חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיר לחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חלומות פירוש חלומות

נושא המאמר: פירוש חלומות
מאת: דפנה ביסמוט    שמור מאמר למועדפים

בס"ד
פתרון חלומות - מסרים בגוונים

במאמר קודם שלי בנושא החלום ציינתי שהחלימה מתרחשת כאשר החולם נמצא במצב של הרפיה מלאה ואילו מוחו של החלום פעיל. בנוסף ציינתי במאמר שבתהליך השינה הנשמה עולה מהרובד הפיזי לרבדים אחרים וניזונה באנרגיות ובתובנות.

במאמר זה אנסה להסביר מדוע מוחנו פעיל במהלך החלימה ולפרט כיצד מסרים זהים בחלומות של אנשים שונים מקבלים גוונים אחרים בעת שמקבילים אותם לעולמו של החולם

בפתיחה ברצוני לציין את ספרו הנפלא של הרב שרגא ברג ? "גלגולי נשמות" ולציין מסר חשוב מתוך הספר שללא שינה האדם היה מתכלה במהירות רבה יותר. השינה משולה למטען רוחני לגוף הפיזי שלנו. הבורא העניק את השינה לבן האדם שימלא את גופו באנרגיה בתהליך השינה. אדם ללא שינה משול לאדם שלא אכל ולא שתה אולם בהיבט הרוחני.לעומתו אדם שישן מסוגל להתמודד עם מצבי היום יום בקלות רבה יותר.

מדוע מוחנו ממשיך בפעילות בזמן שינה ?
כשאלוהים ברא את האדם הוא העניק לו ששה חושים. מעטים מאיתנו יודעים להפעיל את כל החושים במלואם ובמיוחד קשה לנו להשתמש ולהפעיל חוש שאיננו פיזי במובן הגשמי ? הריהו החוש השישי שאיננו מנוצל במלואו.
האדם מסוגל להגיב למציאות הגשמית בעזרת חמשת חושיו כאשר החוש הוויזואלי הוא החוש היותר זמין שהאדם חי איתו מרבית מהזמן. האדם רואה תמונות וחושב בתמונות, מדמיין וגם חולם בתמונות. התמונות הם אמצעי המחשה שבעזרתו האדם מסוגל להבין את תת מודע.
במצב נורמאלי האדם צובר חוויות וזיכרונות בתת מודע. תת מודע הוא מעין "שק" או "קופסת" אחסון שבהם מאוחסנים אירועים שונים.
האדם בבסיסו נמצא במצב הישרדות תמידי אין לו פנאי וזמן להתעסק עם צרכיו הרגשיים והתהיות. הוא עסוק באופן כמעט מלא במימוש צרכיו הפיזיים והחברתיים. אנחנו איננו מסוגלים להתמודד 24 שעות ביום עם זיכרונות, רגשות ותהיות. מצב הפוך של התעסקות תמידית בתת המודע תגרום לנו לבטל את כל העשייה והעבודה הצידה ותגרום לנו להתכנס לתוך עצמנו ולהתבודד מהחברה והמציאות החיצונית.
לכן בתהליך החלימה עולים מתת מדע מצבים שביום יום האדם לא מתפנה אליהם ועוזרים לאדם להתוודע אליהם ולהתמודד עימם. לכן מוחנו נשאר במצב פעיל על מנת לקבל את כל המסרים לסגור ולפתוח "קופסאות" בתת המודע ולסווג אירועים שונים לתת המודע.
המעניין הוא שבחלום מרבית מהמצבים הללו תופסים צורה שונה ממה שיכולה או קיימת במציאות - מציאות החלום לא נראית הגיונית מלאה צבעים ותמונות לא הגיוניות.
חלום שאנו זוכרים הוא מצב שתת מודע "דורש" מהמודע להתמודד עימו. הבעיה היא לבודד את הפרטים הרלוונטיים ולדעת להתעלם מהחיזוקים שתת מודע מסר בחלום. בחלום קיימת דחיפה של תת מודע לסיים תהליכים שמכבידים על החולם ביום יום וגורמים לצער, חרדה, חוסר סיפוק. ישנה הקבלה בין חולמים שונים בתמונות והסמלים בחלימה .

מדוע למסרים זהים ישנם גוונים שונים?
בהבנתי את עולם החלום ישנם סמלים שניתן להבינם בצורה זהה אצל החולמים, אבל צריך לקשר את הסמל לעולמו של החולם ואז מתקבל מרקם צבעוני אחר של תמונת החלום בהקבלה זהה לצבע עם שינוי גוון. החיבור בין הסמל לעולם הפנימי של החולם יוצר מצב של "הקבלה" בין תת מודע למודע של החולם.
ברגע "שפתרנו" או הבהרנו את החלום והקבלנו אותו לעולמו של החולם טיפלנו בבעיה של החולם בתת המודע וקידמנו אותו בתהליך הפנימי שהוא חווה.
ישנם חלומות שבהם מתקבלים מסרים שאינם קשורים לחולם עצמו אלא מתקבלים כמסר לסביבה החיצונית שעמה הוא. דרך החלום אנו מקבלים "הנחיות" מלמעלה איך לקדם עניינים בצורה חיובית בסביבה החיצונית לו. חלום שכזה הוא מסר. מסרים שכאלה הם מיוחדים ומגיעים לאנשים שמסוגלים מבחינה רוחנית להבין ולקבל את ההנחיות מלמעלה. לכן חשוב לטפל בחלום ולפנות לאדם שידע לכוון את החולם. לרוב מדובר באיש רוחני או אדם המבין את תורת הקבלה גם ביהדות ישנם המלצות לטפל באדם שחלם חלום מטריד ושאיננו מסוגל להבינו. בפירושים שאני נתונת לחלומות אני מתחברת לנשמה ולתת מודע של החולם,דרך תקשור.לכן תמצאו לא מעט סמלים ומוטיבים חוזרים כאשר הפירושים להם שונים ובעלי גוונים שונים לכל אחד מאיתנו.

"פרפרים המרחב רוחני" בהנהלתה של דפנה ביסמוט ? מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית, בעלת ניסיון רב. מתמחה בתקשור, אנרגיות הידיים, איזון צ'קרות, דמיון מודרך, שיחזור גלגולים,טיפולי שיאצו לבעיות קשב וריכוז בילדים( (AD.HD, קריסטלים, עיסוי לתינוקות לטיפול בבעיות שונות, פתרון חלומות

אודות הכותב:
"פרפרים המרחב רוחני" בהנהלתה של דפנה ביסמוט ? מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית, בעלת ניסיון רב. מתמחה בתקשור, אנרגיות הידיים, איזון צ'קרות, דמיון מודרך, שיחזור גלגולים,טיפולי שיאצו לבעיות קשב וריכוז בילדים( (AD.HD, קריסטלים, עיסוי לתינוקות לטיפול בבעיות שונות, פתרון חלומות
[email protected]
08-8674358


www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דפנה ביסמוט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]