חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נגיע למטרות באמצעות גרפותרפיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: למה חשוב להבין שההצלחה שלך תלויה רק בך ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

למה חשוב להבין שההצלחה שלך תלויה רק בך ?

דע כי ההצלחה שלך בחיים תלויה אך ורק בך, ברצון שלך להצליח ובנחישות וההתמדה שלך לעשות זאת. אחת מהטעויות הנפוצות ביותר של אנשים שאינם מצליחים היא שהם תולים את ההצלחה שלהם ושל אנשים אחרים במזל, גורל או בכל מיני דברים אחרים שאינם בשליטתם. ברגע שהם רואים מישהו שמצליח יותר מהם, במקום לקחת אחריות ולומר שאותו אדם הצליח יותר מהם כי הוא התאמץ יותר, הם תולים את ההצלחה שלו בגורמים שונים, גורמים שהם לא רלוונטיים לגביהם ועל ידי זה הם בעצם משחררים את עצמם מהאחריות לחוסר ההצלחה שלהם.

עליך לדעת שזו אחת מהטעויות הנפוצות ביותר, שאדם לא מאמין בעצמו שהוא יכול להשיג משהו. זה אחד השלבים הראשונים בכישלון, החוסר אמונה שלך ביכולתך לבצע את המשימה, הפקפוק ביכולת השליטה שלך לקבוע מה יקרה. ברגע שאתה תולה את ההתקדמות שלך בגורמים שונים שאינם בשליטתך זו התחלת המפולת.עליך להבין שההצלחה שלך תלויה אך ורק במאמצים שלך לגרום לה לקרות.

יתרה על כך, אם אתה רואה אנשים שמתאמצים קשה, עובדים קשה ולא מצליחים, דע שזה רק בגלל שהם לא מתאמצים מספיק בצורה נכונה. או שהם לא מתאמצים מספיק ושאם הם היו מתאמצים עוד קצת הם כן היו מצליחים, או שהם כנראה אולי עושים המון דברים אבל לא עושים אותם נכון, הם אולי מתאמצים אבל בצורה לא נכונה.

כיצד זה קורה שמישהו רוצה להצליח, עובד ומתאמץ כל כך כדי להצליח ועושה את הדברים בצורה לא נכונה. דע כי גם זה נובע מחוסר רצון להצליח. אותו אדם רוצה להצליח, אבל רוצה יותר לעבוד ולהתאמץ. למה זה מה שהוא רוצה ? יש על כך המון תשובות שיתבארו במקום אחר. בפועל, אותו אדם כנראה שכח את המטרה העיקרית שלו שבשבילה הוא עובד, שבשבילה הוא מתאמץ. הוא שקע לתוכה, הוא שכח מה היתה המטרה העיקרית ומה התכלית של הכל. בגלל זה אותו אדם לא עושה חשבון נפש, לא עוסק מספיק בבקרה עצמית לבדוק מה הוא עושה ומה נכון יותר לעשות, לכן הוא עובד כל כך קשה ולא מתקדם.

אילו אותו אדם זכר כל הזמן את התכלית של מה שהוא עושה, דבר שנובע אך ורק מרצון עז יותר להגיע לתכלית, דבר זה היה גורם לו לבקרה והתבוננות מתמדת על מעשיו, לבדוק כיצד כל פעולה שהוא עושה מקדמת אותו, וככה גדל הסיכוי שהוא יעשה דברים נכונים יותר בצורה טובה יותר. מה שיגרום לכך שהרצון החזק שלו יגרום לכך שהמאמצים שלו יהיו פרקטיים ורלוונטיים יותר למה שהוא רוצה להשיג.

לכן כנ"ל, זכור, ההצלחה שלך תלויה רק בך ולא בשום גורם אחר. אם אתה עדיין לא מאמין ומבין כיצד הכל תלוי בך, עדיין אתה לא עלית על הדרך לשלמות שלך. כי אם אתה חושב שמשהו כלשהו בעולם יכול לגרום לך לא להגיע לשלמות ולאושר שלך, תהיה בטוח שהוא יגיע לשם מתי שהוא. מתישהו יהיה לך קשה ואז יצוץ משהו שיחסום אותך להגשים את הרצון שלך. אם אתה מאמין שהכל תלוי בך ויודע שכוח הרצון שלך יצליח למצוא לך פתרונות לכל בעיה שתצוץ בדרך, אז אתה על הדרך הנכונה ובוודאי שתצליח.

המאמר עסק ב הצלחה, שליטה, התאמצות, גורל, יכולת, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

למה חשוב להבין שההצלחה שלך תלויה רק בך ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=91


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]