חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
12 הדיברות לניהול שינוי מוצלח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: למה חשוב שלא לדחות ביצוע של פעולה חיובית גם הקטנה ביותר ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

למה חשוב שלא לדחות ביצוע של פעולה חיובית גם הקטנה ביותר ?

כפי שכבר התבאר לכל פעולה חיובית אפילו לפעולה הקטנה ביותר גם לה יש משמעות חיובית ועל האדם להשתדל לעשות גם אותה. בהמשך לכך אוסיף כי זה רלוונטי גם לפרמטר הזמן של ביצוע הפעולה החיובית. והכוונה היא שאם אתה יכול לעשות משהו חיובי אפילו הקטן ביותר עכשיו אל תדחה אותו אפילו לשניה אחת מאוחר יותר. עליך להתרגל לעשות את הדברים החיוביים כמה שיותר מהר ללא שום דיחוי. בו ברגע שמגיע לך רעיון חיובי לעשות משהו טוב ומועיל אל תדחה זאת אפילו לא בשניה. אינך יודע האם בעוד רגע תישאר לך האנרגיה כפי שיש לך עכשיו, אינך יודע האם בעוד רגע לא יצוצו בעיות כאלו ואחרות. עליך להקדים ככל האפשר אפילו ברגע אחד קטן ובודד את ביצוע הפעולות הנכונות והחיוביות, כי כל רגע שעובר הוא סכנה לביצוע המשימה, כי כמות המניעות האפשריות לכך שתצליח היא אין סופית ולכן רצוי שתקדים את ביצוע הדברים הנכונים כמה שיותר מהר.

כפי כבר התבאר פעולה חיובית קטנה גוררת אחריה פעולה חיובית נוספת וכן הלאה. גם משום כך כדאי מאוד לעשות כל דבר חיובי קטן בהקדם האפשרי, כי ככל שתקדים לעשות את הדבר הקטן כך אתה מגדיל את הסיכוי שלך להגיע להצלחה הגדולה מהר יותר. עליך להבין כי ככל שתעשה את הדברים החיוביים גם הקטנים ביותר מהר יותר ללא שום דיחוי כך תקדים את ההצלחה הגדולה שתגיע אליך.

אבל כנ"ל עליך לזכור כי אם תדחה את הביצוע של הדבר החיובי אפילו ברגע אחד אתה יכול להפסיד אותו לגמרי. כפי שכבר התבאר האויב של הטוב הוא הטוב ביותר ולכן עליך ללמוד ולדעת כיצד לבצע משימות גם בצורה לא מושלמת. אין הכוונה לומר כי אתה לא אמור לשאוף לביצוע מושלם, אבל מצד שני אתה אמור לשאוף לביצוע מוקדם שהוא חשוב לא פחות מאשר ביצוע מושלם. חברת מיקרוסופט הפכה לאחד מהמונופולים הגדולים ביותר לא בגלל שהיא יצאה לשוק עם המוצר הטוב ביותר אלא בגלל שהיא יצאה עם המוצר שלה ראשונה. חברות אחרות שחיכו לבצע את השקת מערכת ההפעלה שלהם רק כאשר יסתיים הפיתוח כך שהמוצר יהיה ללא שום באג, חברות אלו איבדו את השוק והורידו לטמיון עבודה והשקעה רבה. למה ? כי הם רצו את הטוב ביותר שגרם להם לאבד את המעט שהיה להם. מיקרוסופט הפכה מוצר גרוע למוצר טוב יותר החל מהגרסה הראשונה ועד הגרסאות האחרונות שלה והכל תוך כדי תנועה תוך כדי פעולה של התקדמות. מיקרוסופט תמיד בדקה מה היא "כן" יכולה לעשות עכשיו ועשתה זאת מיידית. מיקרוסופט גרמה להצלחה אחת שלה לגרור אחריה הצלחה אחרת. בגלל הניהול הנכון של מיקרוסופט היא הקדימה את המתחרות שלה בציר הזמן ועל ידי זה היא גרמה לכך שנוצר פער ענק של תזרים מזומנים ואפשרויות מחקר ופיתוח בין חברת מיקרוסופט לבין המתחרות שלה. וזה למה ? כי היא השכילה לבצע את הפעולה החיובית הקטנה ביותר בהקדם האפשרי, מה שגרר אחריו הצלחה גדולה בעתיד. המתחרות שלה שזלזלו באותה התקופה ברעיון שכדאי להקדים כמה שיותר את השקת הגרסה שלהם, כי המוצר שהיה להם לא היה מספיק טוב, אותן חברות איבדו את כל השוק בגלל שלא ביצעו את הפעולה החיובית אפילו הקטנה ביותר מוקדם ככל האפשר.

כאשר באפשרותך לעשות פעולה חיובית אל תדחה אותה בשום צורה. אל תאמר אני לא ממש מוכן לעשות זאת כרגע, הזמן לא בדיוק נוח, המקום לא ממש מתאים. אל תדחה ביצוע של פעולה חיובית בגלל שהביצוע לא יהיה מושלם. תמיד תעשה מה שאתה כן יכול בהקדם האפשרי. וכפי שכבר התבאר על ידי שתעשה פעולה חיובית קטנה כרגע, על ידי זה תופתע לגלות את הפוטנציאל הגדול שיש לך. פעולה חיובית קטנה כרגע, גם ברגע שאינו מושלם, גם בזמן לא ההכי טוב, תחשוף בפניך המון פוטנציאל שאפילו לא ידעת שקיים לך. למה ? כי חיובי גורר חיובי ופעולה קטנה אחת גוררת אחריה פעולה נוספת.

כל הנ"ל כמובן נכון גם לכיוון ההפוך, כי עליך לנסות לדחות ביצוע של פעולה שאינה חיובית כמה שיותר, כי פעולה אחת גוררת אחת אחרת גם על הכיוון ההפוך, כפי שהתבאר בהרחבה במאמר כיצד לטעות בצורה נכונה ובהצלחה ? כיצד לטעות כמה שפחות ? לסיכום, פעולות חיוביות תקדים כמה שיותר, פעולות פחות חיוביות תדחה כמה שיותר, כך תגרור אל עצמך את ההצלחה. בהצלחה.

המאמר עסק ב פעולות חיוביות קטנות, פוטנציאל, ניהול, זמן, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

למה חשוב שלא לדחות ביצוע של פעולה חיובית גם הקטנה ביותר ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=213


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]