוד האירופי ועל מנת לשמור על מעמדו של חצי האי כמרכז עסקים לגיטימי בקונטיננט. חשוב לציין כי דיני החברות הנוהגים בגיברלטר דומים - בחלקים ניכרים מהם - לדיני החברות בישראל ולכן קל להתמצא בהם.

שנית, תהליך ההתאגדות בגיברלטר הנו פשוט וחברה יכולה להתאגד תוך ימים בודדים בדומה לאופן בו נעשה הדבר בישראל.
שלישית, דיני החברות ודיני המסים בגיברלטר מעניקים מעמד מיוחד לחברה שאיננה בבעלות תושב גיברלטר ואשר עסקיה מתנהלים מחוץ לגיברלטר (Exempt Company).

מעמד זה מקנה לחברה אישור פטור ממס למשך 25 שנה, בתנאי שהון המניות של החברה עומד על לפחות 100 לירות שטרלינג.
חברות שנהנות ממעמד מיוחד זה נהנות מפטור מלא ממס על הכנסתן וכן מפטור מניכוי מס במקור על תשלומי דיבידנד וריבית. הפטור מותנה בתשלום אגרה שנתית. חברה פטורה כאמור יכולה לנהל משרד ולהעסיק מקומיים וכן לפתוח חשבונות בנק בבנקים מקומיים.



רביעית, ויהיו כאלו שיראו בכך יתרון, גיברלטר אינה קשורה באמנה למניעת כפל מס עם ישראל או מדינות אחרות, והיות והמס המוטל בגיברלטר הוא זניח לא עולה הבעיה של כפל מס.

בשל כך שגיברלטר אינה קשורה באמנות מס עם ישראל ומדינות נוספות, לא חלות על רשויות המס בגיברלטר, הוראות המצויות תדיר באמנות מס, לעניין שיתוף פעולה ומסירת מידע בנוגע לנישומים, דהיינו שהתאגדות בגיברלטר אף עולה בקנה אחד עם שאיפתו של איש עסקים להצניע את עסקיו הבינלאומיים.

לסיכום נציין כי אין בטחון מלא שמשטר החברות ודיני המס ימשיך להיות כפי שנהוג כיום, כאשר בעטיין של תמורות פוליטיות וכלכליות עשוי לקום צורך לשנות את משטר המס ולהנהיג בו רפורמות (בדומה לאלו שהונהגו, למשל, בקפריסין ובמלטה).
יחד עם זאת כל שינוי שיעשה לא יחול – כנראה – באופן רטרואקטיבי על חברות קיימות או כאלו שיוסדו עד מועד מסוים עתידי (וראה לעניין זה את האופן שבו בוצע שינוי משטר המס בקפריסין). גיברלטר הינה כיום יעד מומלץ ואטרקטיבי ליזמים ולאנשי העסקים הפועלים מחוץ לישראל ויש לבחון את יתרונות ההתאגדות בגיברלטר מול הפעילות העסקית הקיימת או העתידית.

לשאלות, פגישה או ייעוץ בנושא צרו קשר במייל: [email protected]

מס גיברלטר dhcrkyr nhxuh dhcrkyr xprs puryudk nhxho cdhcrkyr

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ניר קרן - בן חמו, עו"ד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]