חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פשפש המיטה מכת מדינה.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כיצד לבקר את עצמך ולעשות חשבון נפש בצורה יעילה ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כיצד לבקר את עצמך ולעשות חשבון נפש בצורה יעילה ?

הבנת כבר שאם ברצונך להתקדם להיכן שהוא עליך לעשות חשבון נפש בצורה קבועה ולבקר את עצמך על מנת שתוכל להשתפר. נשאלת השאלה כיצד להצליח לעשות חשבון נפש בצורה יעילה ? כיצד להצליח לרכז את המחשבות ? כיצד להצליח לשים לב גם לדברים הקטנים שאולי אנחנו לא רוצים לשים אליהם לב ? כיצד לעשות חשבון נפש בצורה יעילה ?

התשובה על כך היא שפשוט צריך ליצור ממשות לתהליך חשבון הנפש. ז"א חשבון הנפש הוא משהו שאתה אמור לעשות עם עצמך. אבל אם אתה רוצה לשפר את התהליך אל תסתפק בלתת למחשבות שלך לרוץ מעצמן להיכן שבא להן, תנהל את חשבון הנפש בדיוק כמו שמנהלים ישיבת עבודה כמו שאתה מארגן כל דבר אחר החל מתכנון מסיבה ואירוע, טיול ועד רכישת דירה וכל כיו"ב. תגדיר לעצמך נושא למחשבה, ז"א תגדיר מה אתה רוצה לבדוק בעצמך בדיוק לדוגמא "למה אני חושב בצורה X", "מה גורם לי לעשות X", "איך אני משנה בעצמי את X" וכל כיו"ב. ז"א שלב ראשון תגדיר לעצמך נושא ברור למה אתה רוצה לבדוק ועל מה בדיוק אתה רוצה לקבל תשובות מהתת מודע שלך עצמך.

שלב שני תהפוך את המחשבות שלך למשהו מוחשי. ז"א אל תסתפק בלשבת ולחשוב, קח את המחשבות שלך ותעלה אותן על גבי הכתב, בדיוק כמו שעושים תוכנית עבודה, עם טבלה של בעד ונגד, חסרונות ויתרונות, בעיות ופתרונות. אתה צריך להפוך את המחשבות שלך למשהו מוחשי שניתן להגדיר למשש ולחוש אותו. כאשר תכתוב בצורה מובנית את המחשבות שלך בכתב, בדיוק כמו שמנהלים כל דבר אחר, זה יסייע לך להתרכז טוב יותר במה שאתה רוצה ללמוד על עצמך, זה יסייע לך להבין טוב יותר מה עובר עליך ומה קורה אצלך בראש, זה יסייע לך לשים לב לדברים קטנים שללא זה לא היית שם לב אליהם.

שים לב לכך שבעצם כל מה שנאמר כאן זה שכאשר אתה רוצה להשתפר עליך לגשת לנושא הזה בצורה הכי מקצועית שיש ולנהל את זה בדיוק כמו שמנהלים על פרויקט אחר. אבל מה בעצם גורם לך כאדם לא לעשות זאת ? מה מקשה עליך כאדם לבצע את תהליך ההשתפרות שלך בצורה מקצועית כמו שמנהלים כל פרויקט או כל דבר בצורה הגיונית ומובנית ? דבר זה נובע בגלל הנגיעות שלך לגבי עצמך והחוסר החשיבה האובייקטיבית שלך לגבי עצמך. בגלל שאתה קרוב לעצמך ומשוחד מעצמך זה מקשה עליך להיות יכול להעביר על עצמך ביקורת בצורה טובה. ולכן כדי שתוכל לנהל את החסרונות והיתרונות שלך בצורה טובה עליך לדעת כיצד להיות אובייקטיבי לגבי עצמך כיצד לבקר את עצמך יותר באובייקטיביות, כיצד תחשוב על עצמך באובייקטיביות בדיוק כמו שאתה חושב על פרויקט או על כל דבר אחר. רק כאשר תוכל להיות אובייקטיבי לגבי עצמך, ז"א שתוכל לבדוק את עצמך ללא שום נגיעה אישית, רק אז תוכל בעצם להביא את רמת התהליך של השיפור העצמי שלך לרמה טובה כמו של ניהול פרויקט או כל דבר אחר.

לסיכום, כדי לעשות חשבון הנפש בצורה יעילה, עליך לנהל אותו כמו שמנהלים כל פרויקט ומשימה אחרת, שיהיה בצורה מובנית ומוגדרת. זאת תעשה על ידי הפיכת המחשבות למשהו מוחשי לדוגמא על ידי כתיבה שלהם. וככל שתדע טוב יותר כיצד להיות אובייקטיבי לגבי עצמך כך רמת הבקרה העצמית שלך תעלה. בהצלחה.

המאמר עסק ב מימוש מחשבות, אובייקטיביות, חסרונות, יעילות, ביקורת, חשבון נפש, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כיצד לבקר את עצמך ולעשות חשבון נפש בצורה יעילה ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=141


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]