חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור ועונות השנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ארומתרפיה תערובות שמנים ריפוי

נושא המאמר: ההיסטוריה של הארומתרפיה
מאת: אנאמה מילר   שמור מאמר למועדפים

במשך אלפי שנים היו סגולות המרפא של צמחים, עצים ועשבים מוכרות בתרבויות עתיקות רבות ברחבי הפלנטה.
ניתן לומר שהארומתרפיה צמחה מתוך שיטות הריפוי השונות שהיו נהוגות ברפואה המסורתית של התרבויות העתיקות.
צמחים הם הצורה הטבעית והזמינה ביותר של תזונה. אין ספק שאבותינו גילו שלשורשים, פרות או עלים של צמחי מאכל מסוימים יש השפעה פיסית גם מעבר לחיסול הרעב. לדוגמא הם גילו שמיצי צמחים מסוימים זירזו את הריפוי של פצעים ושיפרו פעולת עיכול, עזרו בהריגת תולעי מעיים ועוד.
מידע זה, בנוגע לסגולות מרפא של עולם הצומח, נחשב ליקר מציאות והועבר בתוך השבט מדור לדור. הישרדות השבט הייתה תלויה בידע יקר ערך זה.
בנוסף, גילו העתיקים, שעשן שנוצר משריפה של צמחים ועצים שונים, השפיע עליהם בדרכים שונות. הם הפכו רדומים, עליזים, רגשניים או רוחניים יותר בהשפעת שאיפת העשן (בעקבות זאת הפך התהליך המכונה "טיפול בעשן" שהוא נשיפת עשן ריחני על פני גוף החולים לאחת מצורות הריפוי המוקדמות ביותר).
בתרבויות רבות רווחה הדעה שריחות נעימים משביעים את רצון האלים ושלעשבי מרפא יש תכונות מאגיות. לכן השתתפו הצמחים בצורה פעילה ביותר גם בטכסי דת ועד היום קטורת משמשת ככלי להתעלות רוחנית ולמדיטציה ברחבי העולם.
לכל התרבויות הפרימיטיביות הייתה האמונה המשותפת ששגשוגה והמשך קיומה של האנושות תלויים בחסדי האלוהות וביחסים התקינים אתה. הם האמינו שיש קשר הדוק בין הגוף נפש שלהם לאלוהות.
כאשר אדם חולה פירוש הדבר שנוצר מצב של חוסר איזון בינו לבין האל שלו. לכן נועדו פעולות הריפוי המוקדמות ביותר לפייס את האלים או הרוחות וגם לרפא את הגוף עצמו.

החל ממצריים העתיקה דרך יוון ורומי, ימי הביניים באירופה ובמזרח הרחוק - בסין יפן והודו, אנו ניזונים עד היום ממידע כתוב הכולל סיפורים, רישומים והוכחות פרקטיות לגבי שימוש בצמחים.
במשך מספר עשרות השנים האחרונות אספו וחקרו מדענים צמחים מכל חמשת היבשות והארומתרפיה החלה לובשת צורה מדעית.
המחקר המדעי המודרני, עדיין מתפתח, והוא מוכיח תכונות מסוימות של סוגי צמחים ועצים בהם השתמשו על פי המסורת כגון: תכונות מחטאות וקוטלות חיידקים.
ובכך מחזק את התגובות האינסטינקטיביות האיתנות של העמים המסורתיים ושל הפולקלור המסורתי.

אנאמה מילר
ארומתרפיסטית קלאסית בכירה
ומטפלת הוליסטית
לשאלות וקורסים אנא צרו קשר:
4790536 050

מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il

www.metaplim.co.il/anama
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אנאמה מילר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]