חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זה לא לטלפון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מתי ניתן לסמוך על אינסטינקטים ומתי חייבים להפעיל את השכל ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מתי ניתן לסמוך על אינסטינקטים ומתי חייבים להפעיל את השכל ?

תחושות בטן. האם ניתן לסמוך עליהן ? האם תחושות הבטן שלנו הם אכן נכונות וטובות או שמא הן מטעות ? האם מספיק שתחושת בטן ושהרגשה שלנו אומרת לנו שמשהו הוא טוב/רע האם ניתן לקבל על סמך כך החלטה נכונה ? האם ניתן לסמוך על האינסטינקטים שלנו ? עד כמה האינסטינקטים והחושים שלנו מחודדים ועד כמה צריך להיעזר בשיקול דעת ולא רק לסמוך על החושים ותחושות הבטן ?

התשובה לכך היא כי אם אתה כאדם חושב באמת שאינך טועה בכלל ושכל ההחלטות שאתה מקבל מתבררות כמוצלחות בצורה מושלמת, במקרה כזה אותה נמצא במצב של הצלחה אוטומאטית שבה החושים שלך מובילים אותך לעשות תמיד את הדברים הנכונים ללא שום טעות. אך אם המצב הוא עדיין לא כזה, אם אתה עדיין עושה טעויות, אם לפעמים אתה עדיין מקבל החלטות שגויות, דבר זה אמור ללמד אותך כי עדיין יש לך חסרונות בצורת ההתנהגות ובאינסטינקטים שלך ולכן עליך להמשיך להשתמש כמה שיותר בשכל.

ישנם מקרים שבהם אדם עושה טעות כלשהי וכשאתה מעיר את תשומת ליבו לכך, מדוע הוא נוהג כך ולא על פי ההיגיון שאומר לנהוג אחרת, הוא עונה לך את הטענה המפורסמת שהוא הולך לפי תחושות הבטן שלו. אך זו טעות בגלל שהשכל של הבן אדם טוב יותר מכל תחושת בטן כזו או אחרת שלפעמים עוד גורמת לקלקולי קיבה. השכל של האדם הוא העיניים האמיתיות של האדם, השכל של האדם הוא אור שמאיר לאדם את הדרך. אסור לזרוק את השכל בגלל איזו תחושת בטן כזו או אחרת. אם אתה חושב שאתה אדם מושלם שלא טועה בכלל, אתה אכן יכול להרשות לעצמך לא לחשוב אלא רק לפעול לפי תחושות בטן, אבל אם אתה עדיין לפעמים טועה כמו שרוב ככל האנשים עדיין טועים, ראוי לך ומומלץ מאוד שלא לפעול בניגוד לשכל שלך גם אם תחושת הבטן שלך אומרת לך אחרת, כי השכל שלך חכם יותר מאשר תחושת הבטן שלך.

האידיאלי הוא כמובן שתהיה מסוגל לקחת את תחושת הבטן שלך ולהפוך אותה למשהו בר מדידה, למשהו לוגי והגיוני למשהו שניתן לבדוק את הנכונות שלו. אם אתה מסוגל להבין אילו שיקולים לוגיים גורמים לתחושת הבטן שלך להיות כזו או אחרת, זה מצוין כי אתה יכול לנתח את תחושת הבטן בצורה לוגית. אבל אם אין לך שום הסבר לתחושת הבטן שלך, אתה צריך ללכת על פי השכל שלך, כי תחושת הבטן שלך עלולה לגרום לך לקלקול קיבה ולטעויות. אם השכל שלך נוגד את תחושת הבטן שלך, אז כנראה שתחושת הבטן שלך נובעת מדפוסי התנהגות שליליים שיש לך, מנגיעות אישיות וכיו"ב.

לעיתים אפילו עליך בצורה מודעת לפעול בניגוד לתחושת הבטן ולאינסטינקטים שלך בדיוק כמו בפרק המפורסם של סיינפלד (The Opposite) שבו ג'ורג מבין שתחושות הבטן שלו הן אלו שגרמו לו להיכשל עד היום ואז בצורה שכלית הוא מחליט להתחיל לפעול הפוך ובניגוד לאינסטינקטים של עצמו, כל פעם שתחושות הבטן שלו אומרות לו לעשות משהו, הוא עושה הפוך, מה שכמובן מתברר כהצלחה. לפעמים כפי שהתבאר כדי להגיע לאיזון של שלמות עליך לעשות בדיוק את ההפך הגמור לגמרי ממה שאתה רגיל, ללכת לקיצוניות השניה ורק אח"כ לחזור לאמצע ואל האיזון. לדוגמא אם אתה ביישן ומפחד להתחיל עם בנות זוג ואתה רוצה לשבור את תכונת הביישנות, עליך להתחיל עם כל בחורה שאתה פוגש ואם מישהי דוחה אותך עליך באופן מיידי לנהוג הפוך מההרגל שלך ומיד להתחיל עם בחורה אחרת. רק כך תוכל להשתחרר מהביישנות. כי כנ"ל לעיתים התחושות בטן וההרגלים שלנו גורמים לנו לנזק יותר מאשר לתועלת.

בקיצור ככל שאתה בטוח יותר שאתה עושה פחות טעויות כך אתה יכול להרשות לעצמך לסמוך יותר על האינסטינקטים של עצמך. ומצד שני ככל שאתה טועה יותר ונכשל יותר, כך אתה חייב לסמוך כמה שפחות על האינסטינקטים שלך ולהתחיל לבדוק כל דבר בצורה שכלית. ובכל מקרה ככל שתשתמש יותר בשכל שלך בצורה נכונה וטובה , כך תהפוך את האינסטינקטים ותחושות הבטן שלך למהימנות יותר כל הדרך אל ההצלחה. בהצלחה.

המאמר עסק ב שכל, איזון, החלטות, דפוסי התנהגות, הצלחה אוטומאטית, אינסטינקטים, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מתי ניתן לסמוך על אינסטינקטים ומתי חייבים להפעיל את השכל ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=212


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]