חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טלפונים סלולריים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מהי אהבה ? במה היא מתבטאת ? כיצד תגרום לאהבה ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מהי אהבה ? במה היא מתבטאת ? כיצד תגרום לאהבה ?

אהבה, זוגיות. מהי אהבה ? כיצד תדע שאתה אוהב באמת ? האם אתה באמת אוהב מישהו ? האם באמת אוהבים אותך ? האם האהבה שאתה מקבל היא אכן אמיתית ? האם ניתן לגרום לעצמך לאהוב מישהו ? איך תוכל לגרום לעצמך לאהוב מישהו ? האם ניתן לגרום לילד לאהוב את אחיו ? האם ואיך ניתן לגרום למישהו לאהוב משהו ? האם אתה בטעות דוחה אהבה ? ממה עליך להיזהר שלא לעשות כדי לא לדחות אהבה שאוהבים אותך ? איך תגרום למישהו לא לאהוב אותך ? איך תגרום לעצמך להפסיק לאהוב ? איך תגרום למישהו לאהוב מישהו אחר ? כיצד תדע האם באמת יש אהבה אמיתית בזוגיות שלך ? כיצד תוכל לבחון את היציבות של הזוגיות שלך בטרם שאתה מתחתן ? איך לגרום לבן זוגך לאהוב אותך ?

אהבה לבן זוג באה לידי ביטוי כאשר אתה עושה משהו אך ורק בשביל הבן זוג, משהו כזה שבו אתה מוותר על משהו שלך על רצון שלך בשביל הבן זוג. ככל שהיה לך קשה יותר לעשות את הדבר, כך זו אינדיקציה על אהבה. כאשר שני בני זוג יוצאים לבלות ונהנים ביחד, אין בכך שום אינדיקציה לשום אהבה שיש ביניהם. למה ? כי שניהם נהנים מהבילוי, כי לשניהם כיף יותר כשהם ביחד, כי שניהם מבלים ונהנים בשביל עצמם. לעומת זאת כאשר בן זוג מוותר על משהו שלו על רצון שלו בשביל בן הזוג שלו, מיוזמתו גם בלי שביקשו ממנו, בשמחה, גם כאשר יש לו רק ספק האם בן הזוג שלו אכן רוצה שהוא יוותר ובכל זאת הוא מוותר, זאת אהבה אמיתית. כי אתה נותן מעצמך בשביל בן הזוג. ככל שהיה קשה יותר לוותר על הדבר והרצון, ככל שהוא נגד יותר את הרצון של זה שוויתר זאת יותר אהבה. ככל שהוא עשה את זה יותר ביוזמתו ובשמחה מתוך רצון אישי זאת יותר אהבה. אם אדם מוותר לבן זוגו מיוזמתו ועושה משהו בשביל הבן זוג גם כשקשה לו וגם כאשר הוא לא בטוח שבן הזוג ייהנה מכך, אבל הוא מוכן לוותר על הרצון שלו בשביל שאולי בן הזוג שלו ייהנה מכך, זו אהבה.

יציבות בקשר זוגי תלויה כמובן באהבה של שני בני הזוג. ככל שהם אוהבים יותר כך הזוגיות תחזיק זמן רב יותר, ככל שיש יותר אהבה כך הם יצליחו להתמודד ביחד עם יותר דברים וכולי. אבל על האהבה להיות אמיתית. ואהבה אמיתית כנ"ל נבחנת לא בדברים שרוב האנשים חושבים שהיא נבחנת. אהבה לא נבחנת במתנות, לא נבחנת בדיבורים, לא נבחנת בבילויים, לא נבחנת ברוב ככל הדברים שבחנו אותה אלו שהתגרשו אחרי שהתחתנו. האהבה נבחנת בפרטים הקטנים. האהבה נבחנת בצורת הדיבור של בני הזוג, בפעולות הקטנות והיום יומיות של בני הזוג, עד כמה בני הזוג מתחשבים אחד בשני, עד כמה חשוב להם הרצון של השני, עד כמה הם זוכרים את בן הזוג בדברים הקטנים שהם עושים , האם ועד כמה הם מתעדפים את הרצון של בן הזוג על רצונם, זו בעצם האינדיקציה לעד כמה יש ביניהם אהבה. ולמה האהבה האמיתי נמדדת דווקא בדברים הקטנים ? כי אותם הכי קשה לזייף, כי הם הכי קשים לביצוע, כי תשומת לב לבן זוג בפעולה קטנה ושגרתית קשה הרבה יותר מאשר לקנות מתנה. הדברים הקטנים דורשים ממך הרבה יותר רצון ותשומת לב, לכן הם חשובים יותר ולכן הם האינדיקציה להאם ישנה ועד כמה ישנה האהבה במערכת הזוגית.

שנאה היא כמובן ההפך. אם מישהו מבטל את דברי בן הזוג שלו רק בגלל שהוא אמר אותם גם בלי שתהיה לו תועלת מזה, זאת שנאה. ככל שיש פחות תועלת מביטול ודחיית הרצון של בן הזוג ובכל זאת אתה עושים אחרת מהרצון של בן הזוג זאת אינדיקציה לשנאה. אם עושים משהו רק כדי שאולי בן הזוג יפגע למרות שאין שום תועלת מכך זו שנאה יותר גדולה. אם מישהו מוכן לוותר על רצון שלו כדי להרע לבן זוגו , כדי אולי להרע לבן זוגו, זו תכלית השנאה. האם יש דברים כאלו ? בוודאי ישנם גם מקרים כאלו. בד"כ זוגות שמתגרשים בסוף מערכת היחסים שלהם מתנהגים בצורה הנ"ל אחד לשני. הם מוכנים לוותר על רצונות שלהם כדי אולי להרע לבן זוגם.

נחזור לאהבה. כיצד תגרום לעצמך לאהוב מישהו ? אם ברצונך לגרום לעצמך לאהוב מישהו / משהו זה יחסית די פשוט. את יכול לגרום לתחושות ולרגשות שלך להרגיש מה שבא לך. כיצד ? על ידי תפעול של הגוף שלך והמעשים שלך בהתאם. כדי לאהוב מישהו תעשה בפועל דברים אך ורק בשבילו, תוותר על דברים שלך בצורה מודעת בשבילו. תאמר לעצמך אני מוותר על הרצון שלי כדי לעשות טוב יותר לבן זוגי. זה יגרום לך לאהוב את בן הזוג שלך. תפעיל את הגוף שלך בצורה מודעת לעשות דברים של אהבה, תוותר על רצונות שלך בשביל הבן זוג ותאמר לעצמך אני שמח לעשות את זה רק בשביל X כי אני אוהב את בן הזוג שלי. אמור לעצמך לפני כל פעולה שאתה עושה בשביל בן הזוג שאתה עושה זאת בשמחה בגלל שאתה אוהב אותו, זה יגרום לך לאהוב אותו בפועל.

מכאן ניתן לגזור גם משהו אחר לגבי חינוך ילדים, אם ברצונך לגרום לילדך לאהוב את אחיו או כל דבר אחר, תפעיל עליו את השיטה הנ"ל לדוגמא שלח את ילדך לתת משהו לאחיו ואמור לו לומר לאחיו, אני אוהב אותך ולכן אני מביא לך את הדבר הזה. גרום לו לומר שהוא אוהב תוך כדי עשיית פעולה בשביל השני. זה יגרום לו לאהוב את אחיו וכיו"ב. באפשרותך גם לעשות דמיון מודרך למישהו שאין באפשרותך לאלץ אותו להוציא דיבור מפיו. לדוגמא אמור לילדך, בגלל שאתה אוהב את אחיך לכן תעשה בשבילו X. אני רוצה שתעשה דבר כלשהו בשביל אחיך/ חברך כי אתה אוהב אותו. בא נעשה שעורי בית כי אנחנו אוהבים לעשות זאת. בא נעשה משהו שאנחנו אוהבים לעשות, בא נעשה X. בא נעשה משהו שאתה אוהב, בא נעשה X. בכל הנ"ל אתה בעצם שותל בתת הכרה של הילד שלך מסר שאומר לו שהוא אוהב משהו ומקשר את זה לפעולה מוחשית שהוא עושה.

גם על בן זוג ניתן לבצע את הנ"ל, כאשר בן זוג עושה עבורך משהו, תאמר לו אני שמח שאתה אוהב אותי ושלכן עשית את X בשבילי. אני שמח לראות שאתה אוהב אותי, אני שמח לראות שאתה עושה עבורי X כי אתה אוהב אותי, בא נלך ביחד ונעשה משהו כי אנחנו אוהבים אחד את השני, אני מאוד נהנה לראות כמה אתה אוהב אותי. בכל הנ"ל אתה כביכול גורם לבן הזוג לחשוב על כך שהוא אוהב אותך. גם לאחר מעשה, אתה בעצם מקשר במחשבה שלו פעולה שהוא כבר עשה בפועל לאהבה אליך. זה כמובן פחות אפקטיבי, אבל גם זה משהו. באפשרותך לגזור מהנ"ל עוד המון דוגמאות למצבים שונים בסיטואציות אחרות של החיים.

כיצד תוודא שאתה לא דוחה אהבה ? שים לב שאתה לא דוחה את השני כאשר הוא רוצה להעניק לך משהו ממנו, כי אז אתה דוחה את האהבה שלו. שים לב שאם בן זוג התאמץ על משהו בשבילך, הביא לך משהו, שים לב שאתה לא דוחה אותו, תזהר לא לדחות אהבה. אם מישהו עושה פעולה בשבילך אל תדחה אותה אם אתה רוצה שהוא יאהב אותך, כי אז אתה דוחה את האהבה שלו אליך. כמובן שגם להפך, אם אתה רוצה לגרום למישהו שלא לאהוב אותך פשוט אל תיתן לו להנות מהעשייה שלו בשבילך. אם הוא עושה משהו בשבילך תדחה את זה. אם הוא יעשה המון דברים בשבילך זה יגרום לו להתאהב בך.

לסיכום אם ברצונך לדעת עד כמה אהבה יש בזוגיות שלך ? אם ברצונך לדעת האם האהבה שלך אמיתית ? בדוק את הזוגיות בדברים הקטנים והיום יומיים. הם האינדיקציה האמיתית לאהבה, כי אותם קשה יותר לזייף, בשבילם צריך רמת מודעות גדולה מאוד לבן הזוג כדי לשים לב אליהם. שים לב עד כמה אתה ובן הזוג שלך מתחשבים אחד ברצונות של השני, עד כמה חשוב לכם מה בן הזוג רוצה, עד כמה אתם זוכרים בכל דבר לחשוב על בן הזוג כמו שאתם חושבים על עצמכם. ככל שתבינו טוב יותר את עניין האהבה האמיתית כך תוכלו לבחון ולעשות לטובה יותר את הזוגיות ומערכת היחסים שלכם. בהצלחה.

המאמר עסק ב רגשות, זוגיות, פעולות חיוביות קטנות, שנאה, אהבה, חינוך, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מהי אהבה ? במה היא מתבטאת ? כיצד תגרום לאהבה ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=167


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]