חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך למקורות המידע העומדים לרשות המנתח הפיננסי מאת רונן טייב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מה יכול לעשות עם מידע רק מי שמבין אותו לעומקו ולאשורו ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מה יכול לעשות עם מידע רק מי שמבין אותו לעומקו ולאשורו ?

מי שמבין רעיון כל שהוא לעומקו ולאשורו יכול לעשות עם המידע דבר והיפוכו, הוא מסוגל לפשט ולסבך את הרעיון כאחד. ככל שאתה מבין דבר בצורה עמוקה יותר, ככה יש לך תשובות לשאלות על אותו הרעיון והדבר. אם אתה מבין ממה נובע דבר מסוים, אתה תדע בעצם אילו שאלות לגבי אותו הדבר רלוונטיות ואילו לא. אדם שמבין משהו לעומק יכול לקחת מישהו שחושב שהוא מבין את הדבר ולגרום לו להבין שאינו מבין את הדבר מספיק. הוא יכול לקחת מישהו שבטוח שהוא מבין את הדבר לעומק ולהקשות לו קושיות כאלו שבגלל שאותו אדם לא מבין מספיק את העניין לכן לא תהיה לו תשובה עליהן והוא יבין עד כמה הוא לא מבין את הדבר לעומק. מצד שני הוא יכול לקחת את האדם הפשוט ביותר שחושב שהוא לא מבין בכלל את הרעיון ולגרום לו לחשוב שהוא כן מבין את הרעיון, בגלל שהוא יודע לפשט אותו עבורו.

מאמן טוב זה מי שמבין את הדבר לעומק, שמבין אותו בצורה עמוקה ביותר, בצורה כזו שהוא יכול לתת עליה הרצאות לוגיות עמוקות לאנשים משכילים ולגרום להם להבין את העומק שבעניין ולגרום להם להבין שעדיין גם הם צריכים להתקדם בהבנת וביישום העניין, לצד זה שהוא יכול לקחת את אותו הרעיון עצמו ולפשט אותו בצורה הפשוטה ביותר עבור כל אחד, אפילו עבור ילד קטן. אדם צריך להתקדם כל הזמן כדי להתקדם כל הזמן עליך להתאמן אצל מאמן כזה ולרכוש הבנה כנ"ל. מדוע ? כי מצד אחד אתה תוכל תמיד לתמוך בעצמך בכל מצב על ידי פישוט של הדברים ועל ידי שתדע כיצד ליישם אותם בצורה הפשוטה ביותר, ומצד שני אתה לעולם לא תעצור כי אתה יכול להבין את מורכבות הדברים ועד כמה ניתן להעמיק בהם. ככל שתבין את הרעיונות החיוביים טוב יותר, כך תוכל להתקדם כל הזמן, כי תוכל ליישם אותם כל הזמן ושום דבר לא יעצור אותך, כי תדע כיצד אתה יכול ליישם אותם בכל מצב יהיה אשר יהיה ומצד שני תדע גם כן כיצד לא לעצור במקום גם כאשר תיישם אותם, כי תדע כל הזמן את העומק של הדברים. בהצלחה.

המאמר עסק ב התקדמות, שכל, למידה, אימון, דבר והיפוכו, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מה יכול לעשות עם מידע רק מי שמבין אותו לעומקו ולאשורו ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=133


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]