חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העכבר שהוליד הר - סיפורו של דיסני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורות חיים חיפוש עבודה מציאת עבודה ראיון עבודה

נושא המאמר: המדריך לקבלת עבודה
מאת: רויטל שאשא (סטודיו דף בית ) מנהלת תוכן בחברת ל.מ    שמור מאמר למועדפים

מציאת עבודה אינה דבר פשוט. הרבה פעמים אנו מוצאים את העבודה שנראת לנו כעבודה אידיאלית ולא תמיד יודעים מה לעשות על מנת להתקבל אליה. מדריך זה נועד לסייע לכל אותן מבקשי עבודה המסתובבים להם שם בשטח לצלוח את השלבים במציאת עבודה ולבלוט!
כתיבת קורות חיים
השלב הראשון שדורש הרבה תשומת לב, הוא שלב קריטי ומשמעותי במציאת עבודה ובקידום הקריירה– ניסוח קורות החיים . הדרך הנכונה לכתיבת קורות חיים
כמו כל עוגה טובה, גם קורות החיים שלנו מורכבים ממספר מרכיבים חשובים. קורות החיים הם הרושם הראשוני הנוחת על שולחנו של המעסיק ולכן חשוב שיהיו בהירים, יצוגיים והכי חשוב, יאירו אותנו באור הכי חיובי.
חלק ראשון - פרטים אישיים: שם מלא, כתובת מגורים, מספרי טלפון להתקשרות, תאריך לידה, מצב משפחתי וכתובת אי מייל במידה ויש (חובה שתהיה אנחנו ב 2007!)
חלק שני- נסיון תעסוקתי מההווה ולעבר. רצוי לציין בכל אחת מהמשרות את שם החברה בה הועסקתם, את תחום העיסוק שלה ומהות תפקידכם בחברה.
חלק שלישי – השכלה מההווה לעבר. רצוי מתקופת התיכון והילך,
חלק רביעי: שירות צבאי – סוג השירות ומהות התפקיד.
מחלק חמישי והילך נוכל לציין מספר דברים:שפות ורמת הידע.ידע במחשבים – תוכנות שרלוונטיות למשרה.במידה ותרצו תוכלו לציין תחביבים ושעות הפנאי.
זהו סיימנו עם כתיבת קורות חיים, רצוי לקרוא מספר פעמים ולוודא שאין לנו טעויות חטיב וכאלה...– אחרי שניסחנו כראוי וללא טעויות עוברים לשלב ההפצה.

הפצת קורות החיים, היכן מתחילים
תחילה עושים חושבים. איפה אני שואף לעבוד, איזו קריירה אני רוצה לפתח, מה סוג העובדים שהייתי רוצה להיות בסביבתם. מציאת עבודה אינה דבר קל ולהפצת קורות החיים חשיבות מכרעת . מומלץ להכין רשימת ארגונים שהיינו רוצים להשתלב בהם ולאסוף כתובת מייל, פקס' או כל אמצעי אחר להתקשרות ולהתחיל לשלוח, במקביל משוטטים באתרים שמציעים משרות פנויות וכנ"ל, מפיצים ומחכים לטלפונים. בימי התפוצה של העיתונים נשב ונסמן את כל מה שרלוונטי לנו ונשלח באמצעי הנתון. הדרך הממוקדת, הותיקה והמבטיחה היא ליצור קשר עם חברות כח אדם והשמה שדואגות לראיין אותך פייס טו פייס ולשלוח את קורות החיים שלך באופן ממוקד, הן אלו שמשווקות אותך ועומדות באופן ישיר אל מול הגופים, לחברות כח האדם יש גם אינטרס בזה שאנחנו נתקבל,הם מקבלים יופי של תשלום ואנחנו כמעט ולא מתאמצים, מלבד שלב אחד בו אנחנו פעילים, הראיון.



הוזמנת לראיון? מזל טוב!
שלב הראיון הגיע ואיתו לבטים רבים והחלטות גורליות, להסתפר? לקנות חליפה? לעשות גבות? כל אלה רק חלק קטן מהלבטים, אני ממליצה לעשות סקיצה קבועה אליה נחזור בכל פעם שנעמוד בפני ראיון, ככה לא נלחץ כל פעם מחדש
מציאת עבודה, בגדים נכונים
צבעוני? שחור? לבן? חצאית, מכנס, חולצת כפתורים, מכנס אלגנט – אוף קשה להחליט!
נתחיל בסגנון –סגנון הלבוש חייב להיות תואם את אופי העבודה, מקום העבודה שייך למקצועות החופשיים או למקצועיים, מקום פתוח או סגור, עבודת לילה או עבודת יום. יחד עם זאת עדיף לא להיות פרובוקטיביים מדי, זה לא הזמן ולא המקום, עם זאת נכון להיות אסטטיים ומרשימים – בכל מקרה זה עובד.
מומלץ להכין רשימת שאלות לגבי אופי המקום ואז לגבש החלטה. התשובות יעידו על אוירת המקום ויכוונו אתכם להחלטה הנכונה. חליפה מחויטת, מכנס ג'ינס וחולצת חצי שרוול, או אולי חולצת כפתורים עם מכנס אלגנט. אולי אם תצאו לסיבוב באזור העבודה תקלטו את צו האופנה במקום? שווה טיול...

שיער: רצוי שיער מסודר אסוף או פזור אבל מוקפד, נקי ולא מוזנח. איפור: רצוי עדין לא צועק מדי, זכרי את בראיון, חשוב שנראה יכולת של טיפוח אישי אבל לא לחשוב שאת בדרך לצילומי קליפ. נעליים- עדינות, עקב שנוח להליכה, לגברים סביר שהעקב נוח אבל אנחנו יכולות בהחלט להראות מצחיקות, אז בבקשה נעל בעלת עקב נמוך. אביזרים נלווים – אם כבר תכשיטים אז עדינים ומינימאליים עם כל השאר תצאי לבילוי שישי.
שפת גוף בראיון עבודה
הדקות הראשונות בפגישה הן החשובות ביותר אולי אפילו פחות מזה, מה שאומר שבדיוק כמו בבליינדייט גם בראיון הרושם הראשוני הוא זה שתופס. חשוב ללחוץ את היד של מי שאחראי/ת לראיון שלנו ולצרף ללחיצת היד הבטוחה גם חיוך קוסם ואנרגיה שיסייעו בפתיחת הראיון ברגל ימין. אהה למי שמאמין רצוי להיכנס למשרד ברגל ימין ובצורה זקופה....לגבי הימין, המבין יבין והמאמין יבצע
ראיון עבודה לקבלת עבודה
ראיון עבודה הוא למעשה שיחה קצרה בה מבקש המראיין לקבל רושם נוסף, רחב יותר, מעבר לקורות החיים שלכם זכרו תמיד, שזומנתם לראיון היות והמעסיק ראה במסמך שנחת על שולחנו משהו שסיקרן אותו, התאים לו ועכשיו הוא מבקש לדעת יותר. הידיעה הזו לבדה מספיקה על מנת לייצר אצל כל אחד מאיתנו תחושת ביטחון עצמי בסיסי, תחושה שללא ספק רצוי לאמץ כשנכנסים לראיון עבודה. במהלך הראיון היו קשובים, נחמדים, דברו מתי שהמראיין נותן לכם את רשות הדיבור, אל תשתלטו על השיחה אבל בהחלט היו בעלי נוכחות. חשוב לזכור שלכל מראיין שיטות משלו ועלינו בתור מבקשי המשרה להתאים עצמנו לשיטה. יש מראיינים שמבקשים מהמרואיין לספר על עצמו וכמעט ואינם מתערבים. במקרה כזה מומלץ להיות תמציתיים וברורים ולהבליט נקודות שלדעתכם יכולים להתאים למשרה המבוקשת. אחד הדברים הקשים ביותר לכל אחד זה לדבר בשבחו מבלי להישמע מתנשא, העצה הכי טובה, שימרו על איזון בין הטפיחה על השכם לבין מסירת אינפומציה בסיסית רלוונטית. במהלך הראיון חשוב ליצור סביבה רצינית ולכן אל תשאירו את הסלולרי דולק, זה מראה על זלזול באדם שיושב מולכם.
איך להתמודד עם שאלות מביכות בראיון עבודה:
פעמים רבות מראיינים נוטים לשאול שאלות אישיות מדי או מביכות מדי, שאלות אילו עלולות להוות דיל ברייקר בעיקר כשהן תופסות אותנו לא מוכנים. בשלב הראשון חשוב להבין שזכותו של מראיין לשאול אותנו כל מה שהוא מוצא לנכון (בגבול הסביר) ולכן מומלץ לא להפגין תרעומת על שאלה שלא ציפינו לה. השתדלו להיות כמה שיותר אמיתיים בתשובה, אל תגידו מה שלדעתכם המראיין רוצה לשמוע, במקרים רבים שאלות מסוג אילו נועדו על מנת לבדוק את מידת הכנות שלכם או לחילופין לקבוע באמת ובתמים האם התוכניות האישיות שלכם משתלבות עם דרישות התפקיד. במידה ונתקלתם בשאלה שבאמת אין לכם עליה מענה מיידי, מומלץ לבקש לחשוב על הנושא ולחזור עם תשובה.
לשים לב לפרטים הקטנים:
פעמים רבות מראיינים מבצעים מבחנים קטנים על מנת לבדוק אותנו, חשוב להיות קשובים ולשים לב גם למסר הסמוי שלא נאמר במילים. כך למשל מבחן העט. בזמן ראיון מפיל המראיין עט ובודק האם באופן אינטנקסטיבי התכופפתם להרים אותו. במידה ועשיתם זאת, הדבר מעיד על תשומת לב לפרטים ורצון לעזור.
איך לסיים ראיון עבודה
להוטים ככל שתהיו, מומלץ לא לשאול את המראיין בסוף הראיון אודות החלטתו, אלא לתת לו את הזמן לעקל את המידע והרושם שקיבל. הודו לו על הזמן שהקדיש לכם וציינו שהייתם שמחים לשמוע ממנו או לענות על כל שאלה נוספת.
רויטל שאשא (סטודיו דף בית ) מנהלת תוכן בחברת ל.מ http://www.l-m.co.il











www.l-m.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רויטל שאשא (סטודיו דף בית ) מנהלת תוכן בחברת ל.מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]