חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אנמיה שבירת מיתוס תוספי הברזל!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: האם אתה משתמש בשכל שלך בצורה נכונה ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

האם אתה משתמש בשכל שלך בצורה נכונה ?

שכל. בשביל מה יש לאדם שכל ? האם השכל של האדם יכול לגרום לו לנזק ? מהו שימוש לרעה בשכל ? כיצד תוודא שהשכל שלך הוא לא לרעתך ? כיצד תתעל את השכל שלך לדברים חיוביים ? כיצד חכם וטיפש משתמשים בשכל שלהם בצורה שונה ? כיצד להשתמש בשכל בצורה נכונה ?

השכל של האדם קיים עבור האדם כדי לשפר את איכות חייו. כבר התבאר כי מאמן אישי טוב מחזק את האדם וגורם לו להצלחה, אך מאמן אישי שאינו טוב שובר את האדם וגורם לו לכישלון. בנוסף כבר התבאר כי כאשר אדם מטפל באנשים אחרים הכי קריטי זה לדעת כיצד להעביר ביקורת בצורה בונה ולא בצורה שאולי רק תשבור את האדם ותדרדר אותו. בהמשך לכך אוסיף שכך גם צריך כל אדם לדעת כיצד להשתמש בשכל של עצמו בשביל עצמו בצורה נכונה. עיקר הצרות שיש לאדם נובעות מחוסר שכל, אבל גם עיקר הסבל שיש לאדם נובע משכל שאינו נכון. השכל של האדם כמה שהוא טוב ככה הוא יכול להיות רע. אם השכל שלך כאדם גורם לך לשמחה ואושר, אם השכל שלך ממלא אותך בתקווה ואופטימיות, אז אתה עושה שימוש טוב נכון וראוי בשכל שלך. אבל אם השכל שלך גורם לך לייאוש ולעצבות, על ידי זה שהוא מדגיש בפניך את החסרונות שבך, את הבעיות שיש לך, על ידי זה שהוא מתמקד בדברים שאינם חיוביים, אם זה המצב דע לך כי השכל שלך פועל לרעתך.

מה שווה השכל שיש לאדם אם הוא לא מצליח להשתמש בו בחכמה ולהיות מאושר ? מה שווה השכל של האדם אם בסוף היום הוא לא מאושר ושמח ? השכל לא באמת שווה אם הוא לא מסייע לאדם להשיג את התכלית שלו להיות מאושר במעט הזמן שאנחנו כאן בעולם. עליך לשים לב לכך שהשכל שלך הוא לא לרעתך, עליך להשתמש בשכל שלך אך ורק כדי לחשוב על דברים חיוביים. השכל שלך אמור לחשוב כל הזמן על זה שאתה מאושר, השכל שלך אמור לגרום לך לשמחה על ידי חשיבה חיובית, כי זה השימוש הטוב ביותר שאתה יכול לעשות עם השכל שלך.

אם השכל שלך מנסה להסביר לך למה אתה כשלון, למה אתה לא יוצלח, למה אתה לא תצליח, למה קשה לך, למה כואב לך, למה אתה בבעיה, אם השכל שלך במקום למצוא לך פתרונות מוצא לך בעיות, אז אתה לא באמת חכם, אתה משתמש בשכל שלך בטיפשות. החכם משתמש בשכל שיש לו כדי לשפר את איכות חייו ולא כדי להרע אותה, אך הטיפש שחושב שהוא חכם משתמש בשכל שלו כדי למצוא בעיות. הטיפש כדי להוכיח שהוא חכם, מוצא כל הזמן צרות ובעיות בלי פתרונות, הוא משתמש בשכל שלו בצורה שגויה. החכם לעומתו גם הוא כל הזמן משתפר, אבל הוא עושה את זה בצורה חיובית. החכם כל הזמן מוצא מה אפשר לעשות יותר טוב, החכם לעולם לא ישבור אותך, כי זו אינה התכלית. ככה שעליך לוודא שהשכל שלך לא שובר אותך, שהשכל שלך לא מייאש אותך. עליך להשתמש בשכל שלך אך ורק כדי להיות חיובי יותר ומאושר יותר.

המאמר עסק ב אושר, חכם, תקווה, שכל, טיפש, ייאוש, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

האם אתה משתמש בשכל שלך בצורה נכונה ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=195


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]